Suomalainen "MASSA" -protsku...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nsa
  • Aloitettu Aloitettu
En kyllä henk.koht. ymmärrä ihmisiä jotka ei saa alas _maustettuja_ protskuja (enkä ihmisiä jotka muutenkin nirsoilee ruoasta) ?! Mitä te yleensäkin syötte, pottuja ja lihapullia ??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en tajua. Mun mielestä kaikki FASTin tuotteet ovat aivan syömäkelposta tavaraa lukuun ottamatta mansikan makuista reco2.

Tosiaan. Hyvää ei tarvitsekaan olla kunhan se alas menee!
Ei toi Power whey Herakaan mitään herkkua ole, mutta nesquikkia sekaan niin sehän on kuin paraskin pirtelö! :kippis1:
Tosin kyllä se mäkkärin sheikki menisi vieläkin paremmin alas ;)
Noh ton ostamani keissin vetäsen ainakin ja sitte tilataan byllsin peisikkiä!

Onko olemassa suunnilleen yhtä hyvää perusproteiinia kuin fastin reco2 suklaana. Pitäs ostaa säkki mutta ei kehtaisi ostaa mitään semmosta mikä ei mee alas. Reco2 ei tuottanut mitään ongelmia, mutta paljasta soijaa ei ollut toivoakaan saada alas...

Originally posted by nsa
Onko kokemuksia ko. proteiini jauhosta?

Itellä ei henk.koht. kokemusta, mut pari kaveria sitä söi kun treenailin toisella salilla.. Eivät he ainakaan mausta valittaneet ja eivät ainakaan kutistuneet sitä syömällä..

Käytän ko. punaisessa pussissa myytävää massaa ja ihan juotavaa se on. Ei siitä ole tarkoitus nauttia. Ykkösellä vaan alas.
Tai sekoita siihen vaikka kaakaota...

Kukaan ei voi väittää maistaneensa jotain pahaa ennen kun on juonut protskua joka on hopean värisessä pussissa ja siinä on vihreä etiketti.
Nimeä en muista, mutta jos joskus muistan sen tarkistaa, niin pistän tänne.
Sitä makua ei tosiaankaan voi sanoin kuvilla, mutta kun työkaveri haisto sitä muljua, niin väri naamalla muuttu.
Mä syön melkein mitä vaan, mutta sen protskun jouduin sekoittamaan toisen protskun kanssa sekaisin.

nsa,

sekoita siihen mehutiivistettä tai kaakaota.

Tai pidä nenästä kiinni, juo mössö, pidä edelleen nenästä kiinni ja pureskele esim. pieni pala leipää. Irrota ote nenästä ja hokkuspokkus, suussa maistuu leipä.

Samalla ajattelet: "Kyllä minulle nyt kasvaa isot lihakset, kun juon "MASSA"-protskua" :)

Haju- ja makuaisti toimivat yhdessä.

Originally posted by kekexx
nsa,

sekoita siihen mehutiivistettä tai kaakaota.

Tai pidä nenästä kiinni, juo mössö, pidä edelleen nenästä kiinni ja pureskele esim. pieni pala leipää. Irrota ote nenästä ja hokkuspokkus, suussa maistuu leipä.

Samalla ajattelet: "Kyllä minulle nyt kasvaa isot lihakset, kun juon "MASSA"-protskua" :)

Haju- ja makuaisti toimivat yhdessä.

Mullapa ei ole hajuaistia kuin nimeksi, eli en maistakkaan kovin hyvin. (On muuten mennyt mukavassa työssä, valimossa, jos joku ihmettelee)
Söin viime talvenakin puoltoista kanamunaa ennen kuin huomasin, että ne oli pilalla, oli vessaan asiaa sinä päivännä:urjo:

Silti tuo mainitsemani mössö oli liikaa vaikka piti mistä kiinni juomisen aikana.

Ne jotka kammoaa punaetikettistä wheytä vois kokeilla Tai-Kanen glutamine peptideä. Se on pahimman makuinen lisäravinne johon olen törmännyt, PALJON pahempi kuin hydrolisoitu hera. Siinä joskus jo vähän irvistää, mutta tuo punaetikettinen whey on mun mielestä aikas kohtuullisen makuista.

En mä niitä yleensä maistelemaan jää kun kaikki äkkiä kurkusta alas ja jos oli pahaa ni vettä päälle. Ai niin tuo on vielä kokeilematta että sekottaisi protskua johonkin mehuun! Karmiva ajatuskin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom