Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etusivulla lukee, että kyseessä olisi Kuclon Olympia debyytti? Kyllä se siellä jo viimevuonna kisaamassa oli.
Itteä vituttaa totaalisesti koko kuclo. Pariin otteeseen tän jätkän sijoitusten takia on menny maku koko pro kehonrakennus kilpailuihin. Perus pötkö ilman mitään silmiinpistävyyttä. Tasavahva kuitenkin fysiikaltaan, mutta todella tylsä ukko. Homo sanon minä
Itteä vituttaa totaalisesti koko kuclo. Pariin otteeseen tän jätkän sijoitusten takia on menny maku koko pro kehonrakennus kilpailuihin. Perus pötkö ilman mitään silmiinpistävyyttä. Tasavahva kuitenkin fysiikaltaan, mutta todella tylsä ukko. Homo sanon minä
Palolaitoksen mies minusta ihan upee. Ei satu minun silmääni hirveitä puutteita paikoissaan. Yllätyin, että noin nuori, l. 29 vuotta. Ehtii vielä friikkiytyä.
Mut pakko sekin vielä todeta et kyllähän tää on menny nyt suuren harppauksen eteenpäin.. ainoo mitkä vaikuttaa vielä vähä sileiltä paikoilta on rinta/etuolkpää akseli.