Tää on kyllä älyttömän kova jätkä. Ja rispektit kaikesta mitä tekee. Ite hoitaa kotiaskareitakin.
Samaa mieltä.Hyvässä kunnossa kaveri, asennetta touhussa !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on kyllä älyttömän kova jätkä. Ja rispektit kaikesta mitä tekee. Ite hoitaa kotiaskareitakin.
Samaa mieltä.Hyvässä kunnossa kaveri, asennetta touhussa !
No kyllä, mutta jo se että kehitysvammainen tekee itse noita kotihommia, eikä tarvitse mitään kotihoitoapua tms. on jo kunnioittettavaa.Öööh....? Jos salilla pystyy käymään niin kai sitä nyt osaa tiskata ja omat ruuatkin laittaa.

Keihäänheittoon liittyvällä forumilla varmaan sympatiseerataan vastaavaa keihäänheittäjää ja auto-tuning forumilla vammaista auton tuunaajaa. Ei varmaan mikään yllätys, että kehonrakennusforumilla tulee tämä kaveri esille.En jaksanut katsoa kuin pätkiä videosta joten kyselempä, että eroaako tuo nyt jotenkin poikkeuksellisesti muista vammaisista huippu-urheilijoista, kun porukalla täällä silmät kastuu? Vai johtuuko tämä ylenpalttinen fanittaminen vain siitä, että lajina on kehonrakennus?
En jaksanut katsoa kuin pätkiä videosta joten kyselempä, että eroaako tuo nyt jotenkin poikkeuksellisesti muista vammaisista huippu-urheilijoista, kun porukalla täällä silmät kastuu? Vai johtuuko tämä ylenpalttinen fanittaminen vain siitä, että lajina on kehonrakennus?
Täällä heitä kylähylluiksikin kutsutaan ja noita löytyy parikin kappaletta. Tosin toinen heistä on noin 25 ja toinen + 40. Mutta alle 10-vuotiaan tasolla kumpainenkin.Kai noita cp-vammasiakin on hirvee liuta eri asteisia, mutta käsittääkseni aika moni elää joko laitoksessa tai sitten vähintään hoitajan/perheen jäsenen kanssa. Itse tiedän yhden joka on 15 vuotias, mutta on henkisesti käsittääkseni jotain seitsemän kieppeillä.
Niin onhan tuossa nyt hirveä ero jos lähdetään vertaamaan johonkin paraolymppialaisiin, missä kuitenkin suurin osa on pään sisältä kunnossa vaikka jalka puuttuisikin.
Ihmettelin vain, koska porukka täällä itkee kuinka kova ja kunnioitettava jätkä tämä on, että onko tämä nyt jokin uudestaan syntynyt teräsmies vai mikä? Mutta ilmeisesti tuo on ihan perus vammaisurheilija, olen nähnyt vastaavia tapauksia ennenkin...Keihäänheittoon liittyvällä forumilla varmaan sympatiseerataan vastaavaa keihäänheittäjää ja auto-tuning forumilla vammaista auton tuunaajaa. Ei varmaan mikään yllätys, että kehonrakennusforumilla tulee tämä kaveri esille.
Ihmettelin vain, koska porukka täällä itkee kuinka kova ja kunnioitettava jätkä tämä on, että onko tämä nyt jokin uudestaan syntynyt teräsmies vai mikä? Mutta ilmeisesti tuo on ihan perus vammaisurheilija, olen nähnyt vastaavia tapauksia ennenkin...
Ihmettelin vain, koska porukka täällä itkee kuinka kova ja kunnioitettava jätkä tämä on, että onko tämä nyt jokin uudestaan syntynyt teräsmies vai mikä? Mutta ilmeisesti tuo on ihan perus vammaisurheilija, olen nähnyt vastaavia tapauksia ennenkin...
Jaa, sinäkö päätät mistä muut ihmiset saa liikuttua ja mistä ei?samaa mieltä, onhan se hyödyllistä ja mukavaa että kehitysvammaisilla on unelmia ja vapaa-ajan harrastuksia, mutta en nyt ehkä kyyneliä vuodattelis tuon videon jälkeen.
Vittu mitä paskaa taas...Itse tiedän yhden joka on 15 vuotias, mutta on henkisesti käsittääkseni jotain seitsemän kieppeillä.
Tekeekö se, että on muitakin vammaisurheilijoita jotka vetävät kovaa, tästä jotenkin huonomman? Onko "perus vammaisurheilija" niin tyypillinen, että "oman lajin" puolella sellaiset voi ohittaa olankohautuksella?
Kyllä mä uskon, että tätäkin kaveria joskus laiskottaa niin että jättää salin väliin. Tuo tila on tuolle kaverille normaali olotila ja jos se ei estä treeniä niin miksi sen takia jättäisi treenit tekemättä?No, ihan miten vaan, kukin tyylillään. Kyllä nämä jutut aina saa sitä treenimotivaatiota nostettua, on hankala selitellä itselleen että on vähän köhää tai niska kipeänä ja siksi ei voi mennä salille kun näkee näitä esimerkkejä, missä pieni köhä on se ongelma vähäisimmästä päästä.