Summer Fight 2005, Hanko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Onkos tuonne lähdössä ensi viikonloppuna porukkaa? Luulisi että regattana lähtisi porukka jo muistakin syistä että jos olette tulossa niin tulkaa ihmeessä myös kisoja kattomaan. Itse olen joidenkin seurakavereiden kanssa menossa muutaman jätkän kuristamaan ;)

Kilpailukutsu

EDIT: Jos tuo kilpailukutsu -linkki ei toimi, päivittäkää sivu niin pitäisi vörkkiä.

Ei toimi vaikka päivittää.

Two Sheds sanoi:
Itse olen joidenkin seurakavereiden kanssa menossa muutaman jätkän kuristamaan

Noinkin rehvakkaan lausunnon jälkeen on ollut tapana laittaa :kuvia: ja :otteluraporttia: ;)

Mutta ole huoleti, Regatan ansiosta Hanko on pussikaljaväkeä pullollaan. Voi hyvin olla, että pääset muutaman jätkän kuristamaan, vaikka kisat menisivätkin penkin alle. :D

Itse olen tod.näk. tulossa katselemaan. Mä olen se känninen läski, joka huutaa että "hyvä, kurista se!!!" Kaikille.

Mikäs siinä nyt niin ketuttaa? Musta se on aivan loistavaa et molemmat on samaan aikaan! Tai no, vähä mietityttää miten kroppaa suhtautuu alkoholiin viikon paaston jälkeen... mutta kait se menee!

Benu sanoi:
... mutta kait se menee!

Meneehän se! Ainahan se menee! :D

Onko Benu menossa rantapaineihin oikein puvun kanssa vai paastoatko vain saavuttaaksesi täydellisen valaistumisen eli nirvanan Regatassa?

:offtopic: Aiemmassakin keskustelussa inisin, että mun mielestä kans vähän huono viikonloppu valittu kisoille. Noin niinku urheilullisessa mielessä.

Voisin lähteä autolla tuonne päivän reissun tekemään, jos saadaan pk-seudulta pieni porukka kasaan. Kenelläkään kiinnostusta lähteä päiväksi tuonne Hankoon? :) Vois käydä samalla biitsillä sun muuta. Joku 3-5 hlöä jos lähtisi, niin ei tulisi maksaan paljo mitään.

reino sanoi:
Meneehän se! Ainahan se menee! :D

Onko Benu menossa rantapaineihin oikein puvun kanssa vai paastoatko vain saavuttaaksesi täydellisen valaistumisen eli nirvanan Regatassa?

:offtopic: Aiemmassakin keskustelussa inisin, että mun mielestä kans vähän huono viikonloppu valittu kisoille. Noin niinku urheilullisessa mielessä.

Hehe, kyllä ehkä molempia ;) Eeei, mut pääasiassa painimaan... jos nyt noi kesäkilot saa karistettua viikossa :eek: ! Musta se on aika loistavaa itseasiassa ku tulee aika paljon kavereita kattomaan nyt ku voi houkutella ne sinne regatan takia :p

No joo, kisat ei menny ehkä aivan niin kuin suunnittelin :D
Ekassa matsissa Riihimäen kaveri sweeppasi ja vei voiton 0-2 ja toisessa Riittinen sai alasviennin ja sivukontrollin ja voitti 0-5.
No, toivotaan että seuraavat kisat menisivät paremmin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Two Sheds sanoi:
No joo, kisat ei menny ehkä aivan niin kuin suunnittelin

Eihän ne aina mene. Ilmeisesti melko tasasia matseja kumminkin, kun noin pienillä pisteillä hävisit. Siitä on hyvä jatkaa.

Itsekään en ollut paikan päällä kannustamassa, kun ehdin Hankoon asti vasta sunnuntaina. Mutta kovat kamppailut siellä oli selvästikin käyty, tuhansien riekaleiksi revittyjen mäyräkoirien jäännökset lojuivat yhä ympäriinsä.

Osoittiko regattaväki suurta kiinnostusta kisoja kohtaan, eli oliko lämmittelytatamilla vapaaehtoisia sparraajia tarjolla? ;)

No ei kyllä ollu kauheesti yleisöö! Mutta kyllä moni ihan läpällä tarjoutu sparrivastusajaks mua vastaa paussin aikana ku otin lämpöö kaverin kanssa! Mut muuten tais olla aika rauhallista, jos nyt ei sitte lasketa íltaa mukaan... hehe. No ei, taisivat kaikki käyttäytyä hyvin! Tosin päivän kohokohta oli kyllä ku Marina otti pronssia miesten -67kg :D Ja hävis semareissa tuomariäänin... joten ei ollu kulta/hopeakaan kaukana!

reino sanoi:
Osoittiko regattaväki suurta kiinnostusta kisoja kohtaan, eli oliko lämmittelytatamilla vapaaehtoisia sparraajia tarjolla?
Kyllähän porukalla jonkin verran riitti kiinnostusta. Hauskoja kommenttia tuli kyllä aidan toiselta puolelta :hyper:

kisojen järjestäminen oli loistava idea ja homma pelasi hyvin :). harmi ettei tapahtumaa mainostettu enempää. pari julistetta keskustassa olisi varmasti tehnyt tehtävänsä.

ensi vuonna sitten lukkopainia jooko? niin pääse itsekkin mukaan :)

_atmos sanoi:
kisojen järjestäminen oli loistava idea ja homma pelasi hyvin :). harmi ettei tapahtumaa mainostettu enempää. pari julistetta keskustassa olisi varmasti tehnyt tehtävänsä.

ensi vuonna sitten lukkopainia jooko? niin pääse itsekkin mukaan :)

Älä selittele, eikun gi ostoksille ja mukaan :rock: Ja ku on vapaapäivä Espoosta ni eikun Hankoon treenaamaan ;)

:david: sanoi:
Ekassa matsissa Riihimäen kaveri sweeppasi ja vei voiton 0-2
Riihimäen... Siis Jyväskylän.

Suositut

Back
Ylös Bottom