Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No johan suistui ketju. Kyllähän tuo Cryscythen postaama kuva on aika :wtf:.
Mutta mun mielestä Cyborgi on varsin sympaattisen oloinen tyyppi. On sitten se näköinen kun on, ei varmaan voi sille mitään. Toki voi olla vähän itse aiheutettuakin tuo iso koko, mutta kyllähän tähän maailmaan sellaisia maskuliinisempiakin naisia syntyy päivittäin. Yleisurheilija Caster Semenya taidettiin todeta interseksuaaliksi taannoin. Joka tapauksessa Cyborgin ylivoima ei oikeastaan naisvaparille hyvää tee, kun kaikki muut näyttävät huonoilta. Kyllähän naisvapari tarvitsisi keulakuvakseen Gina Caranon tapaisen sporttisen ja miesten mieleen olevan tapauksen. Nythän Cyborg vähän vei tuon keulakuvan paikan Ginalta. Mutta ei se liene Cyborgin vika.
Siis mä en vaan tajua mitä Evangelista Santos näkee tossa. Hyi saatana! Vittu oksentaisin jos näkisin ton ämmän.
Sanokaa mitä haluutte, mutta mä panisin tota.. On sitä pahempiakin hyeenoja tullu hoidettua.
Minunkin mielestä haha <3Mun mielestä Cyborg on seksikäs, jollain todella, toooodeeellla, kierolla tapaa.
Sanokaa mitä haluutte, mutta mä panisin tota.
Tässä lisää silmänkarkkia Cyborgin pariskunnasta!
ps. Turha yrittää kurkkia sinne jalkoväliin.. siellä mitään näy... kummallakaan.
Se on Disgust sellanen juttu että se olisit sinä joka aamulla lähtis perse kipeänä ja tippa linssissä kotia kohti.
Se on Disgust sellanen juttu että se olisit sinä joka aamulla lähtis perse kipeänä ja tippa linssissä kotia kohti.
Tuolla esityksellä voisi jo sanoa että terveenä olis vyö vaihtunut helpostikkin veikkaan.