Strikeforce: Fedor vs Henderson **Spoilers**

Itse en jaksa valvoa eventtiin asti, voikohan minua kutsua Fedor-faniksi ensinkään. Aamulla herään ja pelonsekaisin tuntein katson matsin, jos edes uskallan ennen tuloksen katsomista. Go Fedja go!! Ei se tähän voi päättyä. Jaksamisia kaikille valvojille.

Voishan tota koittaa herätä katsomaan. Fedorin pitäis tämä kyllä viedä, mutta se nyt ei tartte kun yhden takakäden ja se siitä sitten.

Se on totta, Danin takakäsi on vieläpä viimeaikoina osunut pelottavan kovalla varmuudella. 4 viimeistä vastusta on kaikki syöneet sellaisen ja vain yksi selvisi, nipin napin.

Se on totta, Danin takakäsi on vieläpä viimeaikoina osunut pelottavan kovalla varmuudella. 4 viimeistä vastusta on kaikki syöneet sellaisen ja vain yksi selvisi, nipin napin.

Eniten pelottaa just se, että Fedja taas tapansa mukaan ei varo yhtään vastustajansa vahvuuksia ja on tiu tiu ekan minuutin aikana. On se ihana ukkeli, mutta niin helvetin jääräpäinen:D

Väsyttävä päivä, mutta kai se on vaan valvottava matsin alkuun. Fedja näyttää sen verta skarpilta taas että viskannee takaoikealla Hendolle unihiekkaa silmiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse en jaksa valvoa eventtiin asti, voikohan minua kutsua Fedor-faniksi ensinkään. Aamulla herään ja pelonsekaisin tuntein katson matsin, jos edes uskallan ennen tuloksen katsomista. Go Fedja go!! Ei se tähän voi päättyä. Jaksamisia kaikille valvojille.

Joo sama täällä, huomen sit jostain torrenttina! War Fjodor!!

index.php
VS
3belts.jpg

Hienoja miehiä. Parempi voittakoon.

eijo vähään aikaan jännittänyt näin matsia odotellessa. onkohan se fedorin ura paketissa vai ei, kohtahan tuon näkee :)

Back
Ylös Bottom