Suihkurusketus

Onko kenelläkään kokemusta suihkurusketuksesta?
Mm. miten kauan kestää iholla? lähteekö tasaisesti veke? hintatiedot?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sisko kävi juhlia varten, kesti joku neljä tai viisi päivää ja maksoi nelisenkymppiä. Antoi kyllä sellaisen terveen lookin ilman että tekee ihosta sellaista nahkamaista.

Mnjooh, viime Fitness Expossa eräs näytteilleasettaja oli just näitä rusketushärpätinjuttuja, oliskohan ollut Californian Sunless tms. näytteilleasettajan nimi.

Mutta tosiaan ne anto ilmatteeks messukansalle noita suihkurusketuksia. Ainoo että piti kehdata olla bikineissä näytteillä koko kansan pällisteltävänä, että kaikki näkee miten homma toimii ja millasta jälkeä. Ja ei voi kun kehua!

Levitty tasasesti ja kesti pitkään. Anto mun kalkinkalpealle iholle ihanan ruskeen pinnan :). Muutama kuva tolta ajalta, kaulasta ja ympäryksestä näkee rusketuksen, rajat siis. Ei oo hyvä kuva, mutta ehkä siitä jotain saa irti http://irc-galleria.net/view.php?nick=ZannaZ&image_id=20325262 ja http://irc-galleria.net/view.php?nick=ZannaZ&image_id=20325301.

Hintatiedoista ei tosiaan mitään hajua, kun ton ilmatteeks sain. Näyte mikä näyte. Mutta oon jotenkin elänyt luulossa et aika hinnoissaan olisivat viä.

-edit-
WTF? Että jollain kesti vaan 4 päivää? Kyl mulla toi kesti heittämällä viikkoja.

Testattu on tämäkin :D Tuli todella tasainen ja hyvännäköinen rusketus. Kyseessä oli siis semmonen suihkukoppi niinkuin Frendeissä, jossa käännyttiin aina 90 astetta ja sai valita 7, 8 tai 9 sekunnin setin per puoli ja tummuusaste sitten sen mukaan. Testattu on myös kosmetologin käsin tekemä "värjäys". Olen ehkä sitten luonnostani melko tummahipiäinen, mutta väriä ei juuri tarttunut, joten tätä en kyllä voi suositella.

Hintaa tuolla suihkurusketuksella oli muistaakseni 40 e ja kesti hyvänä sen 3 päivää, sen jälkeen alkoi vaaleta ja kokonaan lähti viikossa. Tyyristä on, mutta jos on kuin kalkkilaivan kapteeni ja menossa vaikka iltapukujuhliin, niin nopea ja varmasti hyvän lopputuloksen antava pikarusketus.

Minä olen myös käyttänyt, Mystic Tania ja sitä CaliforniaSunlessTan tms.

Mystic Tanissa pitää kääntyä aina 90 astetta ja muistaa laittaa kädet aina tiettyyn typerännäköiseen asentoon, väri on kiva ja tasainen ja sopivan tumma ja kestää n. viikon. Joka käännöksen jälkeen laite ruiskuttaa sitä mömmöä ylös ja alas ja ylös ja alas... hetki aikaa kääntyä ja taas kauheat ruiskut ja sumut... ahdistavaa, en tykkää pätkääkään siitä ettei voi hengitellä miten haluaa. Mutta kyllä sen värin ottaa mielellään :P Maksaa 30 euroa pääkaupunkiseudulla missä käyn.

Californiahässäkkä on kuin frendeissä että pitää kääntyä tasan kerran, tulee yksi suihkaus etupuolelle, ja yksi suihkaus seluspuolelle. Kestää 4-7 päivää. Hieno tasainen rusketus tulee! Oikein miellyttävä ja iso tila jossa saa henkeä toisin kuin tuo ylempi vaihtoehto, tätä käytän aina vastedes enkä tuota ahdistavaa pientä bajamajan kokoista koppia. Californiakopeissa on tilaa pitää vaikka bileet! :-) Maksaa n.25 euroa.

Aurinko ei muhun tartu ja kalpealle iholle ei minun ainakaan kannata läträtä mitään itse, tulee raitaa ja täplää ja näyttää ihan tautiselta. Mimmipuolella taitaa olla parit threadit aiheesta myös. Niin ja lähtee tasaisesti veke, paitsi kerran itselläni oli navassa läjä ruskeata kun muualta oli jo kaikki lähtenyt. Mutta se lähti helposti kun mokoman huomasin, näytti vaan varmaan aika epäilyttävältä jos joku näki.

Naene sanoi:
Minä olen myös käyttänyt, Mystic Tania ja sitä CaliforniaSunlessTan tms.

Mystic Tanissa pitää kääntyä aina 90 astetta ja muistaa laittaa kädet aina tiettyyn typerännäköiseen asentoon, väri on kiva ja tasainen ja sopivan tumma ja kestää n. viikon. Joka käännöksen jälkeen laite ruiskuttaa sitä mömmöä ylös ja alas ja ylös ja alas... hetki aikaa kääntyä ja taas kauheat ruiskut ja sumut...

Taisi olla magic tan kuitenkin ;)

Mutta siis viime vuonna kokeilin myös kyseistä härveliä ja jäi aika paska maku suuhun. Myös kirjaimellisesti. :D Tein täsmälleen oikeat asennot, mutta silti väristä tuli epätasainen. Nilkat jäivät kokonaan vaaleiksi, joten aika tyhmännäköistä jos sattuu vaikkapa uikkareissa olemaan. Mulla tosin tuo epätasaisuus johtuu siitä, että karvoja kasvaa hieman jokapuolella vartaloa. Pitäis jaksaa sheivata koko kroppa tuota operaatiota varten. Normaalissa solariumissa itselle riittää pari-kolme kertaa ja saa siistin rusketuksen aikaiseksi. Eikä maksakaan kuin murto-osan tuosta kalliista operaatiosta.

Hynkkä sanoi:

Ei kun Mystic. Mun tietääkseni niitä on ainakin Magic, Mystic, ja Californiansunlesstms Tan. :lol2:
Magicciakin piti koittaa, kun lehdessä oli tarjous että kaksi kertaa yhden hinnalla. Menin paikalliseen rusketusliikkeeseen ja kysyin tarjoavatko Magiccia ja sanoivat että ei mutta jos tulet tänne saat tuolla hinnalla kolme Californian rusketussessiota. Woow. On siis jäänyt Magic Tanit multa toistaiseksi kokematta. :-D

Hynkkä sanoi:

Mutta siis viime vuonna kokeilin myös kyseistä härveliä ja jäi aika paska maku suuhun. Myös kirjaimellisesti. :D Tein täsmälleen oikeat asennot, mutta silti väristä tuli epätasainen. Nilkat jäivät kokonaan vaaleiksi, joten aika tyhmännäköistä jos sattuu vaikkapa uikkareissa olemaan. Mulla tosin tuo epätasaisuus johtuu siitä, että karvoja kasvaa hieman jokapuolella vartaloa. Pitäis jaksaa sheivata koko kroppa tuota operaatiota varten. Normaalissa solariumissa itselle riittää pari-kolme kertaa ja saa siistin rusketuksen aikaiseksi. Eikä maksakaan kuin murto-osan tuosta kalliista operaatiosta.

Kävit siis Magic Tanissa? Muistaakseni se oli myös se missä itse kävin. Tarkalleen ottaen http://www.beautyhairsirpamansner.fi/kauneus.html tämä oli paikka enkä voi kyllä kuin lämpimästi suositella. Tosin voi olla (ja toivon mukaan), että alhaisempi karvamäärä teki rusketuksesta tasaisempaa.

EDIT: Ja kannattaa tosiaan etukäteen rasvata ja kuoria iho, että on hyvässä kunnossa. Ennen suihkua sitten laitetaan vielä jalkapohjiin, kyynärtaipeisiin ym. kuiviin paikkoihin rasvaa, ettei ruskeutsaine imeydy epätasaisesti näihin kohtiin. Myöskin sen suihkumyssyn asento kannattaa tarkistaa, ettei jää raitaa keskelle otsaa :D

Helga sanoi:
EDIT: Ja kannattaa tosiaan etukäteen rasvata ja kuoria iho, että on hyvässä kunnossa. Ennen suihkua sitten laitetaan vielä jalkapohjiin, kyynärtaipeisiin ym. kuiviin paikkoihin rasvaa, ettei ruskeutsaine imeydy epätasaisesti näihin kohtiin. Myöskin sen suihkumyssyn asento kannattaa tarkistaa, ettei jää raitaa keskelle otsaa :D

Lisään tähän vielä huvittavan neuvon joka mulle annettiin jota olen kyllä noudattanut - kannattaa sen ruiskun jälkeen niistää nenä! Kosmetologin mukaan muuten voi sieraimien ympärille muodostua ruskeat rinkulat. Ruskeat sierainrajaukset olisivat varmana tosi hyvä lisuke niihin bileisiin mitä varten meni sitä kaunista rusketusta ottamaan. :lol2:

Ite kävin just muutama viikko sit kokeilemassa tuollasta rusketussuihkua. Aika erikoinen kokemus. Kyllähän siinä ruskettu, mutta harmi kun se lähtee niin nopeasti pois, jatkuvasti pitäs ravata jos haluaa kokoajan olla ruskettunut.
Lähtee aika tasasesti kulumalla pois, mutta itelläni kämmenselissä näky sellasia pieniä täpliä kun väri pikkuhiljaa kului pois.

Aika luonnollisen näköinen rusketus kaiken kaikkiaan. Mutta tuskinpa uudestaan maksan tollasta summaa 27 e (tarjouksessa oli 19 e) tosta huvista.

Muista vetää henkeä, ettei happi lopu kesken rusketussuihkun. Itellä oli sieraimet ja suu täynnä sitä hyvälle tuoksuvaa ainetta :evil: :urjo:

Ja kantsii voidella kyllä rasvalla sormet erityisen tarkasti ja kantapäät, ettei väri jämähdä niihin. Mulla oli sormet 100 x ruskeemmat ku muu kroppa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom