HC76 sanoi:Vähän? Oli siinä ainakin 4-kertainen määrä mitä sun kämäsellä listalla oli.:curs:
Ei jaksaisi enää tähän lähteä, mutta pakko sitä kai on... Minun kämäinen lista sisälsi vain niitä melodic death-bändejä. Ei vaikkapa power/heavyä, viking metallia, joskus-soitimme-deathia-mutta-nyt-ei-uskalleta-metallia, melodic deathia ilman deathia... Ja unohtui muuten mainita mm. Pain Confessor tuolta listaltani.
No mutta, ei tässä kumpikaan varmaan ihan sotajalalla asian tiimoilta ole, eikös...
Myönnän, että otsikko on väärin. Oli pakko liioitella, että saa ihmisiä lukemaan ja kommentoimaan, muutenhan tänne ei luultavasti kukaan olisi mitään kirjoittanut. Ja mielipiteeni onkin tavallaan "väärä". Väärä siinä mielessä, että suurin osa muista ihmisistä on eri mieltä. Mutta faktana pysyy, että ruotsista ei tule sellaista melodeathia, mistä minä erityisemmin pitäisi. Suomen melodeath vain on minulle parempaa. Samoin kun sinulle ja muille se ruotsalainen on parempaa.
Kopriainen sanoi:autumn tears, where rivers fall frozen
Hmm, tietääkseni bändillä ei ole tuon nimisiä kappaleita. Black tears (EoS-koveri) tai Autumn's Grief varmaankin tuo eka, ja toinen on varmaankin The River Flows Frozen. Muuten tuo pointtisi oli täysin totta. Tosin vanha EToS (esim. Vilda Mánnu) kuulostaa jossain määrin melodeathiltä. Tai joltain. Nykyään niitä on täysin mahdoton tunkea mihinkään genrelaatikkoon.
:curs: