Stikeforce: Heayweight Grand Prix Finaali (SPOILERS!!!!)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika odotetusti meni tuomaripäätös. Eka erä olisi voinut mennä kummalle vaan, mutta itse kallistuin Melendezille ja Melendez voitti selvästi 2. ja 3. erän ja Thompson 4. ja 5. erän.

Nyt ku Barnett voittais, 62 euroa tulis... Se on mulle iso raha o.O 3,20 euroa laitoin tällaseen parlayhyn

Diaz
Korean Zombie
Cerrone
Barnett

3 ekaa onkin menny jo oikein. Korean Zombiella oli huima 3,50 kerroin

Seuraavaksi matsi jonka voittajaa ei voi veikata kukaan ei edes minä.
Sanokaa mun sanoneen kuitenkin että tämän matsin voittaja kohta Frank Mirrin joka ei helpolla vyöstä luovu.

Vai että oikein Frank Mirin, onko se niin vitun vaikeaa sanoa vaan UFC-mestarin, kun et sinä eikä kukaan muukaan tiedä JDS vs. Mir matsin voittajaa.

Nyt ku Barnett voittais, 62 euroa tulis... Se on mulle iso raha o.O 3,20 euroa laitoin tällaseen parlayhyn

Diaz
Korean Zombie
Cerrone
Barnett

3 ekaa onkin menny jo oikein. Korean Zombiella oli huima 3,50 kerroin

Tein eilen kahdesta futis ja kahdesta lätkä kohteesta vedon 50eurolla. Kerroi yli 50 ja mahdollinen voitto reilu 2500euroa.
Ainoa kohde mikä kusi oli suomen häviö.

Vai että oikein Frank Mirin, onko se niin vitun vaikeaa sanoa vaan UFC-mestarin, kun et sinä eikä kukaan muukaan tiedä JDS vs. Mir matsin voittajaa.

Frank Mir tulee olemaan todennäköisesti mestari. Näin jonkinasteen MMA seuraajana ja jonkin verran vedonlyäjänä sitä oppii näkemään todennäköisyyksiä ja Mirrillä on aina todennäköisyydet etenkin puskista noussetta brassia vastaan joka ei ole koskaa joutunut käsi tai jalkalukkoon saati saanut kunnon polvea leukaan.

Frank Mir tulee olemaan todennäköisesti mestari. Näin jonkinasteen MMA seuraajana ja jonkin verran vedonlyäjänä sitä oppii näkemään todennäköisyyksiä ja Mirrillä on aina todennäköisyydet etenkin puskista noussetta brassia vastaan joka ei ole koskaa joutunut käsi tai jalkalukkoon saati saanut kunnon polvea leukaan.

Virgil Zwicker vie tän matsin ja tätä siispidän aikas varmana noh kohta alkaa.
Nah-Shon Burrell voittaa varmasti seuraavan.
Mike Kyle voittaa varmasti seuravan.

Toivottavasti löit näihin varmoihin sen verran rahaa että sulla ei ole varaa maksaa seuraavan kuun nettilaskua.

Hahah, olet kyllä niin ulapalla, että sääliksi käy. Tänäänkin sun varmat vedot ovat menneet aika nappiin.

Virgil Zwicker vie tän matsin ja tätä siispidän aikas varmana noh kohta alkaa.
Nah-Shon Burrell voittaa varmasti seuraavan.
Mike Kyle voittaa varmasti seuravan.

Toivottavasti löit näihin varmoihin sen verran rahaa että sulla ei ole varaa maksaa seuraavan kuun nettilaskua.

Ohitit sitten kaikki matsit joista oikein veikkasin? :D
Toisekseen on vähän vaikeampaa veikata premleistä Strikeforcessa kun UFC mestaruusmatsista jossa toinen on Frank Mir ja toinen nousukas.

War Black Fedor; Daniel Cormier!!! Sympaattisin kaveri vapaaottelussa!

Hmm.... kiva nähdä että Frank Shamrockiltakin on vihdoin lähtenyt hammasraudat...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Barnett! Tuo mulle ne ruokarahat pöytään!

Jännäpaskat meinaa tulla housuihin. Toivottavasti ei tuu kohta vitutuspaskat.

Just kun meinasin kirjotella, että aika paskaa ottelua niin cormier vetää ihan ässän alasviennin :) Mut silti ei kyl kovin hääviltä näytä.

Suositut

Back
Ylös Bottom