Strikeforce HW turnaus *spoilereita jatkossa*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo kyllähän noi Fedjan viimeset kaks on Suomenkin telkkarista näkynyt. Olikohan se urheilukanava josta ne tuli. Laittelin äsken neloselle kysymystä meneen että ottaisivatko nelonen sportille ainakin noi Strikeforcet, saas nähä mitä vastaavat.

Mä ostin ton Fedja vs Werdumin ppvnä viimeks mut siihen ilmeisesti löytyy ihan päteviä streamejäkin kun SF harvoin noita lähettelee niin ei ne osaa niin hyvin niitä sulkea kuin UFC joten jätän maksamatta nyt ja leikin piraattia

Mä ostin ton Fedja vs Werdumin ppvnä viimeks mut siihen ilmeisesti löytyy ihan päteviä streamejäkin kun SF harvoin noita lähettelee niin ei ne osaa niin hyvin niitä sulkea kuin UFC joten jätän maksamatta nyt ja leikin piraattia
Pääsikö ulkopuoliset kattoo säätämällä?

Paljos tuo maksoi sitten?

Niin, yksi pointti tietenkin se että näkisi ihan livenä. Mua ainakin rassaa mahdollisuus nähdä vahingossa tulokset ennen kuin näkee matsin, kun ainakin mulla suurin osa mielenkiinnosta matsiin katoaa siinä vaiheessa. Tietenkin sen katson, mutta eihän siinä mitään jännitysmomenttia ole.

Aika helppohan noilta tuloksilta on välttyä, kunhan välttelee foorumeita. Ei vielä niin mainstreamia että uutisissa tulisi vastaan. Seuraavana päivänähän matsit aina löytyy kuitenkin.

Aika helppohan noilta tuloksilta on välttyä, kunhan välttelee foorumeita. Ei vielä niin mainstreamia että uutisissa tulisi vastaan. Seuraavana päivänähän matsit aina löytyy kuitenkin.
Se on totta tietenkin, tosin lisäksi sitten pitää välttää ainakin Facebookkia kun sinne tulee erinäisiltä tahoilta tuloksia/uutisia vaparista. Kerran jopa kaveri onnistu soittamaan ja aloittamaan puhelun tyyliin, "hienosti se [nimi] vei"... olin hetken hiljaa ja totesin että niin... en ole vielä katsonut.

Nykyään tosin tulee jopa herättyä katsomaan eventtei livenä.

Pääsikö ulkopuoliset kattoo säätämällä?

Paljos tuo maksoi sitten?

No sen verran säädettiin että JanneM tuli alakerrasta istuu aamuyöllä tohon mun sohvalle :D

En mä sitä osais jakaa mihinkään, mut ne ketkä osaa, niin kattelen niiltä seuraavan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä sillon viiden aikaan maailma on ihan eri näkönen :D ja siinä on eri fiilis ku, että katsois koneelta tai jostai sitten myöhemmin.
Näin on, ja voi osallistua Pakkiksen [eventin nimi] live keskusteluun (ketjuun). :)

Näin on, ja voi osallistua Pakkiksen [eventin nimi] live keskusteluun (ketjuun). :)

Kieltämättä helvetin mukava samalla postailla tänne evntin aikana, vaikka ulosanti onkin suurimmalla osalla sitä , WAR,FTW,WTF,Yes, eikä se itellänikään sen kummosempaa ole. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom