Strikeforce: Rockhld vs Kennedy ja Woodley vs Marquardt

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan mielenkiintoisia nimiä kortilla, mutta vähän tylsäksi jäi. Yhtä ottelua lukuunottamatta taisi kaikki mennä tuomareille.

"Sotasankari" Kennedy oli aika huono. En ole Rockholdia kovin kummoisena pitänyt, mutta oli kyllä painipuolta selvästi petrannut.

Larkin näytti taas hyvältä, keskisarjaan vaihto järkevä veto. Paljon luonnollisempi painoluokka kun kerran oli löysää mistä ottaa, taisi sanoakin että lhw-kaverit on hiukan liian isoja.

Parasta oli Kaufmanin twiittaus Wilcoxista: "Awesome guy, but Wilcox looks like his upper body is going to fall off...why is that?". Äijällä on vähän erikoisempi ruuminrakenne :D

Jardine on ollut vuosikausia muumioitumisvaiheessa, ehkä kannattaisi pikkuhiljaa jo hypätä syrjään.

Natehan on takaisin Zuffan alla. Samaa firmaa ovat.

Mutta voi jessus tuo Mauro on kyllä paska selostaja, ei voi tajuta miten huonoa ja asiaankuulumatonta "läppää" välillä tulee.

Rockhold pitäis nostaa UFC:hen mun mielestä sen verran ylivoimainen on ollut.
Atleettinen kaveri jolla on jokainen osa-alue kohtuu hyvin hallussa.

Natella oli selvästi tahto näyttää ettei hän ole mikään heittopussi ja se tuli varsin selväksi.
Vakuuttava voitto ja paljon on tullut räjähtävyyttä kaveriin WW:hen pudottamisen myötä.
Lisäksi olen pitkään jo toivonut Woodleyn tappiota ja nyt se tuli!
T-ronin lnp matsit eivät mua sytytä nyt siellä on mestari jota ei riepotella pelkällä painilla.

Larkin näytti hyvältä ja ansaittu voitto, ei ollut Lawlerin päivä.
Hieno MW-debyytti!

Jardine voisi alkaa miettiä eläköitymistä, koska mun mielestä sillä ei enään ole mitään annettavaa lajille.
Parhaat voitot on voitettu UFC:n puolella joten toivon, että tekno-viikinki tajuisi lopettaa ajoissa.

Erittäin hyviä matseja kortilla, suosittelen katsomaan ellei ole nähnyt. :rock:

Yllättävän hyviä matseja oli. Marquardt on löytänyt itselleen todella kovan painoluokan. Voimaa ja nopeutta olis todella paljon. Teknisesti Nate on ollut monipuolinen ennenkin, mutta tuntu olevan nopeutta paljon paremmin. Nyt Natea ei päästetän enään UFC:n, siellähän olisi pojat ihan helisemässä. Mielenkiintoisia matseja WW UFC:n puolella olisi esim. Diazia, Condittia, tai ketä vaan top 5 vastaan. Itse GSP saisi pahan vastukset. Woodley on kuitenkin huippu painija, eikä se näkynyt mitenkään matsissa. Nate Marquardt :thumbs:

GSP vs Nate vois olla hyvä matsi mut ukot tuskin haluais kovin helpolla ottaa toisiaan vastaan ku käsittääkseni ovat aika hyviä frendejä keskenään.

Dana ei kyllä tykkää Natesta yhtään ja kävi sille ihan vitun kuumana sillon kun se douppas ja hankki itelleen potkut. En usko että Dana sitä enää takaisin huolii.

"we’re putting him back in Strikeforce and we’ll see what happens. I like Nate Marquardt, he’s a really good guy. But professionally, he needs to get his shit together. He needs to come into Strikeforce and he needs to make weight, he needs to pass all the tests and do all the other shit, so we’ll see how it goes.

http://www.bjpenn.com/mmanews/2012/...lped-marquardt-get-back-with-zuffa-15348.html

Eiköhän Nate tule melko pian UFC:hen siirtymään.

Suositut

Back
Ylös Bottom