Minä olen myös käyttänyt, Mystic Tania ja sitä CaliforniaSunlessTan tms.
Mystic Tanissa pitää kääntyä aina 90 astetta ja muistaa laittaa kädet aina tiettyyn typerännäköiseen asentoon, väri on kiva ja tasainen ja sopivan tumma ja kestää n. viikon. Joka käännöksen jälkeen laite ruiskuttaa sitä mömmöä ylös ja alas ja ylös ja alas... hetki aikaa kääntyä ja taas kauheat ruiskut ja sumut... ahdistavaa, en tykkää pätkääkään siitä ettei voi hengitellä miten haluaa. Mutta kyllä sen värin ottaa mielellään :P Maksaa 30 euroa pääkaupunkiseudulla missä käyn.
Californiahässäkkä on kuin frendeissä että pitää kääntyä tasan kerran, tulee yksi suihkaus etupuolelle, ja yksi suihkaus seluspuolelle. Kestää 4-7 päivää. Hieno tasainen rusketus tulee! Oikein miellyttävä ja iso tila jossa saa henkeä toisin kuin tuo ylempi vaihtoehto, tätä käytän aina vastedes enkä tuota ahdistavaa pientä bajamajan kokoista koppia. Californiakopeissa on tilaa pitää vaikka bileet! :-) Maksaa n.25 euroa.
Aurinko ei muhun tartu ja kalpealle iholle ei minun ainakaan kannata läträtä mitään itse, tulee raitaa ja täplää ja näyttää ihan tautiselta. Mimmipuolella taitaa olla parit threadit aiheesta myös. Niin ja lähtee tasaisesti veke, paitsi kerran itselläni oli navassa läjä ruskeata kun muualta oli jo kaikki lähtenyt. Mutta se lähti helposti kun mokoman huomasin, näytti vaan varmaan aika epäilyttävältä jos joku näki.