Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Katotaan mitä ens viikko tarjoaa, kyllä ton nyt katto.Ihan jees pilottijakso. On sitä huonompaakin matskua tullut telkkarista.
Olenkin aina pitäny itseäni omituisena, mut mun mielestä toi oli hyvä.
Onko tässä sarjassa sitten ideana että joka jaksossa seurataan aina eri vartian/vartioiden (Mälli tuskin palaa) puuhia?
Nelonen.fi sanoi:Tv-draamasarja vartijoista, jotka kohtaavat itsensä ja maisemansa öisin.
Kevätyö Helsingissä. Maastoauto iskeytyy Aleksanterinkadulla sijaitsevan kultasepänliikkeen ikkunasta sisään. Törmäyksestä käynnistyy kymmenen tarinaa suojelijoista. Yhdeksän suojelijoista on vartijoita ja yksi kultasepänliikkeen omistaja. Kaikilla heistä on jotakin suojeltavaa, niin hyvässä kuin pahassa.
...
Suojelijoiden tarinat kulkevat helminauhana. Jokaisella jaksolla on omat päähenkilönsä, jotka seuraavissa esiintyvät sivuhenkilöinä.
En tiedä mitä tämän palstan vartijat oikein sarjalta odottivat, mutta jos jäi epäselväksi niin sarja EI OLE dokumetti ja näyttelijät todellakin ovat NÄYTTELIJÖITÄ, ei oikeita vartijoita.
Hyvää matskua.
Onko tässä sarjassa sitten ideana että joka jaksossa seurataan aina eri vartian/vartioiden (Mälli tuskin palaa) puuhia?
Mä odotin koko ajan, että joku näistä näyttelijöistä lyö lekkeriksi, koska niitä on yleensä tottunut näkemään jossain sketsiessä tai muuten vaan naurattajina. En oikein osannut ottaa heitä tosissaan. Esimerkiksi Krisse on mulla vielä tällä hetkelläkin tämän monivuotisen blondi-imagonsa vanki, vaikka tuon eilisen sen vetikin ihan ok. En ole meinaan ikinä nähnyt häntä eeilistä lukuunottamatta missään muussa roolissa kuin Blondi-Krissenä.
Ja sit vaikka sarja on pelkkää draamaa ja TV:tä, niin silti sitä kiinnitti huomiota kaikkiin epäkohtiin ja väärinkäytettyihin termeihin, mutta se taas johtuu omasta työstä. Pitää vaan yrittää sivuuttaa ne.
Ihan hyvä sarja oli.. tämän ei ole tarkoitus olla dokumentti ja ammatissa työskentevät varmasti huomaavat virheet mutta ei se mitään, ne pitää ohittaa.Olikohan historian huonoin sarja...yks huonoimmista jokatapauksessa. Oikeesti vittu mitä paskaa :D