Subbari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja subotai
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heips,

ajattelin ostaa subbarin mun perus lattiakaiuttimien (Simex) tueksi.. mut mut mut, voi h*lvetti noita hintoja!
En siis tosiaankaan tarvitse mitään monen sadan, saatikka tonnin subwooferia, vaan joku parin huntin saa kelvata. En siis ole mikään mega-hifisti :rolleyes:

Olisko kellään mitään ideoita? Tiedän, tiedän, että halvalla ei saa hyvää, mutta edes kohtalaista..?

Audio prot nyt taitavat olla halvimmasta päästä.. Suosittelen silti etsimään käytettyä jos rahaa ei ole liiaksi.

Halvalla ei saa hyvää, ei edes kohtalaista. Jos ostat halvan niin saat vaan lisää kuminaa alueelle 35-80Hz mihin sitä ei taas kaivata yleensä yhtään lisää.

Yksi vaihtoehto voisi olla rakentaa itse noin 10" peerless elementillä, yli 70l laatikolla niin voisi jo päästä melko alhaisiin taajuuksiin. Elementeissäkään se ei mene suoraan että mitä isompi niin sen parempi..

Itse rakennettuna saa varmasti parhaan laatu/hintasuhteen. Vahvistin jostakin sille käytettynä niin hinta pysyy kaikkineen alle 200e.

Audio prot nyt taitavat olla halvimmasta päästä.. Suosittelen silti etsimään käytettyä jos rahaa ei ole liiaksi.

Täältäkin ääni audio pro:lle. sen halvempaa subia ei kannate edes harkita jos uutena ostaa.

Halvalla ei saa hyvää, ei edes kohtalaista. Jos ostat halvan niin saat vaan lisää kuminaa alueelle 35-80Hz mihin sitä ei taas kaivata yleensä yhtään lisää.

Tuskin toistaa noinkaan alas

Mulla on Audio-Pron B1.35 aktiivisubbari..Suosittelen :thumbs:
Noin pieneks jytisee kyll ihan hyvin.
En oo katunu hetkeäkään ostoa. Pääkajarina on myös Audio Pro:t.

Ok, kiitoksia kiitoksia. Pitää käydä kuuntelemassa noi Audio Prot & Simexit. Toi Simex menisi nätisti olkkariin, kun pääkajarit myös kirsikkaa :rolleyes:
(Lue: helpompi myydä subbarin ostoidea avovaimolle)

TM:n testivoittaja.. :)
tuo B1.36 on muuten sama kuin minulla(B1.35),mut toss B1.36 on tuo tajunnan räjäytyskytkin :lol2:
Tiiä mitä se sit tarkoittaneekaan....

Toi räjähdyskytkin on joku nappula tuolla takana et saa 6db lisää ääntä leffoihin. Audio pro b1 36 on mullakin ja ihan tyytyväinen oon ollu.

Mulla on Audio Pron Ace Bass, 400 watin vahvistimella. Uutena maksoi kolme vuotta sitten joku 200eskoo. Ihan huippu hyvä ja jytisee niin maan perkeleesti jos lyö vähänkin enemmän volkkaa kehiin. Se malli oli joskus aikoinaan joku testivoittaja.

subevi_ph.gif

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jeps, mitä lueskelin arvosteluja jne, niin eiköhän Subotain tuleva subbari oo toi AudioPro. Taitaapi olla hinta/laatusuhde kohdillaan..

jeps, mitä lueskelin arvosteluja jne, niin eiköhän Subotain tuleva subbari oo toi AudioPro. Taitaapi olla hinta/laatusuhde kohdillaan..
Itsellä oli B1.35 aikanaan, ja nyt mulla on ollut muutaman vuoden Audio Pron Blue Diamondit. Eli lattiakaiuttimet jossa on B1.35-subit kyljissä... :) En oo ollu pettynyt, halpaa kun saippua ja hyvin on toiminut.

noniin, nyt Subotain olohuonetta kaunistaa tuo AudioPron subbari. Jumpe, että soundit sai syvyyttä! Kuuntelin tuossa eilen illalla vanhaa Stevie Wonderia ja piti laittaa passoa pienemälle ku tuntui, että lähtee paikat hampaista. :D

Olen erittäin tyytyväinen ostokseen, eli kiitos kiitos suosituksista.

btw. eipä tarvitse tänään tehdä hauiksia. Hain tuon subbarin siis julkisilla ja viimeinen kilometri oli kävellen. Alkoi kummasti painamaan loota ja jossain välissä alkoi jo usko loppumaan. Nyt on hauikset ja forkut sangen jumissa.. auts.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom