Sub Way

jos haluatte todella hyvää ja terveellistä pikaruokaa niin kokeilkaa Sub Way:tä!!! 6gr rasvaa satsissa!! uupeipe=)
onks joku jo kokeillu?? ei oo varmaan kauaa ollu noita rafloja Suomessa, mut jenkeissä löytyy joka nurkalta!

Vanha juttu noi subwayn vähärasvaset safkat ollut varmaan jo koko kevään :) ei tollasia syyä, pitää mennä heseen ja ottaa sieltä se megahampurilainen siinä on jotain 70g rasvaa pelkässä hampurilaisessa :D

Hesen rasvapommit vetää mahan niin sekasin että seuraava tunti menee tyhjennysharjoituksissa=)! jaa vanha juttu?? no kertaus on opintojen äiti!!

Mä en oo käynyt kun siinä Iso-Roban Subissa ja viimeksi paahtopaistipatonki maistu ihan sairaan pahalle.

Subwayhan on ollut Suomessa jo v.2000 keväästä.
Iso-roban Subista vakiosetti 30cm paahtopaisti täysjyväleivällä ja tuplalihalla, vaihtelevat vihannekset + viinietikka/oliiviöljy. Kana on kanssa hyvä, mutta se leipä ei enää mene kiinni jos ottaa tuplat.
:D

Hyvää ja "puhdasta" ruokaa tuolta Subwaysta saa. Ainoa miinus on hinta. (samaan hintaan saisi Mäkistä jotain 5 tuplajuustoa).

mainostavat että satseissa tosiaan vain 6g rasvaa. Helteellä sopivaa evästä ja muutenkin. tosiaan hinta on hiukka suolainen.. foot long lihapullakyhäelmä on helemi!!

kai noita sämpylöitä oman mittansa verran pitää pystyä vetään=)!! mitäs se tekis..öö..6 kokonaista ja päälle reilu puolet pienempää versiota..jos joku sponsorois niin vois kokeilla!

Mä en ymmärrä tota Hesburgerin menestystä kun kuulemma niiden melkein kaikki hampurilaiset on todellakin tollaisia rasvauitettuja ja majoneesikylvetettyjä ja -kuorrutettuja!

Miten ihmiset sellaista syö, vaikea kuvitella edes olevan hyvää ei-kehomiehen/naisenkaan mielestä?
Lieneekö tästä kummunnut kritiikki(?) syynä yritykseen lanseerata noita kevytburgereita?

Ja nyt niiden kastikkeet tunkee ***tana kauppoihinkin erillisinä hyi helvetti-purtiloina! Hermot menee kun näenkin niitä.

:mad:

Siis tuo 6 grammaahan on vain niissä 15cm patongeissa kun otat sen ilman juustoa ja kastikkeita. Mutta erittäin hyviä ovat, kannattaa ehdottomasti testata tonnikala.

Oletteko kokeilleet nuita Hesen uusia "kevyt" hamppareita? Yllättävän hyvän makuisia ja terveellisempia kuin normaalit. Voi syödä melkein hyvällä omallatunnulla näin dieetilläkin, jos evästä on pakko saada äkkiä.
Esimerkki.
Juustohamppari. Normaalin version arvot sulkeissa.
Kaloriloit: 299 (387)
Protskua: 16 (16,2)
Hiilareita:30 (30)
Rasvaa: 12,4 (22)

Ei tuo nyt hirmusen kevyt ole, mutta huomattava parannus....

Siis onko noita Suomessakin ? Mitenköhän mä olen onnistunut missaamaan ne täysin ?! Amerikassa olen kyllä niissä käynyt ja kyllä ne safkat hakkaa noi hampurilaiset sun muut sata nolla. Saakos Suomessakin jälkkäriksi chocolate chip cookiesseja ? Nam.

Tahvo Tohveli kertoi repäisevästi
Amerikassa olen kyllä niissä käynyt ja kyllä ne safkat hakkaa noi hampurilaiset sun muut sata nolla.
Väärää tietoa. Taco Bell rulaa OK. En ymmärrä miten porukka jaksaa keuhkota noista subbarin patongeista (en ole kylläkään edes huomannut mokomaa suomessa), Pic Nikin vastaavat kylläkin ovat vallan maistuvia.

Originally posted by Tahvo Tohveli
Siis onko noita Suomessakin?
Saakos Suomessakin jälkkäriksi chocolate chip cookiesseja ? Nam.

Annankadulla Helsingissä ja toinen itiksessä. Onkos muuallakin?
Saa cookieita..

Originally posted by Tahvo Tohveli
Siis onko noita Suomessakin ? Mitenköhän mä olen onnistunut missaamaan ne täysin ?! Amerikassa olen kyllä niissä käynyt ja kyllä ne safkat hakkaa noi hampurilaiset sun muut sata nolla. Saakos Suomessakin jälkkäriksi chocolate chip cookiesseja ? Nam.

Joo eli on Suomessa mutta safkat ei yhtä hyviä jostain ihme syystä kuin ulkomailla.

Edit: Ja KFC olisi muuten takuu varma menestys Suomessa, Mäcci jää ehdottomasti kakkoseksi verrattuna tähän pikaruokailijoiden mekkaan!

Mun mielestä Subway maistuu ihan samalta kuin jenkkilässäkin. Eli loistavaa pikaruokaa! Ei nappaa tosiaan noi hamppari paikat yhtään... Vielä taco belli kehiin niin hyvin menee.

Toivotaan ettei hesburger ei osta subbariakin ja ala tarjoo sielläkin omaa rasvasämpyläänsä

:p

Back
Ylös Bottom