Strikeforce: Heavyweight Grand Prix Semit 10.9.2011

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Barnett, Silva, King Mo antoi ihan kohtuullisen 3,5 kertoimen. 100e vois laittaa kiinni. Sitten varmisteleen Kharnitov, Cormier combolla jotain 8 kertoimella pari kymppiä.
Mulla ei ole kyllä uskallusta veikata tätä eventtiä ollenkaan. Barnetin matsi on mielestäni ehkä kortin varmin matsi, eikä sitäkään ole sementtiin kirjoitettu.

Mulla ei ole kyllä uskallusta veikata tätä eventtiä ollenkaan. Barnetin matsi on mielestäni ehkä kortin varmin matsi, eikä sitäkään ole sementtiin kirjoitettu.

Meinasin itekkin jättää veikkaukset tekemättä, mut riskillä vaan. Aika vähän muutenkin seurannut tota Strikeforcen touhua ja esim tämä King Mo on ihan tuntematon hyypiö meikäläiselle.

Ainoa ottelu josta itse uskaltaisin lyödä vetoa on tuo keskisarjan mestaruusottelu. Jacaré repii Rockholdilta käden irti. Pikkukalojen on turha tulla uimaan alligaattoreiden kanssa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom