dogi
Club 7201
Apuva juuri näihin ja kiitos!wippe sanoi:Tankkauksesta jotakin: itse olen tehnyt hiilaritankkauksen ja nestetankkauksen, mutta ohjeet saa joku pätevämpi selittää...
Tsemppiä soutuun!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Apuva juuri näihin ja kiitos!wippe sanoi:Tankkauksesta jotakin: itse olen tehnyt hiilaritankkauksen ja nestetankkauksen, mutta ohjeet saa joku pätevämpi selittää...
Tsemppiä soutuun!
dogi sanoi:Apuva juuri näihin ja kiitos!
dogi sanoi:Apuva juuri näihin ja kiitos!
dogi sanoi:EDIT: suosittelen lämpimästi mopohommiin tarkoitettua "munuaisvyötä" joka on siis periaatteessa erittäin vahva ja leveä tarrakiinnitteinen joustava vyö. Pitää alaselän mukavasti kondiksessa!
Koitanpa kaivaa sinulle kuvan moisesta tai ainakin antaa paremman selvityksen kun palailen suomeen. Taalla jumalan selan takana kun tama netin kayttaminen on aika kipua persiissa kuten sanotaan. Kyseessa on kuitenkin vahan sama idea kun salilla kaytettavan vyon kanssa mutta tama ns. munuaisvyo on pehmeampaa ja joustavaa materiaalia niin etta sita voi kayttaa pitkia aikoja ilman etta se alkaisi hiertaa.blashyrkh sanoi:Hei tuo kiinnosti, mikä 'munuaisvyö' ja mihin ihme 'mopohommiin'? Onko kyse siis edes suunnilleen samantyyppisestä vyöstä kuin salilla käytetään?
T: alaselkä ERITTÄIN kipeänä n. 20km jälkeen... apinan raivolla maaliin