Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se taitaa olla pelkkää imagoa, miksi muuten mies ei paljastaisi tarkemmin kaikkea mitä tekee? Ja miksi mies on todella vaativa palkkioidensa osalta? Mitä mies tekee rahalla jos ei sitä mukamas käytä? Jätkä on maailman kallein ottelija ja aivan varmaan sitä rahaa palaa. Eikä autokaan ole mikään rupunen paska, vaan näyttäisi olevan kallein Tojota mitä on ikinä tehty, V8 Land cruiser, 145.000 euroa. Tommoinen mystinen meno on myyvää tässä tapauksessa.Mikelle ja ehkä Japille ihan vittuilematon kysymys. Pari kertaa on tullut kommettia tyyliin: "Vittu se oikeesti mikään köyhä oo, panee vapaalla Playboy donnia" ja "Kaikki toi askeettisuus on vaan showta se asuu oikeasti talvipalatsissa ja treenaa kullatulla gymillä" ym. Onko teillä jotain tietoa tästä vai onko tämä vaan arvailua ja toiveita mitä itse tekisi jos olisi tossa. Meinaan että mulle on tullut aina vaan ihan päinvastainen kuva miehestä, siis että siinä on oikeasti se real deal slaavikuli sieltä aroilta joka treenaa niissä paskasissa Venäjän armeijan maastohousuissa, ruosteisilla painoilla eikä välitä julkisuudesta ja imagosta tai muusta pelleilystä paskan vertaa. Pointtina vaan että miksi aina tulla selventämään että kaikki toi on vaan imagoa ja oikeesti se menee niin että... Eipä sitä meistä kukaan tiedä, mutta jos joutuisin arvioimaan niin pelkästään katsomalla miehen olemusta ja käytöstä sanoisin että kyllä se taitaa mennä ihan niin kuin noissa videoissa näkyy. Ei mulla muuta, ei herneitä. Peace
Fedorin NMKY meininkiä enemmän mua hämmästytti se luukku mitä Rogers oli ostamassa. Tollaset vanhat omakotitalot maksaa jenkeissä vähemmän kuin yksiö Sörkästä. Tosi juttu.
Oliko noin vähän? Paljon nuo bonukset olisivat? Aika pieni palkka maailman parhaalle HW:lle jos pitää paikkaansa tuo 100-200k.Priden loppuvaiheessa Fedor ilmoitettu peruspalkka taisi olla 100-200k paikkeilla. Tietenkin siihen vielä erillaiset bonukset ja muut päälle.
50k aika pieni raha.Rogers tais sanoa että tulevan matsin palkkiolla ostettu tuo talo ja palkkio on tod.näk Rogerssilla siinä 50k hujakoilla?
Oliko noin vähän? Paljon nuo bonukset olisivat? Aika pieni palkka maailman parhaalle HW:lle jos pitää paikkaansa tuo 100-200k.
50k aika pieni raha.
Joo ja kyllä itse uskon että Fedor on oikeastikin vaatimaton ja elää just sellaista elämää mitä videossa kuvattiin. Ehkä hän ajattelee omia lapsiakin ja haluaa turvata niille tulevaisuuden. Miksi tuhlata kaiken siihen mitä ei oikeasti edes halua? Uskon että on aidosti onnellinen vaatimattomaan omaan elämään.Veikkaan että Venäjän ja USA:n urheilijoiden välillä on suuria eroja miten rahoja käyttäävät. Ja Fedor ei vaikuta sellaiselta joka rupeaisi ylimieliseksi vaikka rikas olisikin.
Fedor sai ottelusta Arlovskia vastaan 300k kun Arlovski sai tuosta matsista 1,5m
Fedor Emelianenko ($300,000 with no win bonus)def. Andrei Arlovski ($1,500,000)