Stone

Onkos kukaan törmäänyt missään/millään ohjelmalla....Stoneen siis tätä legendaarista suomalais trash bändiä...Kazaalla etitty nyt kolme iltaa ja tulos puhdas nolla....

Eli millä/mistä löytäis????

:worship:

Hey ho.
Mulla on pari sen levyä mp3:sina, colours ja joku toine. Pitänee laittaa koneelle.
mut löytää dc++:lla yleensä ilotalosta (onnenmaa.no-ip.org)

Ei wareteta suomalaista, perkele!! :curs:

Sitäpaitsi ne uudelleen julkaistut Stonen 2 ekaa levyä ovat niin hyviä, että eiku kauppaan ostamaan. Ite ostin ne kesäkuussa ja olen erittäin tyytyväinen, ei menneet eurot hukkaan. :thumbs: Jos kuka tykkää vanhan koulun spiidistä ja/tai rässistä, niin eiku eurot jonoon ja levyt messiin, et pety.

[turhaa spekulointia]
Jos Stonella olisi ollut monipuolisempi ja vahvempi laulaja ja silloin 1980-luvulla olisi ymmärretty Suomessa yhtään mitään musiikin viennistä, olisi Stonella ollut hyvät mahkut kohtuulliseen kans.väl. menestykseen, tyyliin Nightwish, CoB ja Stratovarius nykyään. Sen verran vahvaa oli kappalemateriaali ja tiukkaa soitanta. Keikallakin Stone potki perseelle huolella. Rock on! :)
[/end turhaa spekulointia]

Ootko iivili lukenu Jone Nikulan Rauta-aika -kirjan? Siinä on aika mielenkiintosta juttua tuosta speed- ja trashmetalbuumin noususta ja tuhosta.

Määki hain kerran kazaalla, mut ei löytyny.
Täytyy laittaa hankinta listalle senkin levy, kerran ko sitä ylistetään niin paljon.

Kyllähän noi vanhat speed/trash levyt pitäs olla oikeen vinyylinä, siinä ois tyyliä...

Stone on legenda.
Opin käsitteen "moshaus" Kuusrockissa 1986,
lavalla Stone:D

Kävin äsken ostamassa levyt Stone ja No Anaesthesia. Kuulostaa suht hyvälle, pitää kuunnella pari viikkoa niin pääsee kunnolla sisään.

Joo. Ei tuo Stone levy ainakaan kolahtanut. Se vaan soi taustalla, eikä viisarit värähdä. Melodiat puuttuu/on köyhiä.

Mä ostin levyn mis on se piirretty kansi (get stoned?) ja laulu sais olla agressiivisempaa mun mielest, mut kai tää kuulostaa täydelliseltä muutaman kuuntelukerran jälkeen.

Eikös se piirretty kansi levy ole ihan pelkkä Stone, vaikka ensimmäisen biisin nimi on kyllä Get Stoned? Nyt kuunnellu sitä jokusen päivän ja pakko se on myöntää, ettei sieltä mitään aukea. Bändi on legenda, mutta ei iske tuo levy.

Juu, kannes lukee pelkkä stone ja eka piisi on get stoned.
Overtake on vähän raskaampi kappale.

Back
Ylös Bottom