BB PRO Steve Kuclo

Itteä vituttaa totaalisesti koko kuclo. Pariin otteeseen tän jätkän sijoitusten takia on menny maku koko pro kehonrakennus kilpailuihin. Perus pötkö ilman mitään silmiinpistävyyttä. Tasavahva kuitenkin fysiikaltaan, mutta todella tylsä ukko. Homo sanon minä

Molempia ukkoja kyllä pohkeiden osalta siunattu.

- - - Updated - - -

Itteä vituttaa totaalisesti koko kuclo. Pariin otteeseen tän jätkän sijoitusten takia on menny maku koko pro kehonrakennus kilpailuihin. Perus pötkö ilman mitään silmiinpistävyyttä. Tasavahva kuitenkin fysiikaltaan, mutta todella tylsä ukko. Homo sanon minä

Homosta en tiedä, mutta joo aika "neutraali" kaveri kaiken kaikkiaan. Persoonassa ei oikeastaan mitään sellaista, mikä herättäisi mielenkiintoa tai jonkinlaisia tunteita.

No useita lajia seuraavia koko äijä vituttaa suosimisen takia. Ei vaan ole oikein ketään parempaa valkoihoista jenkkiä ja ovat valinneet tuon Kuclon jauhomyynnin takia. Warren ei friikkinä käy siihen hyvä jätkä muottiin ja tuon valitsivat tuuraamaan osittain Cutlerin eläköitymistä. Saisi Cutlerkin siirtyä kokonaan asuntojensa ja kiinteistöjen pariin, pelkkää paskaa ja sopupelejä mies edustanut viime vuoden. Oli toki aikoinaan todella kova tai iso.

Lajia ei seuraa kuin useita kymmeniä/satoja tuhansia kun taas mainokset näkyvät miljoonille tai ainakin raha tulee niistä. Ilmiö on ollut jo 20 vuotta nähtävissä ja oikeastaan arskasta saakka. Ihminen ajattelee loppupeleissä vain omaa etua...joka asiassa...

Hany....voi vittu sitäkin....väsynyt kääpiö....mitä suhteita sillä on? En tarkoita nyt lääkkeitä.

Palolaitoksen mies minusta ihan upee. Ei satu minun silmääni hirveitä puutteita paikoissaan. Yllätyin, että noin nuori, l. 29 vuotta. Ehtii vielä friikkiytyä.

Palolaitoksen mies minusta ihan upee. Ei satu minun silmääni hirveitä puutteita paikoissaan. Yllätyin, että noin nuori, l. 29 vuotta. Ehtii vielä friikkiytyä.

On äijällä vahvuuksia, varsinkin tasaisesti kehitetyt lihat toisiinsa nähden. Ei ole miehen vika, että on syntynyt amerikkalaiseksi ja hieman häntä paremmassa kokonaisuuksissa olevilla/olleilla taas markkinavahvuus ei ole samaa luokkaa. Eli ei miestä kannata liikaa manata, mihin itsekin on tullut syyllistyttyä. Joku siinä lienee, että friikit tuntuu vaan usein paremmilta ja mielenkiintoisemmilta.

Must toi olla siisti nähdä livenä lavalla koska oon kritisoinut ukkoa ja sen sijoituksia. Ja sit on lukenut jenkkifoorumeilla että se kunto pitää nähä livenä kisoissa et tajuaisi niitä sen sijoituksia. Eli näyttää paljon kovemmalta mitä kuvat antaa ymmärtää. nythän se sitten nähdään :)Mut pakko sekin vielä todeta et kyllähän tää on menny nyt suuren harppauksen eteenpäin.. ainoo mitkä vaikuttaa vielä vähä sileiltä paikoilta on rinta/etuolkpää akseli.

Back
Ylös Bottom