Sugarbabes/Patricia Kaas!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nojoo, tänään sattui jännä tilanne, olen nimittäin monta päivää yrittänyt löytää netistä Patricia Kaasin vanhaa hittiä sieltä -96-97 joka sillon soi radiossa. Mulla oli se siihen aikaan kasetilla ja fiilistelin sillä "sattuneista syistä" just sillon mutta en tiedä sen biisin nimeä. Nyt, tänään vaihdoin duunissa Yle X:lle ja sieltä tuli kuinka ollakkaan, Sugarbabesin englanninkielinen versio siitä biisistä, nimeltään Too Lost. En Googlen avullakaan kyennyt selvittämään Patrician alkuperäisbiisin nimeä. Jos joku tietää tai muistaa niin kertokaa nyt perkele mulle ja päättäkää mun piina! Mun on pakko löytää se!!! Ja niinku HETI.

:wanha: Google ja 15 sekuntia:

'Too Lost In You' is the best song, and a re-recording of a Diane Warren song first recorded in 1997 by french singer Patricia Kaas, as 'Quand J'ai Peur de Tout'

Originally posted by Tomi
:wanha: Google ja 15 sekuntia:

'Too Lost In You' is the best song, and a re-recording of a Diane Warren song first recorded in 1997 by french singer Patricia Kaas, as 'Quand J'ai Peur de Tout'

TÄÄÄÄH??!!! 15 sekuntia? Älä naurata! Mä kävin just uudestaa selailemassa vaikka mitä sivuja enkä löytäny... Olet säkin yks hakkeri kyllä, mutta tuhannet kiitokset, et tiedä kuinka onnellinen nyt olen...
:worship:

Originally posted by muffy
TÄÄÄÄH??!!! 15 sekuntia? Älä naurata! Mä kävin just uudestaa selailemassa vaikka mitä sivuja enkä löytäny...
Haha, Gyyglessä on tärkeää valita ne hakusanat oikein. Nyt käytin hakurimpsua patricia kaas "too lost" ja katsopa pirua - siinähän se alkuperäisen biisin nimi komeilee etusivulla. ;)

Originally posted by Tomi
Haha, Gyyglessä on tärkeää valita ne hakusanat oikein. Nyt käytin hakurimpsua patricia kaas "too lost"

Aika kettu mieheksi.

Back
Ylös Bottom