Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraavaksi matsi jonka voittajaa ei voi veikata kukaan ei edes minä.
Sanokaa mun sanoneen kuitenkin että tämän matsin voittaja kohta Frank Mirrin joka ei helpolla vyöstä luovu.
Nyt ku Barnett voittais, 62 euroa tulis... Se on mulle iso raha o.O 3,20 euroa laitoin tällaseen parlayhyn
Diaz
Korean Zombie
Cerrone
Barnett
3 ekaa onkin menny jo oikein. Korean Zombiella oli huima 3,50 kerroin
Vai että oikein Frank Mirin, onko se niin vitun vaikeaa sanoa vaan UFC-mestarin, kun et sinä eikä kukaan muukaan tiedä JDS vs. Mir matsin voittajaa.
Frank Mir tulee olemaan todennäköisesti mestari. Näin jonkinasteen MMA seuraajana ja jonkin verran vedonlyäjänä sitä oppii näkemään todennäköisyyksiä ja Mirrillä on aina todennäköisyydet etenkin puskista noussetta brassia vastaan joka ei ole koskaa joutunut käsi tai jalkalukkoon saati saanut kunnon polvea leukaan.
Frank Mir tulee olemaan todennäköisesti mestari. Näin jonkinasteen MMA seuraajana ja jonkin verran vedonlyäjänä sitä oppii näkemään todennäköisyyksiä ja Mirrillä on aina todennäköisyydet etenkin puskista noussetta brassia vastaan joka ei ole koskaa joutunut käsi tai jalkalukkoon saati saanut kunnon polvea leukaan.
Virgil Zwicker vie tän matsin ja tätä siispidän aikas varmana noh kohta alkaa.
Nah-Shon Burrell voittaa varmasti seuraavan.
Mike Kyle voittaa varmasti seuravan.
Toivottavasti löit näihin varmoihin sen verran rahaa että sulla ei ole varaa maksaa seuraavan kuun nettilaskua.