Steven Seagal, maailman huonoin näyttelijä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tuosta yhdestä ilmeestä...

Kattelin Glimmer Manin(muuten ihan vitun hyvä leffa) tuossa läpitse. Oli viikon suurin "wtf"-elämys kun Steven repeää jossain vaiheessa ja nauraa ääneen hymy naamallaan.

omg! Threadin nimessä mainostetaan että maailman paskin näyttelijä ja sitten näytetään tällasia pätkiä! Missä logiikka?! Täähän on vitun tykkiä matskua!:eek:

Threadin otsikko, siis hetkinen? :eek: Siis Stevien leffathan ovat mitä viihdyttävintä äijäilyä, eihän niistä voi olla pitämättä, jos vähänkään miehiset antilässynlää-elokuvat menevät. Kyseisissä elokuvissa ei ole todellakaan kyse näyttelystä, vaan yleisestä asenteesta ja miehen karismasta. Tai no, siinä mielessä, että juro yksi-ilmeisyys on hänen uransa läpi kestänyt tavaramerkki ja tekee elokuvista omalta osaltaan niin hyviä.

Tietenkin Seagalin ura on lähtenyt jo kauan sitten varmaan laskuun, muutamia positiivisia pilkahduksia (Exit Wounds, Belly of the Beast, Into the Sun ja luultavasti myös Submerged, jota en ole vielä saanut aikaiseksi katsoa loppuun) lukuunottamatta. Näyttää vaan pahasti siltä, ettei hän osaa lopettaa ajoissa. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että miehen kultakauden (n. 1988-1995) elokuvat ovat takuuvarmaa perjantai-illan ohjelmistoa luunmurskauksineen ja unohtumattomine one-linereineen. "Fuck you and die!"

Itse omistan kahdeksan Seagal-elokuvaa ja tarkoituksena olisi vielä joskus metsästää ulkomailta Marked for Deathin U/C importti. Jos Seagal sanoo nimenä yhtä paljon kuin Jeff Wincott, suosittelen tutustumaan ainakin seuraavien elokuvien uncut-versioihin:

Out for Justice
Marked for Death
Under Siege
Under Siege 2
Hard to Kill
Above the Law (Nico)

nehän on ihan hirveetä tappoo - eli just hyvää sillon, kun ei jaksa ajatella tai tehdä mitään
anttilassa oli tänään 3 mielenkiintoista elokuvaa alehyllyssä: Conan Barbaari, Commando ja Belly of the beast. Arvatkaa minkä valitsin Seagal vs. Ahnuld

Oikea vastaus = Kaikki kolme? ;)

Ei enää kaupungilla vietetyn päivän jälkeen riittäny :jaahas: Ja oikea vastaus: COnan Barbaari.

Tuli juuri tänään mieleen, että pitäisi katsoa Conan the Barbarian pitkästä aikaa. Arskan leffojakin siunaantunut itsellä muutama hyllyyn. Hyvä kun et muuten ostanut sitä Commandoa, kyseinen julkaisu on leikattu, menin itse joskus lankaan.

näin:offtopic: mitä mieltä ootte Arskan roolisuorituksista (Kaikki Terminaattorit unohdetaan samantien:D) mutta esim. elokuva Isäni on turbomies sai kyllä nauramaan sellaisissa kohdissa missä ei olisi pitänyt nauraa:D

Kyllä vain Steven Seagal on huono nääyttelijä. Itseasiassa sehän ei edes näyttele vaan on oma itsensä.

Otsikosta unohtui kysymysmerkki perästä. Sitten se olisi ehkä ollut loogisempi teille kaikille stevie faneille? Kyllähän mä tykkään stevenistä, ihan sika hyvä tyyppi kun jutellaan puhelimessa. Mutta ei se mitään muuta, ei se vain osaa näytellä ja itsekin sen myöntää!:D

Seagal on elokuvatähti eikä mikään näyttelijä,siinä on vissi ero!

Upeintahan elokuvan juhla on silloinkun tähti ja näyttelijä kohtaa samassa persoonassa!

Viimeisin leffa jossa tämmöistä karismaa ja näyttelijän loistoa olen nähnyt taitaa olla Gladiaattori.

Seagal on elokuvatähti eikä mikään näyttelijä,siinä on vissi ero!

Upeintahan elokuvan juhla on silloinkun tähti ja näyttelijä kohtaa samassa persoonassa!

Viimeisin leffa jossa tämmöistä karismaa ja näyttelijän loistoa olen nähnyt taitaa olla Gladiaattori.

Vertaatko steven seagalia oscar voittaja ja kaksi muuta kertaa ehdolla olleeseen russel croween?:eek:

Se on sama kuin vertaisi hiekanjyvää himalajan vuoristoon!:D

Vertaatko steven seagalia oscar voittaja ja kaksi muuta kertaa ehdolla olleeseen russel croween?:eek:

Se on sama kuin vertaisi hiekanjyvää himalajan vuoristoon!:D

No vertasinhan mä.Seagal on elokuvatähti.Russel on elokuvatähti+näyttelijä siinähän on eroa vai mitä?

Ootko nähny Cinderella man leffan?On melko vaikuttava kohtaus ku Russel menee anelee fyrkkaa toimittajilta!

Back
Ylös Bottom