Stratovarius uusiin puihin

Tuntuisi Tolkki voivan jo paremmin.. Kyllä ne jutut olikin aika :david: !!

Vaikka kertookin yrittävänsä Kotipellon kanssa sopua, en jaksa itse ainakaan uskoa enää Straton jatkoon vanhalla kokoonpanolla..

Jotenkin tuli haikea olo tuon lopettamispäätöksen jälkeen. Vaikka bändi onkin lähiaikoina hörhöillyt oikein tunteella ja pari viime levyä ovat olleet vähän mitä lie, oli Stratovarius silti joskus ERITTÄIN lähellä sydäntäni...

Mike sanoi:
Saa nähä, onko Kotipelto antanut missään mitään vastinetta tohon? Strato voi jatkaa vain jos TT antaa TK:lle valtaa biisien teossa.
Olisihan se melkoinen päätös tälle sirkukselle, jos lopulta on taas vanha kööri kasassa. Seuraavalle levylle olisi ainakin tehty massiivinen promotyö jo valmiiksi ja lätty myisi varmaan kuin häkä.

Mullakin yks kaverin muijan kaima sano et kuuli jostain tutun tutulta että metallica tekis privaatti keikan stadionin jälkeen vain iha muutamalle clubilaiselle.. eiku.. :D

Aika hurjalta kuulostaa jos toi koko homma on markkinointikikka. Tosi paljon ovat nähneet vaivaa ja ilmeisesti levy-yhtiön on täytynyt olla juonessa mukana, mutta tuskin ottaisivat sitä riskiä että tolla ois päinvastainen vaikutus suosioon. Vaikea uskoa tohon salajuoneen, mutta en sano etteikö olisi mahdotonta.

Tolkiltakin tuli jo fiksumpaa juttua Straton sivuilla. Taisi tahallaan vetää vähän tollasta "haistakaa v***u, mä teen vaan musaa eikä mua kiinnosta muiden mielipiteet" tyylistä imagoa.

Toisaalta olihan Tolkki myöntänyt joskus ettei ole kaikista helpoin ihminen. :)

Mike sanoi:
Hassua tässä hommassa on se, että tuttu sanoi joidenkin muijien nähneen aikaisemmin jonkun käsikirjoituksen tapaisen, missä koko homma olis sairas markkinointikikka. Vaikea uskoa, tekisivät sovinnon mukamas siinä viimeisessä keikassa. Voi olla kyllä legendaa koko juttu.

Semmostakin urbaania legendaa on kuulunu, että Jenssi ois joskus kännipäissään sanonut, että eine oikeasti hajoo. Tuo puukotusjuttu oli ainakin 100% varma feikki.

Stratovarius has reunited :rock:
Itse wanhana fanina erittäin mielissään uutisesta, vaikka viimeiset tekeleet olivat mitä olivat, mutta toivotaan että pehmeästä huoneesta palannut Tolkki
pystyy vielä jotakin hyvää kehittämään ja jättää turhat progeilut vähemmälle.

PenkkiPelle sanoi:
Tolkiltakin tuli jo fiksumpaa juttua Straton sivuilla. Taisi tahallaan vetää vähän tollasta "haistakaa v***u, mä teen vaan musaa eikä mua kiinnosta muiden mielipiteet" tyylistä imagoa.

Toisaalta olihan Tolkki myöntänyt joskus ettei ole kaikista helpoin ihminen. :)
Haistakoot Tolkki vittu, paskaa musaa eikä kiinnosta. :D

:piis:

Tuossa taas heinon heino rahastuskeino, voi persehe..

Pitää toivoa, että se uus matsku tuo jotain uutta, eikä sitä samaa mitä straton vikat levyt on ollut. Ei tarvis Kotipellonkaan kiljua koko ajan falsetista. Silti sen verran kovia vanhempia biisejä ja hyvä livenä, että varmasti lähden katsomaan ainakin kesällä festareille. :rock:

tseif sanoi:
Pitää toivoa, että se uus matsku tuo jotain uutta, eikä sitä samaa mitä straton vikat levyt on ollut. Ei tarvis Kotipellonkaan kiljua koko ajan falsetista. Silti sen verran kovia vanhempia biisejä ja hyvä livenä, että varmasti lähden katsomaan ainakin kesällä festareille. :rock:

Jos Timo K (ja muutkin) pääsee myös vaikuttamaan biiseihin ja tyylisuuntaan niin taatusti on tulossa pitkästä aikaa hyvää musaa Stratolta! Kotipellon omat levyt ovat ainakin pirun hyviä, joten jos Timot yhdistävät taitonsa ja tekevät yhdessä biisejä niin tulos voi olla melkoisen hyvä.

Jäädään mielenkiinnolla odottamaan :)

Helvetin kova uutinen toi Stratovariuksen paluu. Olin tapaninpäivänä Nightwishin keikalla ja ainakaan itseeni ei Kotipellon omat kappaleet uponneet sitten ollenkaan, mutta Stratovarius coverit (S.O.S[?] ja Black Diamond) iskivät kovaa... ja korkealta.

STRATOVARIUS on saanut uransa yhdennentoista levyn miksattua valmiiksi, kertoo Timo Tolkki Stratovariuksen keskustelupalstalla. Suomessakin mediakohua nostattanut Hitler-kappale päätyy levylle muokattuna versiona, jossa Hitlerin puhe on poistettu tyystin. Myös kappaleen nimi on vaihdettu yleisöystävällisemmäksi.

Antti Jokinen (mm. Nightwishin Nemo-video) ohjaa videon kappaleesta Maniac Dance. Videon nauhoitukset alkavat tulevalla viikolla, jonka jälkeisenä lauantaina Stratovarius kuunteluttaa tulevan levyn 25:lle median edustajalle.

lähde: imperiumi.net

Wanha juttu, mutta mitäs bändille nyt kuuluu. Jos katoin oikein niin edellinen postaus oli vuodelta 03.

Kaamoz sanoi:
Wanha juttu, mutta mitäs bändille nyt kuuluu. Jos katoin oikein niin edellinen postaus oli vuodelta 03.

Et kattonu oikein, itelläki tapaninpäivän jutuista kommenttia tossa :)

Anyways, näyttäs tulevan Keski-Euroopan reissua. Keikat buukattuna Hollantiin, Ranskaan, Saksaan, Tsekkiin ja Slovakiaan. Muutama kotimaankeikka (mm. Raumanmeren Juhannus) varmistettuna. Myös levyn pitäisi olla suht hyvässä jamassa.

Btw. eikö Tuskaan etsitty vielä yhtä kotimaista bändiä? Näyttäisi Stratoilla olevan keikkakalenterissa tilaa....

Back
Ylös Bottom