Stella - Pelkääjän paikalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Upea yhtye ja upea levy: kauniita sävellyksiä, hienoja melodioita, uusi levy tunnelmaltaan surumielinen ja murheellinen... Laulaja Marja Kiiskilän omaperäinen ja kauniin koskettava ääni ainakin miellyttää minun korvaani.
Huomaan usein pysähtyväni kuuntelemaan sanoituksia...

Ihmettelen miksi Stellan aikaisempi hieno levy Kuuntelija jäi niin ihmeen vähälle huomiolle ilmestyessään....

Eipä voisi ihminen paljoa enempää samaa mieltä olla. :)

Tässä on tullut keräiltyä biisejä tuota kauneimmat biisit-threadia varten ja Stellaa Stellan perään näyttäisi listalla olevan. Marjalla tosiaan aivan uskomaton ääni........enkelimäinen. :haart:
Kuuntelija levyltä oli ainakin YleX:n soittolistalla biisejä ja kohtalaisesti radiosoittoa saivatkin. Itse olen bändin sitä kautta löytänytkin.

Sellaisen kysymyksen voisin heittää keikalla käyneille, että kuinkas Marjan ääni livenä toimii??

Mä haluisin kyl lähtee kattoo. Todella itkettäviä ja kauniita biisejä tolla uudemmalla levyllä :itku:

Täältä löytyy kans yks stella fani. Ihan mahtavia biisejä! Oon livenäkin käyny kattoon. Ton Stellan pisteen meiän luokkalaiset laulo ylppäreissä ja nykyään, kun se kuuluu tulee kyllä herkkä fiilis :)

No nyt on liputkin hommattu tonne 15.6. keikalle :rock:. Mitenköhän tiukka on Presidentti-klubin k-24..?

Nyt on tullut kuunneltua levy kolmesti läpi. Ihan hyvää fiilistely musaa.

Ps. Oma lättyni maksoi Porilaisessa musa liikkeessä vain 12 euroa.

Molemmat Stellan levyt on omallakin suosikkilistalla. Bändihän väsäilee ilmeisesti tällä hetkellä uuttakin matskua kasaan.

Mikä parasta, heinäkuun alussa bändi heittää keikan myös Oulussa, pakko päästä kattomaan, kun ei liiemmin ole täällä aikaisemmin keikkaillut.

:offtopic:

Vieläkö iTunesista ostetuissa biiseissä on se DRM-suojaus? Eli pystyykö ladattuja biisejä kuuntelemaan muissakin koneissa ja esim. autostereoissa cd:lle poltettuna?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löysin bändin tämän threadin ansiosta.:) Pitkästä aikaa suomalaista musiikkia kunnon sanoituksilla.

Pirskatti, ei ole Stella vastannut emailiini, viikko sitten lähetin. Ei taida tulla livekuvia ainakaan meitsin toimesta, voe harmi.
No lähe muuten kattelee. Tulee olee varmaan näpsäkkä keikka :)

Pirskatti, ei ole Stella vastannut emailiini, viikko sitten lähetin. Ei taida tulla livekuvia ainakaan meitsin toimesta, voe harmi.

Muuten vaan katsomaan ja fiilistelemään, ilman muuta. Erikoista jos laadukkaat, kunnon kuvat ja mainostus ei kelpaa. Pommita vielä postilla... Kehtaako keikkamyyjälle vallan soittaa (onkohan yhteydessä Stellaan)? Yhteystiedot löytyy nettisivuilta...

Meillä huomenna pienet illanistujaiset ruokineen ja juomineen, sitten siirtyminen keikalle... meitä tulee kuusi.

Tulee varmasti hyvä keikka, odotan fiiliksissä...

...sanot, että sä et kuolemaa pelkää
leijut ilmassa kun jalat lyö tyhjää
taivas sinut korjaa, rikki tänne jään...

Hieno keikka... ja join pään täyteen humalaa. Prkl.

Ei Mikeä näkynyt kameran kanssa... Olitko keikalla?!

Encoren viimeinen oli oma ehdoton Stella-suosikkini - Kultasiipi... Oi niitä kitaravalleja...

Oli kyl iiiiihana keikka! Mie vetistelin useampaankin otteeseen, kun jotenkin ne biisit tuntuu niin henkilökohtaisilta. Kaunista, niin kaunista.

" tuulimyllyjä vastaan täällä taistellaan
viima hiuksissa viipyy hetken vaan
toiset nuorena nukkuu
joskus se pelko uniin kulkeutuu

sitten sinä oot siinä, silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on, sillä

sinä vain saat mut luottamaan
meillä on aikaa
sinä vain saat mut tuntemaan
että mä kelpaan
"

Joku ihanin levy mitä löytyy. Vetisteltiin ja puhuttiin kaikesta mahdollisesta Stellan tahdissa kun olin ulkomailla ekan pidemmän jakson. Kun palasin Suomeen kävin hakemassa levyn omakseni (Prisma 10e). Nyt kesäiltoina fiilistelen näiden kappaleiden soidessa taustalla. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom