Strongman Fitness© Suomeen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voisi kuvitella, kun toi painoraja on noin alhanen niin lyhyet ukot hyötyy maksimivoimassa suhteessa pidempiin, vaikka pidemmillä voikin lajisuorittaminen helpompaa olla. Kovin pitkiä miehiä kärjessä tuskin tulee näkymään tässä lajissa.

Juu totta puhut! tuossa sarjassa Pätäri on aika tekijä myös maksimivoimissa ja se on varmaan jotain 175cm, sillä on myös aikalailla täydet lihasmassat sarjaan, kun joutui vedettämään painoa aika paljon puntarille rasvattomasta kropasta. Siis se on tiukempi kuin moni noviisibodari lavalla...

Pystyt hyvin kilpailemaan!!! Mun kaksoisveli kilpaili viime vuonna stronman fitness sarjan SM-kisassa, se tuli hopealla ja pituutta ei velimiehellä ole kuin 168cm. Itse olen 171cm ja oon olen pärjännyt hyvin 105kg ja yleisen sarjan kisoissa. Nykyään pituusrajoitteisia lajeja ole kuin kivet nouseville korokkeille ja voimaportaat, eikä nekään mahdottomia ole.

Suuret kiitokset vastauksesta! Oonkin seurannut myös sun edesottamuksia tuossa alle 105kg sarjassa ja se on antanu uskoa omaankin tekemiseen, siinä mielessä että lyhyemmätkin kaverit pärjää täysillä, jos vain niin haluaa! :)

Ikää on itsellä vasta 19v. joten katellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan...

Suositut

Back
Ylös Bottom