Strikeforce: Nashville ***Spoilers***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mo veti kyllä tosi hyvin, näytti väsyvän nopeesti , mutta tuli takasin tosi hyvin ja hienot takedownit läpi matsin. Erityisesti ekat 5min. tosi vahva ja atleettisin ottelja mitä olen nähnyt.

Mo veti kyllä tosi hyvin, näytti väsyvän nopeesti , mutta tuli takasin tosi hyvin ja hienot takedownit läpi matsin. Erityisesti ekat 5min. tosi vahva ja atleettisin ottelja mitä olen nähnyt.

Veti kyllä. Tästä matsista selvisi kuitenkin molempien ottelijoiden kypsymättömyys ottelijoina - Mousasilla ei aavistustakaan sprawlista (no, Mo on kyllä painijana parhaasta päästä mitä MMA:han tulee), Mo:lla taas ei hajuakaan miten passata guardi tai tehdä maassa sen alasviennin jälkeen. Hyvin tuli Mo kyllä takaisin.

Spoilerit lisätty otsikkoon, voitte jatkaa ilman noita spoilertageja viestissä, Itse matsista, Takedownit oli nättejä, ei oo gerardil kauheen hyvä TDD, Strikeforcen LHW divisoona otti ison tällin, champ ja #1 contender näytti molemmat pelleiltä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos Mo saa cardion siihen kuntoon että pystyy vetää koko matsin samaan tahtiin kuin ekan erän niin sanoisin että pysäyttäjää ois aika vaikeeta löytää edes ufc:stä, Gegardin gameplan oli ehkä huonoin mitä olen nähnyt.

Kaikki ei taida tajuu kuinka kova painija Mo on, googlatkaa vaikka. Sitä lähinnä ihmettelin että Gegardia ei kiinnostanu käyttää wallwalkkia ja muutenkaan Mo:ta ei näyttänyt kiinnostavan päästä selkään niin ois voinut edes sitä kautta yrittää nousta pystyyn, missä oli selvästi parempi. Vaikka Mo väsyi niin takedowneissa pysyi räjähtävyys niin en nyt sanois äkkiseltään kuinka paska Gegardin tdd on.

Harvinaisen huonosti kuvattu, jos väittää Mousasin ja Mon näyttäneen pelleiltä. Anderson Silva näytti pelleltä, Mo ja Mousasi näyttivät vain vajavaisilta ottelijoina.

Ottelu Sokodjouta vastaan antoi vähän esimakua siitä, että Mousasi ei ehkä olekaan hypensä arvoinen. Toivottavasti Aoki saa vielä kaivettua jonkin lopetuksen niin menisi toinenkin vedonlyöntikohde oikein. Pahalta kyllä näyttää tällä hetkellä.

Aokia viedään kuin metrin mittaa tässä matsissa.. toivottavasti itkee taas, tekee hyvää tämä.

Toivottavasti liian tylsä tapahtuma ei tule olemaan paha takaisku Strikeforcelle CBS:llä. Olen pettynyt jos Gil ei onnistu pysäyttämään Aokia.

Ja siinä oli seuraava naula japanofiilien arkkuun, mukamuka #2 LW oli aivan vastaantulija, rapukävelyä, perseelleen hyppimistä, siinä Aokin temput osaavaa painijaa takedowndefensellä ja solid strikingilla.. tässä siis Jaappanin paras.. ei saanut aikaiseksi mitään. Aivan turha.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom