Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toisaalta jos Alistairin pysty on yhtä jäykkää alasvientien pelossa kuin tässä matsissa, Cainilla tulee olemaan merkittävä etu pystyssä mun mielestä. JDS vs. Alistair olisi tyylillisesti parempi matsi, mutta on vaikea uskoa Alistairin pärjäävän Cainin potkunyrkkeily-paini-komboa vastaan yhtä erää pidemmälle.
Niin, itse asiassa pistekortit olisivat voineet olla paljon tasaisemmat, jos Werdum ei olisi feikannut niitä knockdowneja koko ajan. Loppujen lopuksi ei tuo nyt mun mielestä paskin mahdollinen matsi ollut, huonompiakin on nähty. Kumpienkin väsyminen kyllä oli pieni pettymys. Werdum voisi nyt vapautua matchupiksi Roy Nelsonille tai Frank Mirille, riippuen ihan siitä missä arvossa sitä UFC:ssä pidetään. Myös revanssi Fedoria vastaan olisi hieno nähdä.
Ps. Gus Johnson on ehkä paskin selostaja mma:ssa ikinä. Siis ikinä.
Tulkitsiko muut sen Werdumin ontumisen ja nilkuttelun siinä yhdessä vaiheessa kanssa feikkaamiseks, jotta Overeemi mahdollisesti koittas ruveta potkimaan ja siitä saada sitten ottelu maihin?
Jösses mikä antikliimaksi...
Barnetti vie koko turnauksen. Uskon että Finaali on Silva vs. BArnett.
Mun mielestä toi matsi olis pitäny mennä 29-28 Werdumille. Yllättäen joku Cecil Peoples siellä tuomarina vittu...
Eka erä Werdumille. Osu pystyssä paremmin ja enemmän ja haki matto ottelua aktiivisemmin. Kyllä guardiin vetokin voi olla agressiivinen. Toinen erä ihan paska kummaltakin. Niskalaukaus molemmille olis ollut oikee tuomio siitä. Kolmas mun mielestä myös Werdumille hiuksen hienosti. 30-27 Overeemille en näkis millonkaan tota matsia... Huhhuh...
Olipas paska maineventti, josta kyllä saa syyttää Werdumia..
V. Overeemia kyllä lyötiin takaraivoon aivan surutta ja tuomari ei puuttunut siihen mitenkään :O
Tuomari kyllä huomautti Werdumia takaraivoon läpsimisestä.
Tarkoitinkin V. Overeemin matsissa.
Juu luimpa huolimattomasti.
Ei tosiaan tainnut siinä tuomari varoittaa kertaakaan. Onneksi Chad Griggs hoiti homman kotiin kuitenkin ja nopeasti hoitikin
Katso vaikka Fedor-Nogueira -matsit, niistä saa pientä vinkkiä mitä Untereem olisi voinut tehdä.Olipahan "erikoinen" taktiikka Werdumilla, mitä tohonkin voi tehdä.
Ootko tosissas??En nyt ymmärrä mikä tässä Oveereemin esityksessä nyt niin huonoa oli.
Olihan se Werdumin touhu aika perseestä. Välillä ku piti nousta ni jäi polvilleen maahan ja veteli kuperkeikkoja tai muuten vaan standup kesti 10sek.Muuten minkätakia tuomari ei antanut enemmän varoituksia Werdumille tosta makoilusta ja ottanut pistettä pois?