Stratovarius

Mikäs tossa niin tyhmää oli, jos saan udella..?

Tässä pari minun mielestä tyhmää kohtaa ja yleensäkin tollainen "mitä vittua asenne".

"Terve! Miten menee?"

"Mitäköhän vittua tuohon vastaisi."

Toinen

"Stratovarius on juuri solminut megaluokan levydiilin. Väitetään, että kirjoitit sopimuksen hirvenverellä.

"Veri ostettiin täältä Stockalta. Se oli vitsi, mutta jengi otti senkin tosissaan. Saimme vihaista postia, että tapamme hirviä. Kirjoitimme symbolisen sopimuksen hirvenverellä, mutta eihän virallista dokumenttia voi kirjoittaa millään vitun verellä!"

ja yksi vielä

"Mennään suomalaiseen musiikkikritiikkiin. Välillä tuntuu, että kriitikot ovat kuin sopulilauma.

"Kriitikot voivat painua vittuun. En soita heille. Ja mitä tulee arvostettuun CMX:ään, se on mielestäni Suomen turhin ja säälittävin bändi. Tekoälykäs ja -kirjallinen, saatanan naurettavia progepellejä. Minulla on vihasuhde bändiin tietyistä syistä."

Kriitikot ovat luku sinänsä mutta tulee mieleen että miksi haukkua toista muusikkoa noin...

Mutta korostan että nämä ovat vain minun mielipiteitäni.

Tuon Tölkin vois mun puolesta sulkea jonnekin laitokseen. Alkaa näköjään jo sen verran pahasti vipata kupolissa.

"Saatan palkata kaksi tuttua veljestä, joilla on aikidossa musta vyö sekä yhden ison skinityypin."

Jaa se on lukenu pakkiksen roskakoria ja kamppailujit -osiota.

Olihan tuo haastattelu aika typerä, tavoitteli hieman Hynystä mutta ei läheskään niin hauska.

Eiköhän siinä tölkin poika ollu hakennu mallia suuresta maailmasta... tarkotuksellista provoa osaltaan. Sitäpaitsi, jos vituttaa niin kai sen saa sanoa. Ai niin paitsi Suomessa!:wall:

No onhan se ees jossain oikeassa.

Olet käyttänyt myös masennuslääkkeitä?

"Kyllä, tosin en tällä hetkellä enää tarvitse niitä. Olen maanis-depressiivinen ja olen käynyt psykoterapiassa nyt viisi vuotta. On vitun surullista huomata, ettei yhteiskunta satsaa varojaan lapsipsykiatriaan. Tajuaisivat, ettei meihin aikuisiin kannata enää panostaa."

Toivottavasti Kotipelto veti 10-0 kärsään tuota musiikkimaailman väärin ymmärrettyä lasta.

Stratovarius.comin foorumilla nimimerkiltä TimoTolkki(moderaattori) tulee seuraavanlaista tekstiä

No onpahan taas paisuteltu meikäläisen sanomisia ja asiayhteydestä irroitettu juttuja. Kannattaa lukea lehden paperiversio, siinä on juttu kokonaisuudessaan, eikä vain "sensaatiojutut".

Kun laittaa tuolla söötsiin TimoTolkin kaikki kirjoitukset, tulee aika mielenkiintoista settiä esille. :)

Originally posted by Mike
Mitä helvettiä jollain Tolkilla on varaa arvostella musiikillisesti ketään?

Ehkä meillä kaikilla on varaa laittaa Kirk ja James tai Jimi Hendrix ja Alexi Laiho kitaristeina samalle viivalle tai jopa ihan nurinpäin. :david:

Jos ette ole vielä lukenut, niin kannattaa tutustua Imperiumi.netin keskustelupalstan Tolkki&Stratovarius- threadiin. Aika klassikko tavaraa. Pitkä thread, mutta ehdottomasti lukemisen arvoista settiä.

LINKKI

itketään nyt täälläkin :itku: Itselle tämä bändi oli just se millä löytyi raskaampi musa. Ja bändi jota olen sen jälkeen lähes päivittäin kuunellut. Uutta levyä odotin hirveesti, mutta ei sitä taida sitten tulla. :itku:

Uudella Tolkki & Friends -levyllä laulavat Michael Kiske ja Tobias Sammet. Jostain muistelen lukeneeni, että lauluosuudet ovat jo äänitettykin. Mikäs siinä, selkeä parannus Kotipeltoon verrattuna.

Yhtye, joka on vaikuttanut ehkä eniten mun musiikkimaailmaan. tosin en ole juurikaan kuunnellut vuoden 2003 jälkeen niin paljon, kun sitä ennen.
Stratovariuksen Chosen Ones oli mun ihka ensimmäinen levy minkä oon ikinä hankkinut (ostin sen silloin, ihka ensimmäisiin stereoihini)

Tosiaan Strato oli se portti mm. Bodomiin ja muuhun raskaaseen musaan.

Yhtye, joka on vaikuttanut ehkä eniten mun musiikkimaailmaan. tosin en ole juurikaan kuunnellut vuoden 2003 jälkeen niin paljon, kun sitä ennen.
Stratovariuksen Chosen Ones oli mun ihka ensimmäinen levy minkä oon ikinä hankkinut (ostin sen silloin, ihka ensimmäisiin stereoihini)

Tosiaan Strato oli se portti mm. Bodomiin ja muuhun raskaaseen musaan.
ei prkl,tää oli melkein kuin mun näppikseltä,joka kohta.
sama

Jaa niin, Kisken ja Sammetin lisäksi levyllä laulaa Pasi Rantanen. En vaan saa sitä suht vakuuttavaa lähdettä kaivettua mistään.

Edit:

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/ :

In the latest issue of Finland's Soundi magazine........

......The group's debut CD — which will feature guest appearances by Michael Kiske (vocals; HELLOWEEN), Pasi Rantanen (vocals; THUNDERSTONE), Mirka Rantanen (drums; THUNDERSTONE), Pasi Heikkilä (bass; 45 DEGREE WOMAN) and Tobias Sammet (vocals; EDGUY) —..........

.....Michael Kiske, Pasi Rantanen, Mirka Rantanen, Pasi Heikkilä and Tobias Sammet have recorded their parts. But if there are any live performances, the lineup won't be the same. I have been thinking of asking Jens [Johansson, STRATOVARIUS keyboardist] and Lauri [Porra, STRATOVARIUS bassist] to join me for this."

Back
Ylös Bottom