Sunnuntaisin aukioleva lukusali stadista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ile123
  • Aloitettu Aloitettu
hei, ois hakusessa hyvin aukioleva lukusali stadista. kirjastojen lukusalit näyttäs olevan sunnuntaisin kiinni ja viikonloppuisin muutenki huonosti auki. osaisko joku sanoa jonkun paremmin aukiolevan lukupaikan? kiitos.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei taida olla mitään paikkaa auki. Yliopistolle varmaan pääsis, jos olis kulunvalvonta avain. Voihan sitä tietysti mennä väijymään ovelle ja pyytää jotakuta avaaman oven. :)

edit: Eikö kotona pysty lukemaan?

"Kesäkaudella kirjastoista on avoinna sunnuntaisin ainoastaan Postitalossa sijaitseva Kirjasto 10. Se on avoinna sunnuntaisin klo 12–18."

"Kymppi on myös kaikille avoin työskentely- ja oleskelutila. Käytettävissä ovat hyvin varustetut työasemat, langaton verkko, sekä monipuoliset tilat työskentelyä varten."

Kirjasto 10
Elielinaukio 2 G
PL 4200
00099 Helsingin kaupunki

Aukioloajat
maanantai - torstai 10:00 - 22:00
perjantai 10:00 - 18:00
lauantai - sunnuntai 12:00 - 18:00

"Huom! Kirjaston aula avataan arkiaamuisin klo 8.
Seuraava erikoisaukioloaika
Helluntai (suljettu): 27.5.2007"

Vastauksen tähänkin kysymykseen tarjosi

Kirjasto 10 ei ole kovin rauhallinen lukupaikka. Nimim. kokemusta on. Tosin sieltä voi varata niitä työskentelyhuoneita. Varaa semmoisen ja lukee siellä :)

Tai sitten pidät päivän tauon pääsykokeista. käyt salilla, nautit auringosta ja uudella innolla maanantaina kirjojen kimppuun. Miten muuten urakka edistyy?

Kiitos vastauksista, pitää vissii suunnata tonne postitalolle.

"edit: Eikö kotona pysty lukemaan?" - ei, liikaa aktiviteetteja, pakkis etunenässä... lukusali on siitä hyvä et siel ei pysty kun lukemaan ja korkeintaan bulkkaamaan:D

"Tai sitten pidät päivän tauon pääsykokeista. käyt salilla, nautit auringosta ja uudella innolla maanantaina kirjojen kimppuun. Miten muuten urakka edistyy?"

ihan kivasti edistyy, tosin melko urakkaa tyyppisesti. välillä 9-20 päiviä ja sit joskus vähä rennompaa, ei ehkä optimaalinen tapa mut sopii mulle.

Aika kumma jos Dommaa ei olla korvattu millään. Siitä nyt on aikaa kun itse pyrin, mutta vaihtelin usein lukupaikkoja, niitä oli auki ihan hyvin. TKK:llakin kävin lueskelemassa, ei sinne kauaa vaikka pyöräile. Nyt en enää tiedä mikä olisi auki, mutta itse en omista minkään sortin kulkunappia kun itselläni sujuu työt ihan kotoakin käsin. Kuitenkin olen tainnut käydä Aleksandriassa sunnuntaina etsimässä lähteitä yliopiston verkosta. Se tosin menee aikaisin kiinni kulkunapittomille.

ylös, ylös...
mites ton domman remppa etenee onko lukusalit jo käytössä? sivut on vieläkin pois käytöstä eli vielä vaiheessa vai kuinka?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom