fedor vs werdumi ei kyllä muistaakseni töllöstä tullu.
tulipa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
fedor vs werdumi ei kyllä muistaakseni töllöstä tullu.
Pääsikö ulkopuoliset kattoo säätämällä?Mä ostin ton Fedja vs Werdumin ppvnä viimeks mut siihen ilmeisesti löytyy ihan päteviä streamejäkin kun SF harvoin noita lähettelee niin ei ne osaa niin hyvin niitä sulkea kuin UFC joten jätän maksamatta nyt ja leikin piraattia
Se on totta tietenkin, tosin lisäksi sitten pitää välttää ainakin Facebookkia kun sinne tulee erinäisiltä tahoilta tuloksia/uutisia vaparista. Kerran jopa kaveri onnistu soittamaan ja aloittamaan puhelun tyyliin, "hienosti se [nimi] vei"... olin hetken hiljaa ja totesin että niin... en ole vielä katsonut.Aika helppohan noilta tuloksilta on välttyä, kunhan välttelee foorumeita. Ei vielä niin mainstreamia että uutisissa tulisi vastaan. Seuraavana päivänähän matsit aina löytyy kuitenkin.
Pääsikö ulkopuoliset kattoo säätämällä?
Paljos tuo maksoi sitten?
No sen verran säädettiin että JanneM tuli alakerrasta istuu aamuyöllä tohon mun sohvalle :D
Nykyään tosin tulee jopa herättyä katsomaan eventtei livenä.
Näin on, ja voi osallistua Pakkiksen [eventin nimi] live keskusteluun (ketjuun).Kyllä sillon viiden aikaan maailma on ihan eri näkönen :D ja siinä on eri fiilis ku, että katsois koneelta tai jostai sitten myöhemmin.
Näin on, ja voi osallistua Pakkiksen [eventin nimi] live keskusteluun (ketjuun).
Jos tämä menee läpi niin Overeem tulee kehään 80-kiloisena... :D
http://www.cagepotato.com/fedors-ca...sting-semi-and-final-rounds-strikeforce-hw-gp
Näin on, ja voi osallistua Pakkiksen [eventin nimi] live keskusteluun (ketjuun).