Strikeforce 34: Overeem vs. Werdum **Spoilers**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyl se vaan työläs on saada happea kun alkaa olemaan massat kohillaan.
eiköö nämä ole kukaan konsultoineet suomen hiihtomaajoukkuetta, vai onko testit tuolla muka niin tiukkoja??
halmekkin heilui aikoinaan oikein reippaasti kun hiukan epolla terästettiin.

Toisaalta jos Alistairin pysty on yhtä jäykkää alasvientien pelossa kuin tässä matsissa, Cainilla tulee olemaan merkittävä etu pystyssä mun mielestä. JDS vs. Alistair olisi tyylillisesti parempi matsi, mutta on vaikea uskoa Alistairin pärjäävän Cainin potkunyrkkeily-paini-komboa vastaan yhtä erää pidemmälle.

Niin, itse asiassa pistekortit olisivat voineet olla paljon tasaisemmat, jos Werdum ei olisi feikannut niitä knockdowneja koko ajan. Loppujen lopuksi ei tuo nyt mun mielestä paskin mahdollinen matsi ollut, huonompiakin on nähty. Kumpienkin väsyminen kyllä oli pieni pettymys. Werdum voisi nyt vapautua matchupiksi Roy Nelsonille tai Frank Mirille, riippuen ihan siitä missä arvossa sitä UFC:ssä pidetään. Myös revanssi Fedoria vastaan olisi hieno nähdä.

Ps. Gus Johnson on ehkä paskin selostaja mma:ssa ikinä. Siis ikinä.

Varmasti Alistair joutuisikin varomaan Cainin alasvientejä, mutta Cain kun on sellainen mitään pelkäämätön terrieri niin siinä saattaa kopsahtaa liian kova pommi koteloon, jos ei muista varoa. On totta että Alistairin on saatava lisää rentoutta ottelemiseensa, jos meinaa voittaa Silvan saati sitten tulevaisuudessa Cainin/JDS:n.

No enpä paljoa laittaisi arvoa noille Werdumin osumille tässä matsissa kun ei siellä ollut mitään aikomusta tehdä vahinkoa vastustajalle. Pelkkää huitomista etäisyyden lyhentämiseksi ja sitten hyppy guardiin. AO ei tainnut edes vaivautua niitä pahemmin blokkaamaan ja naama taisi olla ihan puhdas matsin jälkeen. Ja IMO jos iskujen takia menee mattoon, niin se on aina knockdown vaikka osin itse sinne menisikin(vrt mattoon viennin antaminen). Ja jos näin arvostellaan, niin AO tiputti Werdumin joka erässä.

Turha tässä on AO:ta syyttää matsista, sillä ihan samanlainen näytelmä se olisi ollut vaikka siellä olisi Alistajan tilalla ollut JSD tai Cain.

Tulkitsiko muut sen Werdumin ontumisen ja nilkuttelun siinä yhdessä vaiheessa kanssa feikkaamiseks, jotta Overeemi mahdollisesti koittas ruveta potkimaan ja siitä saada sitten ottelu maihin?

Tulkitsiko muut sen Werdumin ontumisen ja nilkuttelun siinä yhdessä vaiheessa kanssa feikkaamiseks, jotta Overeemi mahdollisesti koittas ruveta potkimaan ja siitä saada sitten ottelu maihin?

Pistin merkille. Taisi kuulua Werdumin pomminvarmaan gameplaniin!! Gameplan: Leiki vammasta lasta ja heittäydy myös maahan ja jos rupee näyttää pahalta leiki, että olet loukkaantunut. :rock:

Jösses mikä antikliimaksi...
Barnetti vie koko turnauksen. Uskon että Finaali on Silva vs. BArnett.

Mun mielestä toi matsi olis pitäny mennä 29-28 Werdumille. Yllättäen joku Cecil Peoples siellä tuomarina vittu...
Eka erä Werdumille. Osu pystyssä paremmin ja enemmän ja haki matto ottelua aktiivisemmin. Kyllä guardiin vetokin voi olla agressiivinen. Toinen erä ihan paska kummaltakin. Niskalaukaus molemmille olis ollut oikee tuomio siitä. Kolmas mun mielestä myös Werdumille hiuksen hienosti. 30-27 Overeemille en näkis millonkaan tota matsia... Huhhuh...

eka ja toinen erä Overeemille ja kolmas Werdumille. Näin mä ton ottelun näin,eli 29-28 Reem.

Olipa Josh Barnett kerrassaan vakuuttava huh huh.
Itse näkisin niin että Overeem vs Werdum ottelun olisi pitänyt mennä neljännelle erälle. Kuitenkin kyseessä turnausottelu jossa jatkopaikasta oteltiin ja ottelu oli aivan helvetin tasainen.

Olipas paska maineventti, josta kyllä saa syyttää Werdumia..

V. Overeemia kyllä lyötiin takaraivoon aivan surutta ja tuomari ei puuttunut siihen mitenkään :O

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensinäkemälta pääottelu oli mielestäni erittäin tasainen jopa Werdumille tuon olisi voinut laittaa osumien valossa, mutta toisella kerralla näytti jo huomattavasti enemmän Reemin matsilta.
Kuinka moni laitto merkille että Werdum yritti jokseenkin pelata aikaa eikä hevillä tahtonut tulla ylös matosta, taisi tuosta tuomarikin hieman huomauttaa ainakin kerran.

Barnetin ottelun katsoin kanssa uudelleen ja siinä sai Rogers kylmää kyytiä, pyöräytys tokan erän alussa oli uskomattoman hieno.
Saako octagonin laidoista pitää kiinni slammeissa ? Katoin vaan että Rogers roikku toisella kädellä loppuun saakka ja hieman kovempi vauhti olis
tullu slämmiin, jos käsi olis ollu irti.

6.gif

Hulvaton kaveri Werdum kyllä on!

Olipahan "erikoinen" taktiikka Werdumilla, mitä tohonkin voi tehdä.
Katso vaikka Fedor-Nogueira -matsit, niistä saa pientä vinkkiä mitä Untereem olisi voinut tehdä.

Werdum pilasi koko matsin ja aivan selvästi Overeem oli parempi. Kyllä huomasi eron lukkopainijalla ja brassi jujutsukalla, lukkopaini sopii paremmin vapaaotteluun. Werdum on tyypillinen bjj ukko.

Muuten minkätakia tuomari ei antanut enemmän varoituksia Werdumille tosta makoilusta ja ottanut pistettä pois?
Olihan se Werdumin touhu aika perseestä. Välillä ku piti nousta ni jäi polvilleen maahan ja veteli kuperkeikkoja tai muuten vaan standup kesti 10sek.

Back
Ylös Bottom