Suomalainen vapaaottelu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tietääkö vaikkapa Karhuherra tai joku muu, että tuleeko Superioriin maksullista/ilmaista nettistriimiä? Kyllähän täältä ainakin maksu irtoaisi jo pelkästään Antonin matsin näkemisestä ja nyt näkis vielä Paatolankin. Tapahtuman kotisivuilta en löytänyt mitään infoa striimeistä.

Täsmennetään taas kerran se, että Sparv oleilee ja treenailee Thaimassa Team Questin kutsumana, eli hänelle luvattiin valmennus ja majailu siellä ilman kuluja. Jo se tekee pidemmästä reissusta mielekkään, kun kyseessä on laadukas sali ja valmennus. Se nyt kai on luontevaa, että edes jossain haluaa otella Minusta ei ole suuri yllätys, että treenisalin ja Suomen kehien kautta ei suoraan ole tullut kutsua One FC:n iltoihin. No, uutta matoa on jo koukussa, toivotaan että joulukuulle heltiää laatumatsi kunnon organisaatiosta.

Tiedän mutta jotain säästöjähän tuolla asumisessa nyt silti tarvitsee.

Niin voisikohan salovaara mennä radioon selostamaan anttonin ja pertun matsit! Olisi hyvä tietää jos ne näkyvät jostain päin..nettininjat koettakaa etsiä linkki, kiitos!

En tiedä muista, mutta nuo Yle Puheen radiolähetykset tuntuu todella hölmöltä idealta ja pelkältä rahan haaskaukselta. Vapaaottelu on varmaan viimeinen laji, josta saa radion kautta hyvää kuvaa tapahtumista. Toki siinä saa jännittää "livenä", mutta matsin hahmottaminen jää todella köykäiseksi. Mikseivät laita hieman enemmän rahaa peliin ja hommaa vaikka yhtä kameraa matkaan, jolla kuvata matsit? Tai sitten oikeudet käyttää toisen yhtiön kuvaa? Ja johonkin Yle Areenaan sitten livestreami sitä kaipaaville.

En tiedä muista, mutta nuo Yle Puheen radiolähetykset tuntuu todella hölmöltä idealta ja pelkältä rahan haaskaukselta. Vapaaottelu on varmaan viimeinen laji, josta saa radion kautta hyvää kuvaa tapahtumista. Toki siinä saa jännittää "livenä", mutta matsin hahmottaminen jää todella köykäiseksi. Mikseivät laita hieman enemmän rahaa peliin ja hommaa vaikka yhtä kameraa matkaan, jolla kuvata matsit? Tai sitten oikeudet käyttää toisen yhtiön kuvaa? Ja johonkin Yle Areenaan sitten livestreami sitä kaipaaville.

Kyl mä oon digannu, onse parempi ku ei mitään ja kyl siitä vähän saa käryä mitä häkissä tapahtuu. Turun Cage kuunneltiin ja jäi positiivinen fiilis. Salovaara osaa ainaki hommansa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yle Puheen radiolähetykset tuntuu todella hölmöltä idealta ja pelkältä rahan haaskaukselta. Vapaaottelu on varmaan viimeinen laji, josta saa radion kautta hyvää kuvaa tapahtumista.

Olin täysin samaa mieltä kun kuulin ideasta tuoda vapaaottelutapahtuma radioon.

Mutta taas kerran olin turhaan ennakkoluuloinen.

Kuuntelin muistaakseni Lappeenrannan eventin (vissiin eka lähetys), ja olin todella positiivisesti yllättynyt, Salovaara oli törkeen hyvä hommassaan!! Kannattaa kyllä ehdottomasti kuunnella jos ei paikan päälle pääse...

Nyt voisivat alkaa suunnittelemaan Salovaaralle integroitua mikkiä (en tarkoita Silanderia) kitalakeen, jolloin voi jatkossakin "spiikkaa" Cageissa, jopa omissa otteluissaan. :)

Heh..Itse olen kyllä tyytyväinen "edes" radio lähetyksestä. ennen ei ollut edes niitä. itsellä on ainakin ollut sykkeet kohdallaan kun olen kuunnellut lähetyksiä varsinkin jos on tuttuja ottelemassa tai päämatseissa.

Kyllä niistä saa hyvin selvää ja salovaara on tehnyt hienoa työtä tämän kanssa, kiitos siitä. Tänä lauvantaina on itsellä hieman huonompi mahdollisuus kuunella lähetystä kun on firman pikkujoulut. Täytyy kokeilla kännykästä löytää taajuudet ja mennä vessaan kuuntelemaan.

..Tänä lauvantaina on itsellä hieman huonompi mahdollisuus kuunella lähetystä kun on firman pikkujoulut. Täytyy kokeilla kännykästä löytää taajuudet ja mennä vessaan kuuntelemaan.

Tähän on tultu: lauantai-iltaisin istuu kotona ja luurit päässä kuuntelee Yle Puhe:tta (joka muuten löytyy apps:na) ! :)

Onko missään ollut vielä infoja, että näyttääkö esim. MTV3 MAX Niinimäen matsia suorana / lähetyksen jälkeen ?

Superior Challenge will be shown on TV in Sweden on Kanal 10.

Superior_Challenge_TV10.jpg

Striimin toivoa on.

Viimeksi muokattu:
Eikös se joku ladattava streaming ohjelma jolla pysty aikoinaan kattomaan vormuloita, niin et sen listalla ois ollu noita ruottin kanaviaki? Hittoko ei nyt muista et mikä se ohjelman nimi oli.

Eikös se joku ladattava streaming ohjelma jolla pysty aikoinaan kattomaan vormuloita, niin et sen listalla ois ollu noita ruottin kanaviaki? Hittoko ei nyt muista et mikä se ohjelman nimi oli.
Vormuloita en ole ikinä katsonut, mutta heitetään villi veikkaus SopCast?

Vormuloita en ole ikinä katsonut, mutta heitetään villi veikkaus SopCast?

ei se oliki hdtv player 0.36/-38... mut ei se pelitä enää.. sil oon ufc:täkin joskus kattonu kerran ku joku täällä hehkutti siitä että joku canalin kanava (joka löyty sielt ohjelman listasta) näyttää ufc ppv:tä eikä pätki, sillon tais kaikki striimit kussa pahasti niin se oli hyvä paikkaamaan sitä, laatukin oli vissiin parempaa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom