Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa spämmätä lisää tuota wannabe-fudishuligaanipelleilyä tänne, on tosi hienoo hei.
Valitettavasti tuo sekoilu ja soihtujen kanssa pelleily ei ole kulttuuria, vaan kaukana siitä.
Vaikeuttaa itse pelitapahtumaa ja vaikeuttaa lajin parissa työskentelevien ihmisten työtä. Siihen vielä päälle poikien neititappelut niin heipparallaa.
Joten ole hyvä, kerro nyt ihmeessä mikä tuossa "kulttuurissa" on niin älyttömän hienoa?
Ketjua luettu alle 3000 kertaa. Tuntuu kiinnostavan ainakin pakkislaisia helvetisti. Kuten jo aiemmin kommentoin, melkosta, sontaa. Lukkoon vaan.
HJK:n puheenjohtajaa eivät sakot hetkauta: "Kuului vähän asiaan"
- Savusta tulee nyt sakot, mutta minusta se kuului vähän kuin asiaan. Fanit kannustivat hienosti, kuten aina, HJK:n puheenjohtaja Olli-Pekka Lyytikäinen sanoi.
Lyytikäinen sanoi laskevansa itsensä HJK:n fanien joukkoon.
- Meille faneillehan tätä tehdään, hän sanoi.
- Se lämmitti sydäntä. Useampi vuosi on vierähtänyt tässä seurassa. On hienoa, että meillä on näin hienot fanit. Iso kiitos heille, Wallén totesi.
Sun kannattaa olla ihan hiljaa erinlaisuuden hyväksymisestä, kun et itse hyväksy edes ulkomaalaisten seurojen kannattamista.
Toi oli kyllä hieno. Upea.
Se Espanja pelissä ollut Huuhkaja tifokin oli hieno.
Ja mä en oikeasti voi vakavalla naamalla katsoa jengiä joka hieroo huivia naamansa eteen ja yrittää leikkiä että on kovakin firma pystyssä.
En vaan sattumoisin pidä näistä lieveilmiöistä eli esimerkiksi soihduista ja siitä kylmästä faktasta että osa näistä "jalkapallokulttuurin" puolestapuhujista yrittää saada Suomeen firmojen välisiä tappeluita niin kuin jossain muuallakin on.
Mun mielestä on naurettavaa tuo tuomarin haukkuminen katsomosta. Itse ei edes kunnolla nähdä tilannetta (vrt. tuomari) ja haukutaan hänet pystyyn. Ei se ole kannattamista jos omat tekee rikkeen ja fanit haukkuu tuomarin siitä kun vihelti vaparin. Miten sä tuosta saat kannattamista?
Toinen asia mikä itseä harmittaa faneissa, on omille viheltely ja buuaaminen. Säälittävintä mitä voi fanit tehdä. Pelaajalla ei onnistu ja heti fanit alkaa buuammaan. Tätä tapahtuu suomessa ja kaikkialla muuallakin. Parhaat fanit varmaan oikeasti löytyy alasarjojen joukkueilta, maasta riippumatta. Paikallisen kutosdivarin joukkeelle huudetaan kannustushuutoja vaikka tilanne välillä on 10-0 heitä vastaan.