Suomalainen politiikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
Komukka-Kiljunen kiljuu.

Kohta varmaan pätkä Venäjän mediassa siitä, miten tämäkin rauhantahtoinen ja kokenut Suomen opposition edustaja vastustaa maan russofobista ja USA:n sanelemaa linjaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun on vasemmiston edustaja niin selviää anteeksipyynnöllä kaikesta. Tällainen maanpetoksellinen toimintakin painetaan villasella. Ulkoasiainvaliokunnan PJ edelleen. Jos vastaava tai paljon lievempi moka oikeiston edustajalta niin olisi lynkattu median toimesta sekä vakanssit vedetty alta. No voihan olla että oikeustohallituksen ansiosta nytkin seuraamuksia vastentahtoisesti joudutaan antamaan.

Mä pidän mahdollisena että kyseessä ihan oikea agentti, jonka oli pakko tehdä toi mitä käskettiin eikä kyseessä ole aito moka.

Kun on vasemmiston edustaja niin selviää anteeksipyynnöllä kaikesta. Tällainen maanpetoksellinen toimintakin painetaan villasella. Ulkoasiainvaliokunnan PJ edelleen. Jos vastaava tai paljon lievempi moka oikeiston edustajalta niin olisi lynkattu median toimesta sekä vakanssit vedetty alta. No voihan olla että oikeustohallituksen ansiosta nytkin seuraamuksia vastentahtoisesti joudutaan antamaan.

Mä pidän mahdollisena että kyseessä ihan oikea agentti, jonka oli pakko tehdä toi mitä käskettiin eikä kyseessä ole aito moka.

Huvittaa kun Purran erityisavustajaksi ei päästetty Jari Kuikanmäkeä, joka ilmeisen pätevä ja isänmaallinen kaveri, myös erittäin Kiina-kriittinen. Syynä hylsyyn, että puoliso on syntynyt Kiinassa. Sitten meillä on ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajana demareiden asettama kommari jolla venäläinen vaimo, samaan aikaan kun Venäjä käy Euroopassa sotaa.

edit. ehkä huvittaa on väärä sana

Vasemmistoliitto taas kiristäisi verotusta ja tuolla tavallako talous saataisiin kasvuun?

Tähän vielä, niin vasemmiston työllisyysvaikutus olisi negatiivinen, -50k henkeä. Eli meidän vasemmistovaihtoehto kiristäisi verotusta ja heikentäisi työllisyystilannetta. Onko tämä kenenkään mielestä kannatuskelpoinen idea? Tuo Minja Koskela on kyllä erinomainen valinta meidän kannalta, kun vasemmiston suosio romahtaa hänen johdolla.

Vaikka suurelle yleisölle tällainen saattaa tulla vähän puskista, mutta mitä luulette, että kun ukkeli on ollut kansanedustajana puolueessa miltei 30v, niin onkohan tällaiset asiat selvinneet henkilön kanssa työskennelleille tänä aikana? Ja mitä se kertoo puolueesta, joka pitää tällaisen tyypin riveissään ja koittaa suojella asiaa julkisuudesta? Ja onhan siellä tämän jälkeenkin vielä Aki Lindeniä ja ties mitä.

Tasapuolisuuden nimissä en kyllä odottaisi muiltakaan puolueilta tämän suoraselkäisempää toimintaa. Venäjän agenttien suhteen ehkä, koska vain kepu, demarit, vasurit ja vihreät ovat perinteisesti tukeneet neukkuja, mutta jos vaikka kokoomukselta tai persuilta löytyisi joku vastaava, mutta ei Venäjään päin, niin eiköhän sekin koitettaisi pitää mainehaitan nimissä piilossa.

Täällä litteroituna koko höpinä https://www.verkkouutiset.fi/a/vu-e...sanaan-kohutilaisuudessa/?ref=rns_tw#39fe4e56

En tiedä onko koko settiä videona, mut pätkiä nähnyt x:ssä.
Haisee siltä, että Kimmo saattaa olla tukevasti Svetlanan tossun alla ja siksi menee noin syvälle tunteisiin. Jos näin, niin sen verran pitäisi älytä, että jääväisi itsensä ko. positiosta eduskunnassa. Ei tuota hommaa voi hoitaa vaimon ja tunnekuohun ohjaamana. Kumma juttu, että jotkut kuntit suostuvat tuolla tavalla tossun alle ja sitten viedään kuin pässiä narussa. Itse konservatiivina olen aina pitänyt siitä kiinni, että mies on perheen pää ja kertoo jämäkästi miten kulloinkin toimitaan.

– Ei tartte mua kiittää, kun jokaikinen päivä kun viime kesä kun tulin kotiin, niin vaimoni Svetlana joka päivä kysyi että ”no, avataanko se raja Kimmo? Sinä olet päätöksentekijä ja valiokunnan puheenjohtaja, niin avaatko rajan, mitä”. Joo, kiittäkää Svetlanaa.

Haisee siltä, että Kimmo saattaa olla tukevasti Svetlanan tossun alla ja siksi menee noin syvälle tunteisiin. Jos näin, niin sen verran pitäisi älytä, että jääväisi itsensä ko. positiosta eduskunnassa. Ei tuota hommaa voi hoitaa vaimon ja tunnekuohun ohjaamana. Kumma juttu, että jotkut kuntit suostuvat tuolla tavalla tossun alle ja sitten viedään kuin pässiä narussa. Itse konservatiivina olen aina pitänyt siitä kiinni, että mies on perheen pää ja kertoo jämäkästi miten kulloinkin toimitaan.
Tai sitten kiljunen on MÖYKKYSEN kaltainen vapaamuurari, joka järjesti taas sovitun teatteri esityksen median kanssa.

Samaan aikaan ryssä-kommunistit supon, puolustusvoimien ja poliisin johdossa ovat päästäneet maahan kymmeniä tuhansia oikeita ryssiä, mutta sitä ei saa lampaat tajuta.🤡🤣🤫

Virallinen numero on 8985 eli noin 1000 kuukaudessa. Todellisuus varmaan moninkertainen, mutta mennään nyt sillä. Kumma juttu kun raja on suljettu 🤣🤡.

Voisiko supon palkkalistalla oleva @SIC- kertoa miten tämä on mahdollista?

Liitteet

• card00157_fr.webp
    card00157_fr.webp
    54,5 KB · Katsottu: 1
Tä lainaus on hesarin pääkirjoituksesta;

" Sosialisti-sanan käyttö rikkoi eduskunnan etikettiä, jossa puolueista ei sovi käyttää näille vastenmielisiä termejä, kuten ”persu” tai ”kepu”, mutta ehkäpä Purra ei arvannut, että ”sosialisti” on demareista näin ruma sana. No, nyt hän sen tietää."

Tuli niin mieleen Tuppuraisen tuohtunut ilme kun hän asiasta valitti :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom