Suomalainen amatöörielokuva

Ensi-Ilta tänään.

"Sen piti olla tavallinen lauantai..."

"...mutta jokin meni pieleen."

"Reilun 100e budjetilla tehty amatöörilyhytfilmi. Tekijöinä porukka harrastelijoita. Elokuvaa ei kannata ottaa vakavasti, nimittäin se on tehty vakavasti kieli poskessa."

Sivuilla n. 10mb traileri ja n. 350mb, 21min pitkä lyhytfilmi.

Elokuvaan/

:arvi:

Juu, olen mukana. Jääköön sanomatta, että missä roolissa. :lol2:
Tunnistaako sut pakkislaiseksi? :)
Kyllähän tuo on pakko ladata kun kotio pääsee, traileri vaikutta mehukkaalta! Näitä on aina kiva katsoa.

[mielipide] Traileri on katsottu ja en aio ladata elokuvaa, sillä Noi max payne räiskinnät kököillä suuliekkiefekteillä on niin nähty. [/mielipide]

Kannatan silti elokuvan lataamista, koska nuo räiskinnät ovat vain hyvin pieni ja lyhyt osa tätä elokuvaa. :)

Nonni nyt on elokuva katottu ja on palautteen aika.

Elokuva oli ihan hauska ja juoni pikkasen erinlainen totuttuun amatöörileffaan. Näyttelijäsuoritukset tökki välissä hemmetin pahasti ja vuorosanoissa oli taukoja ja väkinäisyyttä vaikka potentiaalia löytyy. Mun mielestä elokuva olis ollu hyvä ellei sitä olis pilattu kökköefekteillä kuten edellä asian mainitsin. Jos ei ole varaa tehä oikeita liekkejä tai sitte sijoittaa tarpeeksi että ne saa koneella uskottavasti tehtyä nii jättää ne pois. Sama on noissa tappelunujakoissa. Jos nuo "aktionit" olis jättäny pois ja korvannu niitä juonella ja vaikka psykologisella jännityksellä joka on halpaa tehdä kuten blair witch project näytti, nii olisin kyllä antanu enemmän pojoja. :3: :thumbs:
Mistä muuten tuli noi kustannukset 100e. tai siis miten laskitte tuon verran kulutetuksi?

ps. Seuraavaksi sarjamurhaajaleffa vaikkapa...

Elokuva oli ihan hauska ja juoni pikkasen erinlainen totuttuun amatöörileffaan. Näyttelijäsuoritukset tökki välissä hemmetin pahasti ja vuorosanoissa oli taukoja ja väkinäisyyttä vaikka potentiaalia löytyy. Mun mielestä elokuva olis ollu hyvä ellei sitä olis pilattu kökköefekteillä kuten edellä asian mainitsin. Jos ei ole varaa tehä oikeita liekkejä tai sitte sijoittaa tarpeeksi että ne saa koneella uskottavasti tehtyä nii jättää ne pois. Sama on noissa tappelunujakoissa. Jos nuo "aktionit" olis jättäny pois ja korvannu niitä juonella ja vaikka psykologisella jännityksellä joka on halpaa tehdä kuten blair witch project näytti, nii olisin kyllä antanu enemmän pojoja. :3: :thumbs:
Mistä muuten tuli noi kustannukset 100e. tai siis miten laskitte tuon verran kulutetuksi?

Kiitos Aironi palautteesta. Juu satasella ei saa DeNiroja :lol2: On varmaan paljon asioita, joita voisi tehdä paremmin ja jos teemme vielä joskus tällaista niin monta asiaa osaa myös tehdä toisin. Lähestymistapa oli, että tehdään kerrankin kaveriporukalla jotain ja tällainen saatiin aikaiseksi. Mitään vakavamielistä emme edes yrittäneet luoda. Oli tarkoitus pitää kaveriporukalla hauskaa ja siinä minun mielestäni onnistuimme. Mistään kulttuurielämyksestä ei varmaankaan ole kyse.

Satanen koostuu ihan yleisistä tarvikkeista ja mallinuken (pena) ostosta.

:thumbs:

Täytyy kompata kokkia. Amatöörileffaksi ihan hyvä, mutta ne hemmetin kökköefektit meni pilaamaan sen ihan totaalisesti. Näyttelijäsuorituksien arvostelu taitaa kyllä olla aika turhaa tällaisen kohdalla. Hauskaksikin tätä sanottiin, mutta en mä ainakaan löytänyt yhtäkään hauskaa kohtaa.

Vaikka toi "arvostelu" näyttääkin aika negatiiviselta, niin oli leffa silti ihan katsottava. Ei kaduta että tuhlasin aikani tohon.

Vaikka toi "arvostelu" näyttääkin aika negatiiviselta, niin oli leffa silti ihan katsottava. Ei kaduta että tuhlasin aikani tohon.

No kiva, että sait jotain tästä pätkästä! Samoin kiitokset Heikille kivasta palautteesta.

Vaikka esim. räjähdys ja yms. on tehty tietokoneella varsin hmm.. halvasti niin toivoisin kommentteja myös muusta toteutuksesta. Kuten leikkaus, äänet yms. katsottavuuteen vaikuttavat teknisemmät seikat.

Älä ny viitti...tai tee ite parempi :D

Eilen katottiin tää leffa meillä isommalla porukalla datatykillä, ja porukka diggas ihan kybällä!

Oon puffannu tätä nyt kaikille kavereille ja palaute on ollut pelkästään hyvää.

Tehkää lisää.

Aivan loistava :rock:

Hyvin näytelty, editoitu ja kuvattu, ja paljon hienoja/hauskoja mässäilyefektejä :hyper:
hieman erikoinen juoni kyllä :D

Tykkäsin, ja pikkusiskoki tykkäs

koskas seuraa jatko-osa ;)
:5:

Back
Ylös Bottom