Strikeforce: Nashville ***Spoilers***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
391px-Strikeforce-Nashville.jpg

17.4.2010

Main Card

Middleweight Championship bout: Jake Shields (c) vs. Dan Henderson
Light Heavyweight Championship bout: Gegard Mousasi (c) vs. Muhammed Lawal
Lightweight Championship bout: Gilbert Melendez (c) vs. Shinya Aoki
Jason Miller vs. Tim Stout

Preliminary Card

Hunter Worsham vs. Zach Underwood
Cale Yarbrough vs. Josh Schockman
Dustin West vs. Andrew Uhrich
Justin Pennington vs. Dustin Ortiz
Ovince St. Preux vs. Chris Hawk
Thomas Campbell vs. Cody Floyd

Main cardi on taas täyttä rautaa, 3 titteliottelua!
Lashley jäi kortista pois joten tilalle tuotiin Miller vaikka painoluokka onkin hitusen alempana niin mielenkiinnolla katselen taas Millerin matseja kohti titteliä.

Ottelu mitä eniten odotan on ehdottomasti Lawal vs Mousasi. Kummankaan haluisi häviävän mutta kun kerran pakko on niin suotakoon voitto Mousasille.

Aoki pääsee tällä kertaa testaamaan häkkiä, jos vaikka sitä vasten saisi aikaiseksi jonkun uudenlaisen lukotuksen.

Enkä myöskään usko että Hendo tulee kauaa katselemaan Shieldsin yrityksiä, tai sitten kaikkien yllätykseksi Shields tyrmää Hendon.

Shields tulee tod näk tän matsin jälkeen UFChen joten toivottavasti voittaa, vaikka en kyllä ihan hirveästi siihen usko että voittaisi

Tuo Millerin matsi on preleissä ja näytetään jos aikaa noilta tittelikahinoilta jää.

Mun käsittääkseni SF ei kyllä näytä prelejä, nehän tunkee niitä haastatteluja lähetyksen täyteen.

Tuo Millerin matsi on preleissä ja näytetään jos aikaa noilta tittelikahinoilta jää.

Kuinka pitkä lähetysaika noilla sitten on, jos ne meinaa että kolme tittelimatsia voisi teoriassa syödä suurimman osan televisiolähetyksestä? Kortti on tosin äärimmäisen rautainen. WAR Hendo!

EDIT: No tuo lähetysaika tulikin selväksi tuosta ylemmästä viestistä. Hyvä minä... vois pitää ne silmät auki :D

Kuinka pitkä lähetysaika noilla sitten on, jos ne meinaa että kolme tittelimatsia voisi teoriassa syödä suurimman osan televisiolähetyksestä? Kortti on tosin äärimmäisen rautainen. WAR Hendo!

EDIT: No tuo lähetysaika tulikin selväksi tuosta ylemmästä viestistä. Hyvä minä... vois pitää ne silmät auki :D

Ne on aikaisemmin pitäneet 30 minuutin taukojakin matsien välissä ja haastatelleet jotain apinoita siellä, niillä ei vaan ole ollut tapana näyttää prelejä, en tiedä miks, ku ei oo niin ammattimaista productiota niin kai siellä voi tapahtua mitä vaan.

Shields tulee tod näk tän matsin jälkeen UFChen joten toivottavasti voittaa, vaikka en kyllä ihan hirveästi siihen usko että voittaisi

Toivot voittavan sen takia koska on siirtymässä UFC:hen?

Tämähän ei nyt yllätä yhtään.

...eikä muutenkaan yllätä yhtään että Japi on heti dissaamassa täällä koko eventtiä ja organisaatiota...huhhuh ei pysty kyllä ymmärtämään,luulis että se nyt on sunkin etu että saat katsella hyviä matseja.
Itse toivon että Hendo pommittaa Shieldsin tajuttomaksi,mun puolesta se voikin mennä sinne UFC:n undercardiin halailemaan voittoja,ihan helvetin tylsä ottelija...
Aikamoista toiveajattelua,mutta toivon myös että Melendez pieksee Aokin,jotenkin meni äijästä maku ihan kokonaan sen viime matsin tempauksen ja kommenttien jälkeen...

Toivot voittavan sen takia koska on siirtymässä UFC:hen?

Tämähän ei nyt yllätä yhtään.

Toivon voittavan, jotta saataisiin uusi contender UFChen, sarjaan lisää syvyyttä, tosin eihän se miehen taitoja mihinkään muuta jos häviää Hendolle.
Muotoilin ton lauseen ehkä väärin en halua että voittaa koska saattaa tulla UFChen vaan koska se tois uutta vipinää rankingeihin, ja pääsisi varmaan parempiin matseihin voitolla kuin tappiolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
...eikä muutenkaan yllätä yhtään että Japi on heti dissaamassa täällä koko eventtiä ja organisaatiota...huhhuh ei pysty kyllä ymmärtämään,luulis että se nyt on sunkin etu että saat katsella hyviä matseja.
Itse toivon että Hendo pommittaa Shieldsin tajuttomaksi,mun puolesta se voikin mennä sinne UFC:n undercardiin halailemaan voittoja,ihan helvetin tylsä ottelija...
Aikamoista toiveajattelua,mutta toivon myös että Melendez pieksee Aokin,jotenkin meni äijästä maku ihan kokonaan sen viime matsin tempauksen ja kommenttien jälkeen...

En dissannut, sanoin ettei ole niin ammattimainen organisaatio kuin vastaavasti UFCllä, enkä ymmärrä tai ole ymmärtänyt heidän tapaansa näyttää haastatteluja vaan haluaisin juurikin nähdä niitä prelimi matseja, eli siis minähän tässä kuulutan lisää matseja enkä toisinpäin, luitkohan nyt edes mun viestiä?
Ja toivon myös että Melendez voittaisi Aokin.

Hendo on tyylillisesti varmaan yksi hankalimmista vastustajista Shieldsille mitä löytyy.

Mäkin toivon että Shields päätyisi ufc:n ... Ihan sen takia että saataisiin GSP:lle mattojamppa vastaan ja GSP näyttäisi taas vaihteeksi pystyotteluaan :) (gsp:n "matemaattinen" päättelykyky .. "I fight my opponent where he is da weakest!").

Mahdollisesti muuten tulossa GSP:ltä pystyaktionia seuraavassa tittelimatsissa muutenkin jos miettii ketä siellä on jonossa: Mulattibarbi, Fitch tai ehkäpä Almeida .. Luulen että ufc pyrkii järjestelemään asian, ei pety fanit liikaa takedowneihin. Daleyt yms sitten vasta myöhemmin.

Hendo on tyylillisesti varmaan yksi hankalimmista vastustajista Shieldsille mitä löytyy.

Mäkin toivon että Shields päätyisi ufc:n ... Ihan sen takia että saataisiin GSP:lle mattojamppa vastaan ja GSP näyttäisi taas vaihteeksi pystyotteluaan :) (gsp:n "matemaattinen" päättelykyky .. "I fight my opponent where he is da weakest!").

Mahdollisesti muuten tulossa GSP:ltä pystyaktionia seuraavassa tittelimatsissa muutenkin jos miettii ketä siellä on jonossa: Mulattibarbi, Fitch tai ehkäpä Almeida .. Luulen että ufc pyrkii järjestelemään asian, ei pety fanit liikaa takedowneihin. Daleyt yms sitten vasta myöhemmin.

GSP vei muuten ton Hardy matsin pystyssäki, mut mitäs vikaa siinä on et tekee ottelutaktiikan toisen heikkouksien mukaan??

GSP vei muuten ton Hardy matsin pystyssäki, mut mitäs vikaa siinä on et tekee ottelutaktiikan toisen heikkouksien mukaan??

Äläs nyt, se oli läppää. Siis lähinnä nää gsp:n ainaset "mathematical equation"-jutut välillä hymyilyttää.

Henk koht uskon että gsp:n pysty on kehittynyt jatkuvasti. Sen takia haluisinkin nähdä sitä vähän enemmän käytettynä. Sääli jos ei pääse näkemään ukon koko potentiaalia vastustajien paini/graplaus-heikkouksien takia.

Kieltämättä kova kortti. Mahtaako Shields saada Hendoa tonttiin on varmaan ainoa kysymys pääottelussa, sillä pystyssä tulee kylmää kyytiä. Matossa Shieldsillä on kovat subit ja sieltä se voitto tulee, jos on tullakseen. Nyt tulee myös King Mo:lle ehkä turhankin kova vastus, sillä hyppäys Whiteheadistä Mousasiin saattaa olla liian kova. Kova hype ainakin Mo:lla takana, mutta itse veikkaan Gegardin vievän by whatever the fuck he wants. En malta odottaa tätä eventtiä!

Todella mielenkiintoinen cardi luvassa.Luvassa tosin mielestäni aika helposti ennustettavia turpakäräjiä. Hendo vie shieldsiä kuin vierasta sikaa, en usko et shields saa hendoa tonttiin ja empä matossaakaan löydä shieldsille kummostakaan etua. Hendo by KTFO erä 2. Mousasi vs lawal ei siinäkään mitään yllätyksiä luvassa , paitsi lawalilla kohtuu nopeet jalat pystyssä joten Gegardilla ei luulis ihan niin helppo osua kaveriin. Lawalin liikkumisen "järkevyydestä" tosin voi olla montaa eri mieltä. "veljille" tyypillinen showboattaus voi kolahtaa omaan leukaan jota ei hirveesti ole testattu. Ja itse kyllä tunnustan et olen Aokin puolella tässä LW matsissa toivottavasti nähdään joku innovatiivinen subi :D japanin mieheltä.Aoki ei IMO mitään kovin sikaa temppua ole tehnyt. itsehän kaveri ei suostunut taputtamaan, postfight tapahtumiin selitys on mielestäni ihan vaan terve itsesuojeleminen. Viihdyttäviä matseja tällä ottelijalla ja toivotaan et tekis läpimurron Jenkeissäkin ja nähtäs BJ:täkin vastaan mahdollisesti jossain vaiheessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom