Steven Segalin synttärit nyt 10.4 !!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Mahti sankarin kunniaksi tähän threadiin kaikki parhaat kuvat/videot/hupipätkät The Steven Segalista. ( en alota ite, meen syömään :D )

hahaah, ei vittu tota äijän avataria! :D eiks toi ole Mad TV:stä? toi matkii seagalia ihan sairaan hyvin siinä. Siin saa repeillä aika huolella aina.

steven seagal :worship:
EDIT: jos joku löytää tota Mad TV:n seagalin matkintasketsiä niin linkkiä ja heti. On nimittäin parasta huumoria mitä voi olla.

Baldrick sanoi:
steven seagal :worship:
EDIT: jos joku löytää tota Mad TV:n seagalin matkintasketsiä niin linkkiä ja heti. On nimittäin parasta huumoria mitä voi olla.

Jos joku löytää... :jahas:
Kokeiles joskus sellaista siistiä sivua kuin www.google.com
Sinne kun laitoin hakusanaksi madtv seagal video niin löytyi heti ekalta sivulta tuo video.

Mutta joo, tuossapa tuo, huom. 46mb tiedosto. http://huminf.uib.no/~hdbrb/MadTV Parody - Steven Seagal.mpg

Mä oon nauranut tota MadTV:n imitaatiota nyt parisen kuukautta, kun sen joskus koneelleni sain. Ihan huippu.

Mä kyllä oikeasti kunnioitan Seagalia, sillä sen temput näyttää leffoissakin aidoilta ilman jotain trikkejä tehtynä. Toisekseen ne on helvetin raakoja, aina joltakin oli nenä veressä ja käsi katki. Tietääkö joku tarkasti miehen taustaa, ilmeisimmin joku kunnon suurmestari aikidossa?

Steven Seagal: :5:

Big Evil sanoi:
Mä kyllä oikeasti kunnioitan Seagalia, sillä sen temput näyttää leffoissakin aidoilta ilman jotain trikkejä tehtynä. Toisekseen ne on helvetin raakoja, aina joltakin oli nenä veressä ja käsi katki. Tietääkö joku tarkasti miehen taustaa, ilmeisimmin joku kunnon suurmestari aikidossa?

Steven Seagal: :5:

Seagali oli ensimmäinen länsimaalainen aikidoloordi, joka piti japanissa alan koulua. Iso ukko luonnossa ja hyvä ampumaan.

Harmi vaan, että nykyisin näyttää tuottavan n. 3 leffaa vuodessa mitkä kaikki toistaa samaa entistä CIA-agentti-kaavaa. Nico oli muistaakseni eka leffa. (siinä se ainakin oli vielä suht laiha)

Subilta tuli dokkari miehestä joku aika sitten, leffa"menestyksen" johdosta nousi kusi päähän ja alko menee perhe-elämäkin huonommin.

Eiks noi sen harjoitusvastustajat tosiaan hypi vähän lennokkaammin kuin tarttis, + loikkaavat vähän etukäteen ihan vaan sillä, ettei ranteet rutise poikki, aikidossa kun väännetään kännyjä aika vittumaisiin asentoihin.

Eli periaatteessa niiden ei tarttis tolleen singahtaa, mutta sitten tulis kipsi käteen pitkäksi aikaa.

Tollasta merisappea vastaan ois varmaan tympee yrittää tapella, kun se ei kertaakaan ees löis, mutta ite ois koko ajan turvallaan.

Silti, kyllä kung fu ja karate ja muut ottaanlyöntilajit mun mielestä paremmin sopii toimintaleffoihin, kuin aikido.

Vai on nti Seagalilla synttärit tänään :lol2:

No osaahan tuo liikutella käsiään ja jalkojaan nopiasti mutta näyttelijänä aivan kauhian kamala :david:

timberjack sanoi:
Vai on nti Seagalilla synttärit tänään :lol2:

No osaahan tuo liikutella käsiään ja jalkojaan nopiasti mutta näyttelijänä aivan kauhian kamala :david:

Älä? :lol2:

Mehän ollaan pidetty näitä Seagal-profiilikuvia tribuuttina herran näyttelijänlahjoille...

Fatso sanoi:
ja vielä Seagalin limpparimainos

muuten aika middle-tason läppä,mut tuo vika tiputti aika hyvin :D "ye, i can't believe it's me either" :D osu ja uppos:rolleyes:

edit. piti opetella heittomerkin ja ä:n ero :whip:

Back
Ylös Bottom