Strikeforce:Fedor vs Bigfoot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ihan järkeenkäyvät otteluparit, kun Overeem on mukana. Saadaan haastajat oikeassa järjestyksessä tittelimatsiin, kuten Japi tuossa jo uumoilikin. Eli ensin Werdum, sitten Silva/Fedor ja lopulta joku jäljelle jäävästä nelikosta. Toivottavasti äijät pysyy ehjinä, niin saadaan todellinen mestari esiin.

On muuten rautasia kortteja SF:ltä ja UFC:ltä molemmilta tulossa tässä alkuvuodesta. Kyllä kelpaa pitää kisastudioita!

Nyt käytännössä on systeemi rakennettu siten, että Fedor saa vastaansa vain mielenkiintoisia/kovimpia vastustajia. Ensin Silva, sitten overeem/werdum(kummatkin kiinnostavia) ja lopuksi todennäköisesti barnett. Pääasia ettei Fedoria vastaan tule mitään heittopusseja. Jos Fedor voittaa tuon turnauksen niin on kiistatta taas ykkönen. Toisaalta taas samat mahdollisuudet myös overeemilla. Itse rankkaisin tämän turnauksen voittajan heavyweight ykköseksi, jopa ufc championin ohi.

On kyllä huisi tää koko homma... katsotaan miten noi kaikki tahot saa onnistuu tuollaisenaan, toivotaan parasta.

Ei millään viitsis odottaa, onneksi sentäs pari ekaa matsia jo ensi kuun ekalla puoliskolla.

Uskon että Josh Barnett voittaa koko paskan ja hänestä tulee TOP5 heavyweight.

Tämä kuulostaa niin hyvältä, että sisäinen pessimistini veikkaa jonkun pienen detaljeen menevän vituiksi. Sisäinen pessimistini ei ole vielä täysin perillä, että mikä, mutta joku kuitenkin. Niin helvetin hyvää herkkua tarjolla ettei ole tosikaan.

Vielä kun välierät ja finaali olisi samana iltana Pride tyyliin! Olisi sellaista herkkua silloin tarjolla, että voisi lähteä paikan päälle katsomaan. Minua kun on jäänyt harmittamaan kun en koskaan nähnyt Prideä livenä.

Vielä kun välierät ja finaali olisi samana iltana Pride tyyliin! Olisi sellaista herkkua silloin tarjolla, että voisi lähteä paikan päälle katsomaan. Minua kun on jäänyt harmittamaan kun en koskaan nähnyt Prideä livenä.

En usko, että se on tuolla jenkkilässä noilla unified säännöillä sallittua.. Tuo kahdesti illassa otteleminen siis.

Ideana kiva mutta varteenotettavassa mestaruuskamppailussa mun mielestä hölmöä.

Onhan se helvetin hieno katsella monta isoa matsia samassa illassa, mutta eihän se mitenkään järkevää ole. Koko höskän saattaa voittaa huonompi jos vastustaja sai jotain damagea edellisessä ottelussa.

En usko, että se on tuolla jenkkilässä noilla unified säännöillä sallittua.. Tuo kahdesti illassa otteleminen siis.
Ihan hyvä vaan. Syystä moinen. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tämän turneen voittaja on kiistaton top1.

Ei kyllä mitenkään kiistaton tai edes ei kiistaton.
Korkeintaan about 3 tai 4.

Ei kyllä mitenkään kiistaton tai edes ei kiistaton.
Korkeintaan about 3 tai 4.

884279-time_to_stop_posting_super.jpg

No ei minusta ole väitteeni ollenkaan väärä.

Pitää ottaa huomioon sellaiset ottleijat kuten esim. Cain Velasquez, Shane Carwin ja Junior Dos Santos.

No nii nyt mä hyppään tähän vaunuun mukaan. Kerroppas kenen päänahat Carwinilta löytyy? Ja Lesnarin hetkellistä myllyttämistä ei lasketa.

No nii nyt mä hyppään tähän vaunuun mukaan. Kerroppas kenen päänahat Carwinilta löytyy? Ja Lesnarin hetkellistä myllyttämistä ei lasketa.

Sherman Pendergarst
Christian Wellisch
Neil Wain
Gabriel Gonzaga
Frank Mir

JA Carwin voitti käytännössä Lesnarin. Ainoastaan joku hemmetin terveysongelma tuli tiellä. Tyädellistä dominointia koko ensimmäinen erä mutta Raukaleuka Lesnar kesti sen. Kukaan muu ei olisi edes kestänyt tuollaista löylytystä. Carvin on semmoinen ottelija että saattaa olla että pystyssä maailman paras.

Sherman Pendergarst
Christian Wellisch
Neil Wain
Gabriel Gonzaga
Frank Mir

JA Carwin voitti käytännössä Lesnarin. Ainoastaan joku hemmetin terveysongelma tuli tiellä. Tyädellistä dominointia koko ensimmäinen erä mutta Raukaleuka Lesnar kesti sen. Kukaan muu ei olisi edes kestänyt tuollaista löylytystä. Carvin on semmoinen ottelija että saattaa olla että pystyssä maailman paras.

troll.jpg

Voitte siirtyä väittelyketjuun väittelemään, vaikka haistan itsekkin Mikalla vähän provoilun makua, niin onhan se mukava kun sitä juttua on foorumilla, mielipiteethän tässä riitelee, ei ihmiset. Miettikää siltä kannalta että Mikalla ei ole joka toinen rivi hymiöllä varustettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom