Stevialla maustetut jauheet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Burden
  • Aloitettu Aloitettu
Seuravaaksi kun saisi Star Nutritionin Gainereita stevialla. Tosin mikäs siinä nyt edes on makeutusaineena, fruktoosi? Vai onko Gainerissa (dem calories) aika sama mitä käytetään, kunhan ei esim. aspartaamia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja kun aikanaan ainakin spekuloitiin, että stevialla maustetut tuotteet voisivat olla kalliimpia kuin keinotekoisilla makeutusaineilla makeutetut tuotteet, niin ainakin tällä hetkellä hinta on sama.

Luulisi että makeutusainetta tarvitaan niin vähän per kilo valmista tuotetta, ettei sillä hirveen suuri merkitys hinnanmuodostumiseen ole jos sen kilohinta sattuu olemaankin kalliimpi. Toinen pointti on tietysti se että onhan noissa ravinteissa varmasti ihan vitusti katetta firmalle hinnassa joka tapauksessa. :D

Stevia on minusta toiminut noissa limuissa hyvin. Oon itte vedelly Leaderin Afteriä, ja se ois kyllä melkosen pop saada tai, joku vastaava tuote tuolla stevialla. En pidä yhtään noista keinotekoisista paskoista.

Minkä makusia mahtaa olla nämä Stevialla makeutetut ? Selffiä on testattu, mutta Starnutritionia ei.

Olen maistanut Starin suklaata ja sen maku on hyvä, mutta hyvin mieto. Olen käyttänyt tähän mennessä pääasiassa Selfiä ja tulen kyllä jatkossakin.

Self kookossuklaa maitoon ja perään pari tl kaakaojauhetta (esmes Van Houten). En tiedä onko parempaa olemassa, enkä halua tietää. :kuola:

Tilasin 4 säkkiä tuota Starnutritionin steviaa,3 mansikkaa ja 1 suklaata. Ainakin mansikan maku on pettymys, ei siinä maistu mansikka eikä mikään mukaan.
Ihmettelen, koska olen tottunut vähäiseen makeuteen yleensäkin. Hitsi ja 3 pussia pitäs popsia tuota, neljättä, suklaata en ole vielä maistanut.

Suositut

Back
Ylös Bottom