Suburban tribe - Revolt now!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Zekatkaas kavereiden uuden levyn samplet, kuulostaa taas kerran saatanan kovalta. Olen kerran livenä nähnyt ja oli törkeen kova keikka.

http://www.emi.fi/emi2/jukebox/play/272/nothingness

1.jpg

Kerran kans nähnyt Subbarit klubikeikalla ja oli mahtavaa meininkiä. Musisointi paranee levy levyltä:rock:

edit: oli pakko heti kaivaa kaverilta lainassa oleva Manimal-levy soittimeen.

Nimikkoalbumi on mun mielestä subbareiden paras. On kyllä erittäin toimiva livenä ja kunnon artistien tavoin heittelevät kaikenlaisia extroja coverina. Nimim. Red Hot Chilipeppersin coverinkin keikoilla kuullut.

Hyvältähän se kuullosti.

Kuullostaapa kyllä hyvältä!

Ja Subbarit on yksi parhaista live bändeistä mitä meikäläinen on nähnyt! Tosin viime kerrasta on jo aikaa...

Subbareitten keikat vaan ovat joka kerta ihan samanlaisia. :( Voisivat koittaa edes sitä biisilistaa muuttaa välillä.

Noniin. Tämähän julkaistiin tänään. Levyä jo muutaman kerran ehtinyt kuuntelemaan. Omia ajatuksiani...

Emin jukeboxissa on kaksi biisiä kuunneltavana:
http://www.emi.fi/emi2/jukebox/play/308/complications
http://www.emi.fi/emi2/jukebox/play/272/nothingness

Nuo kaksi biisiä, complications ja nothingness, antavat minusta hyvän kuvan levyn linjasta. Raskasta linjaa vedetään lähes alusta loppuun. Kumpikaan noista biiseistä ei silti minusta edusta levyn parhaimpia kappaleita.

Tykkäsin levyn soundista. Myös Villen aggressiivisempi tulkinta tuntui toimivan minusta ehkä jopa paremmin mitä aikaisemmilla levyillä vedetty linja. Biisit toimivat ihan kohtalaisesti tai jopa ajoittain erinomaisesti ja kokonaisuus siten minusta parempi mitä Manimalilla. Tyylillisesti ei tämä kuitenkaan edusta mitään mitä ei olisi jo kuullut miljoona kertaa aiemmin.

Jos tykkää tämän tyylisestä aggressiivisesta, suoraviivaisesta metallista, levy on varmasti hyvä ostos. Itse tykkäsin. Ei kuitenkaan edusta parasta tämän metalligenren edustajaa, mitä olen itse kuullut.

Mitä vittua, vippasin koneeseen ja tämä aukaisi jonkun hämärän uuden media playerin. Eikö tätä levyä saa ripattua koneelle, että saisi mp3 soittimeen?

Biisi ei kauheasti kuulosta Subilta, kuulostaa ihan stoner rockilta. Katsotaan nyt miten etenee.

edit:

kakkosesta lähtien mennään jo tutussa junassa, hyvää shittiä on!

Levy on copy controlled. Tosin oma koneeni ei edes sitä huomannut. Levy koneeseen ja rippaus mp3:ksi. ;) Ei missään vaiheessa valittanut mitään. Oli muuten hyvin lähellä, etten jättänyt levyä kaupan hyllylle, kun näin siinä copy controlled merkinnän.

Kannattaa ottaa aina pois päältä windowsista se automaattinen levyn käynnistys. Kun ei noista tiedä mitä kakkaa ne asentaa suoraan koneelle ja sen jälkeen ei enää kopiointi onnistu. Mutta kun säätää vähän asetuksia ettei käynnistä levyiltä mitään automaattisesti, niin mitään ongelmaa ei tule. Sitten jos omistaa vielä hyvän cd aseman niin ei tule rippauskaan tuottamaan mitään ongelmia.

Voi kyrvän vittu jos en saa tätä soittimeen. Nyt menee hermot nenään, jää sitten meinaan jatkossa levyt kauppaan jos näin toimitaan.

ELI HAISTAKAA KOPIOSUOJAUSHOMOT PITKÄ VITTU, TUHOATTE KOKO BISNEKSEN JA AJATTE KAIKKI WARETTAMAAN! MÄ VITTU TUEN BÄNDEJÄ JA MAKSAN 20 ESKOO LEVYSTÄ VAIN EVÄTÄKSENI ITELTÄ KUUNTELUN MUUALLA KUIN HIMASSA, JEESUS ETTÄ VITUTTAA!

ELI HAISTAKAA KOPIOSUOJAUSHOMOT PITKÄ VITTU, TUHOATTE KOKO BISNEKSEN JA AJATTE KAIKKI WARETTAMAAN! MÄ VITTU TUEN BÄNDEJÄ JA MAKSAN 20 ESKOO LEVYSTÄ VAIN EVÄTÄKSENI ITELTÄ KUUNTELUN MUUALLA KUIN HIMASSA, JEESUS ETTÄ VITUTTAA!

Amen. En itsekään ymmärrä tuota logiikkaa kopiosuojauksen takana.

Mutta itse ainakin pystyin rippaamaan ihan kivuttomasti exact audio copylla ja LG GSA-4163b asemalla. Itse kuuntelen aina kaiken musiikin mp3:sena. Kun levy ripattu ja kannet/vihkoset tsekattu, niin levy hyllylle, eikä sitä sieltä yleensä tule pahemmin pois sen jälkeen otettua.

Hieno levy tuntuu tämäkin olevan näin muutaman kuuntelukerran jälkeen.

Ainut biisi mistä en oikein pidä, on tuo Complications. Ei tosiaan kuullosta yhtään Suburbanilta.

Omia suosikkeja tällä hetkellä ehdottomasti, Nevermore, While The World Awaits, Carvced In Silence ja Gravity.

Mullakaan ei ollut mitään ongelmia siirtää biisejä MP3-soittimeen Creativen Mediasourcella ja hyvä niin.

Näin on! Loistava levy on. Nyt kun on useamman kerran levyn kuunnellut, niin alkaa nuo muutkin biisit aukeamaan. Tuo Complications alkaa myös toimimaan.

Tässä vaiheessa voi sanoa, että ainut mun mielestä huono biisi levyllä on tuo You Can't Break What's Already Broken. Ei vaan oo meikäläisen makuun mutta joku muu saattaa tykätäkkin.

Pääsis jo livekeikoille! :rock:

Mielenkiintoinen arvostelu soundissa kyseisestä levystä. Taisi arvostelijalla olla joko huono päivä tai sitten jotain henkilökohtaista bändiä vastaan.

Back
Ylös Bottom