Studio Julmahuvi <-hyvää viihdettä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös noi samat kaverit tehny erinomaisen "leffankin" joillekin festareille (montreaux tjsp.), nimeltään "Joy Boys". Pistettiin poikabändejä pikkasen halvalla... :hyper: ..mm. hyväntekeväisyyslevy kivien puolesta, "try to save the stone" ja musavideo siihen päälle :lol2:

Edit: No olihan tuokin siellä kotisivuilla joyboys

Joo itse löysin tuon sarjan keväällä ja olen fanittanut niiiin paljon siitä asti. :D Ollaan katottu varmaan kymmenestä eri maasta olevien heppujen kanssa jaksot läpi ja minua naurattaa aina eniten. Entinen venäläinen heilani ei oikein tykännyt siitä sketsistä, missä pilkattiin venäläistä tv-tuotantoa (ja hevoset juoksee...). Saksalaisia taas nauratti saatanasti se saksalainen poliisisarja. Helmi! :)

Nykyään katson aina uusien tyttökavereiden kanssa jaksot läpi ja jos ei naurata, niin ei ole paljon chäänssejä minun kanssani sen enempää. :D

*suunnittelee touko-tatuointia pakaraan*

On 3 päivää, 10 tuntia, 44 minuuttia ja 55 sekuntia siihen kun on Julmahuvi-DVD:n julkaisupäivä. :hyper:

Mun suosikit:
Roudasta rospuuttoon
Muksuluuri "... kasi-pasi kasi-pasi ja nelkku-kelkku"
Viimeiset vaeltajat -dokumentti "It's Miska, alright"
Uutisten asiantuntija Stig Carpelan: "man måste ofta titta på gula sidorna..." ym. kommentit
hetkinen-mies ja säämies

Harmi, ettei DVD:lle tule To(i)ni ja Heikki Haaman showta :itku: ! Sekin oli sika-hyvä!

Helly sanoi:
Mun suosikit:
Roudasta rospuuttoon
Muksuluuri "... kasi-pasi kasi-pasi ja nelkku-kelkku"
Viimeiset vaeltajat -dokumentti "It's Miska, alright"

Näistä täysin samaa mieltä.
Varsinkin "Roudasta rospuuttoon" on niin legendaarista läppää alusta loppuun että ei mitään rotia...

Ihan kulttipätkää, täytyy myöntää että oon kyllä tuijottanut muitakin kyseisten herrojen teoksia. Ovat niin helvetin hyviä näyttelijöitä, esim.Korpela Firmassa.
Toki kyllä Julmahuvi on silti ykkönen ja boxi on heti hyllyssä, kun sellainen kauppaan ilmestyy:)

Ei saakeli, päässyt unholaan koko sarja. Eräänlainen pakko-ostot ja ehdoton pläjäys varsinkin kun ottaa velliä poikain kanssa ennen baari-iltaa :lol2::lol2:

Voi jumalaut sitä naurun ja välikuoleman määrää kun ekan kerran noita katseli :D:D:D

Touko-Pouko askartelee ja paskartelee...
ml4.jpg

ml7.jpg

Ja sitten saksalaispoliisit jotka etsivät A-P Nikkolaa :lol2:
r3.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen oli pakko käydä ostamassa dvd... Ei keritty katsoa kuin eka jakso ja ei muuta kuin :lol2: . Viikonlopun suunnitelmat kyllä harvinaisen selvät! Onko kukaan ehtinyt ekstroja katsella? Mitäs sieltä löytyy?

Millanen boksi on ollut? Noi extrat kiinnostaa myös.

Entä onko tekstityksiä esim. englanniksi?

Mun hankinta siirtyy myöhemmäksi, joululahjana sitten :D

Onneks on uusin Kummeliboxi.. pois leikatuissa on hulvatonta tavaraa.. Panomies jne..

Howdoodelidil do!

Eiche sanoi:
Millanen boksi on ollut? Noi extrat kiinnostaa myös.

Entä onko tekstityksiä esim. englanniksi?

Mun hankinta siirtyy myöhemmäksi, joululahjana sitten :D

Onneks on uusin Kummeliboxi.. pois leikatuissa on hulvatonta tavaraa.. Panomies jne..

Howdoodelidil do!

Lainattu Anttilan nettisivuilta:

"Studio Julmahuvi paketti sisältää kaikki kahdeksan Studio Julmahuvi -jaksoa, lisäksi dvd:ltä löytyy myös Jerico 2000, The Joyboys Story ja Mennen tullen + extroja.

Boksin mukana tulee myös Z-Salamapartio Vol. 1 cd-levy"

Tekstityksistä ei ollut mainintaa...

koko höpinä[/ulr]

Joutuu kyllä rankaisemaan tuon boksin haltuun :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom