Strikeforce: Feijao vs Henderson

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jorgen viimeiset seitsemän ottelua 2-5 ja nuo voitot päätöksillä jostain pilipali jannuista. Kaikki tyynni, jostain syystä diggaan miehestä ja kannustan Gurgoa voittoon.

Kyllä sitä tavallaan alkaa jo kunnioittamaan tuollaista jukuripäisyyttä, että ei missään tapauksessa vie matsia omalle mukavuusalueelleen vaan huitelee menemään.

Kyllä sitä tavallaan alkaa jo kunnioittamaan tuollaista jukuripäisyyttä, että ei missään tapauksessa vie matsia omalle mukavuusalueelleen vaan huitelee menemään.

Eli tyhmyys on kunnioitettavaa?

Peeveli ei näköjään edes halua ymmärtää mitä Lewd sanoi. Kyllä mä haluan hattua nostaa kaverille joka haluaa viihdyttää.. vaikkakin omalla kustannuksellaan. Enpä siltikään suuri gurgel fani ole

No mun mielestä tässä lajissa ois tarkotus voittaa. Jos haluaa viihdyttää, eikä niinkään piittaa voitosta, niin nokka kohti pellepainia.

No mun mielestä tässä lajissa ois tarkotus voittaa. Jos haluaa viihdyttää, eikä niinkään piittaa voitosta, niin nokka kohti pellepainia.

Tässä lajissa vissiin saa otella juuri niin miten haluaa?

Onhan olemassa montakin sellaista ottelijaa joka mielummin häviää värikkään ottelun jälkeen vaikka tyrmäyksellä kun alkaa nyhjäämään jotain pistevoittoa tylsällä tavalla. Kukin tyylillään ja sehän on vaan rikkaus lajille.

Mä ainaki tykkään että ei nyhjätä. Myös se kertoo että kilpailija on kilpailuhaluinen kun haluaa voittaa vastujan juuri siellä alueella missä itse ei ole vahva.

Mä ainaki tykkään että ei nyhjätä. Myös se kertoo että kilpailija on kilpailuhaluinen kun haluaa voittaa vastujan juuri siellä alueella missä itse ei ole vahva.

Omasta mielestä esim. Fedorin ja monen muun ottelijan suosion syynä on ollut paljolti tuo vastustajan mukavuusalueelle meneminen ja siellä dominointi.

Kumpaa porukka täällä veikkaa voittajaksi Feijao vs Henderson otteluparista. Tämä on mun mielestä aivan helvetin hyvä matchuppi, ja paperilla mielenkiintoisin 205matsi miesmuistiin, unohtamatta Shogun vs Jonesia.

Itse veikkaan että täyttä aikaa ei missään tapauksessa mennä, mutta missä vaiheessa loppu tulee on vaikee arvata. Kumpikin nukuttaa nyrkeillään kenet tahansa LHW:n osuessaan ja kumpikaan ei ole pakittelevaa ottelijatyyppiä. Feijao treenaa BJJ:tä Nogueiran veljesten ja Machidan kanssa, ja on varmasti etevä matossa. Uskon että tämä on se ottelu, jossa Hendo pitkästä aikaa hakee alasvientiä ja alkaa käyttää viimeaikoina vähän käyttämiään painitaitoja.Feijao esti kuitenkin hyvin Kingi Mon alasvientejä, joten helppoo ei Danilla tule olemaan. Feijao tulee varmasti käyttämään alapotkuja ja odottamaan avauksia tyypilliseen väkivaltaiseen hyökkäykseensä, hendon kokeillessaan oikeata heijariaan.

Jos kaikki menee niin kuin on kirjotettu on tämä varmasti yksi vuoden parhaimpia otteluja.

Kyllä tässä on Hendersonin suuntaan nojattava. Kummallakin dynamittia käsissä mutta näkisin että Danin leuka on vieläkin timangia ja jossain vaiheessa H-BOMB osuu ja peli on sitämyöten selvä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taas kerran saa pelätä Manhoefin puolesta, pysty on ihan ällistyttävää mutta kun maahan mennään ni ottelu voidaankin jo taputella. Toivottavasti ehtii vetää hetken ainakin ilotulitusta pystyssä :D
Toinen mielenkiintoinen on se, että tuleeko Billylle ensimmäinen tappio sarakkeelle? Täytyy kyllä myöntää ettei näitä strikeforce äijiä hypetä samalla tavalla kun UFC:n puolella lukuunottamatta HW turnauksen porukkaa, joten varmaan suurinosa katsojista ei ole kyseisestä ottelijasta ikinä kuulutkaan.

Ja onhan se totta ettei tätä eventtiä ole pahemmin hypetetty enempää missään, johtuuko se sitten kortin laadusta vai meneekö kaikki aika HW turnauksen markkinointiin.

Pääottelussa ollaan myös Feijaon puolella, ikinä en ole pahemmin Hendosta tykännyt ja uskon että Hendon paini ja oikean käden pommi on pysäytettävissä

Hendo vs. Feijao

Hendohan tässä varmasti lähtee hienoisena ennakkosuosikkina otteluun, mutta uskoisin Feijaon vievän ottelun. Lyhyesti perusteltuna, koska match-up tuo itselleni hyvin paljon mieleen King-Mo vs. Feijao ottelun, jonka mielestäni Feijao vei suhteellisen helposti. Hendo on taas luottanut viime aikoina vain pystyynsä eikä miehen cardio eikä grapplaus ole vakuuttanut kuten nähdiin shields:iä vastaan. Taasen Babalu oli Hendolle täydellinen match-up:i, jossa miehen pysty pääsi oikeuksiinsa. Mutta uskon kuitenkin Feijaon oikeastaan vievän ottelua joka osa-alueella enkä usko enää pappa-ikäisen Hendon pystyvän tyrmäämään kova leukaista Feijaota kuten ei pystynyt King-Mo:kaan. Hendoa ei voi kuitenkaan koskaan laskea ulos, mutta mitä pidemmälle ottelu menee, uskon Feijaon vain parantavan otteitaan.

Voi jumalauta tota Melviniä. Kaveri on otellu ekan MMA-matsinsa -95 ja mattopeli on vieläkin täyttä paskaa. Yks mun lempi ottelijoista mut ei saatana mitä paskaa!!

H-BOMB , on se vaan kova. Kiva nähdä Hendon vielä pärjäävän, nyt oli vähän painiakin mukana. Ja Gurgo Gurgelikin kuristi heti alkuun jonkun pilipali jannun lähestulkoon hengiltä. Hauska kommentaattori toi Shamrock.

Hendohan tässä varmasti lähtee hienoisena ennakkosuosikkina otteluun, mutta uskoisin Feijaon vievän ottelun. Lyhyesti perusteltuna, koska match-up tuo itselleni hyvin paljon mieleen King-Mo vs. Feijao ottelun, jonka mielestäni Feijao vei suhteellisen helposti. Hendo on taas luottanut viime aikoina vain pystyynsä eikä miehen cardio eikä grapplaus ole vakuuttanut kuten nähdiin shields:iä vastaan. Taasen Babalu oli Hendolle täydellinen match-up:i, jossa miehen pysty pääsi oikeuksiinsa. Mutta uskon kuitenkin Feijaon oikeastaan vievän ottelua joka osa-alueella enkä usko enää pappa-ikäisen Hendon pystyvän tyrmäämään kova leukaista Feijaota kuten ei pystynyt King-Mo:kaan. Hendoa ei voi kuitenkaan koskaan laskea ulos, mutta mitä pidemmälle ottelu menee, uskon Feijaon vain parantavan otteitaan.
Heh, ei mennyt ihan nappiin sulla. :D

War Hendo, on se saatanan kova nelikymppinen! :rock:

Menipäs veikkaukset vituiksi... Sen siitä saa, kun kertoimia hakee. Toisaalta Hendo on kyllä niin symppis kaveri, että miehen voitto on aina plussaa. On se jumalauta kova jätkä ja toi sen takakäsi osuu kyllä joka ottelussa. Shieldsikin tippu kuin rukkanen tosta h-pommista, mutta sai kerättyä ittensä kuitenkin.

Milloinkohan mä opin, että Manhoef särkee veikkaajan sydämen aina. Jumalauta eikö se treenaa tota mattoa yhtään? Melvin ollu mukana kuvioissa ties kuinka kauan ja silti mattopeli on kuin bjj:n alkeiskurssilta.

Onpas makeeta saada Hendo taas huipulle minne hän kuuluukin. Ihan käsittämätöntä, että miten se oikee aina lähtee :) Upeeta painia ja kaikki muutenkin meni nappiin Gongrats Hendo !

On se vaan kova mies tuo Hendersonin Dani, Nähtiin sitä Hendo painia ja tietenkin H-bomb. Nyt vaan puolustamaan vyötä.
Manhoefin otteluita kun odottaa, niin miettii että tiputtaako se vastustajan heti, vai meneekö mattoon jossa tappio on varma.
Hyvä kortti, kaikinpuolin.

Suositut

Back
Ylös Bottom