Stetsoni, mistä?

Ikä
41
Sanokaas joku hyvä paikka mistä kannattas kysellä stetsonia. Ostin ite aikoinaan jostain liikkeestä eteläs mut en nyt yhtää muista et mistä ja kävi täs nii et hukkasin sen stetsonin ja uus pitäs hankkia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Beni sanoi:
Harrastatko rivitanssia? Vai oletko menossa naamiaisiin :lol2:
Osta sheriffin tähti samalla :lol2:

Iha muuten vaan käytän. Olen käyttänyt jo aika kauan ja nyt vähä omituinen olo ku pitää pipo päässä liikkua..
:nolo:

Dingon Neumanilla on (tai ainakin oli) sellainen erikoisliike, joka myi stetsoneita, inkkaripäähineitä ja ja muuta cowboy-sälää. Liike on muistaakseni Helsingissä.

hafanafa sanoi:
Iha muuten vaan käytän. Olen käyttänyt jo aika kauan ja nyt vähä omituinen olo ku pitää pipo päässä liikkua..
:nolo:

Pitää ilmeisesti olla musta stetsoni? Jos jaksat vielä vähän, kohta on markkinat, sieltä löytyy stetsoneita. Itselläni oli ruskea, mutta luovuin siitä, kun joku porolla ratsastava mustiin sonnustautunut länkkäri sanoi että tämä kaupunki on liian pieni meille kahdelle...

Ahvena sanoi:
Pitää ilmeisesti olla musta stetsoni? Jos jaksat vielä vähän, kohta on markkinat, sieltä löytyy stetsoneita. Itselläni oli ruskea, mutta luovuin siitä, kun joku porolla ratsastava mustiin sonnustautunut länkkäri sanoi että tämä kaupunki on liian pieni meille kahdelle...

Musta mielellään. Markkinathan on vasta kesäl ja tarviis sitä ennen. Osaakko sanoo missä hinnois ne siel pyöriny? Tossa dronen laittamas linkis ne makso 75 egee

Täytys itekkin hankkia stetsoni! Saakelin karu päähine :rock: Kysyn täs samalla tietäskö kukaan mistä sais silinteri hattuja?

hafanafa sanoi:
Musta mielellään. Markkinathan on vasta kesäl ja tarviis sitä ennen. Osaakko sanoo missä hinnois ne siel pyöriny? Tossa dronen laittamas linkis ne makso 75 egee

Keväälläkin on markkinat. Omasta maksoin 40 euroa. Muistuikin juuri mieleen että kannattaa kattoo varalta osoitteesta Valtakatu 24. Siellä on kaikkee eräkamaa ja erämiehetkin käyttää stetsonia. Eiköhän siellä ole malli jossa nauha ei ole mikään panosvyön näköinen tai muuten liian erähenkinen. Ja nauhat ei yleensä oo millään kiinni. En tarkoita sitä narua millä kotsa pysyy päässä, vaan sitä koristetta joka on lierin ja tötsän välissä.

Mä ostin aikanani ihan autenttisen Jenkkistetsonin Coloradosta. Sillä voi vaikka kauhoa vettä purosta ja juoda :rock:

Maksoin siitä $80 vuonna 1997. Ollut koristeena siitä asti , kertaakaa käyttäny :D

Beni sanoi:
:lol2:
Osta sheriffintähti samalla :lol2:

Sheriffintähtee ei oo eikä tuu mut tossa vanhassa kuvassa on mie ja mun yks autoista

Liitteet

• aspeni.jpg
    aspeni.jpg
    28,2 KB · Katsottu: 2 787
drone sanoi:
Ei silinteriä saa pitää juhlatilaisuuksien ulkopuolella muut kuin Slash. :curs:

Kiitosta vaan :curs: ...Nojoo vakavasti puhuen tollanen stetsoni näyttää mun silmään varsin kornilta (enkä tarkoita bändiä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom