Steam

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
440px-Steam_logo.svg.png

Kyllähän nyt Steam vaatii oman ketjunsa? Google haulla ei tullut vastaan. Täällä voi vinkata tarjouksista ym. palveluun liittyvistä asioista.
http://store.steampowered.com/

Aloitetaan. Nyt alkoi Steam Holiday Sale. Uusia tarjouksia joka päivä aina 1.1.2012 asti. Samoin joka päivä on uusia tehtäviä, josta saa jotain... huimaa tarjousta taas vaihteeksi, isoja päkkejä tyyliin -75%+ yms. Pääpalkintona on muuten voittaa Steamin jokainen peli, lippuina toimii hiili jota joskus tulee noista tehtävistä. Tosta sepitystä aiheesta, kun ei oikein Steam itse toimi nyt kaikille ruuhkan takia välillä jos ollenkaan: http://www.rockpapershotgun.com/2011/12/19/steam-holiday-sale-is-on-and-bizarre/

Noi tehtävät, niin niistä saa joskus jopa kokonaisen pelin... esim. HL2+lisäri, ym. Kannattaa jopa hakata tehtävät joihin löytyy tai ostaa pelit. :kippis1:

EDIT: Nyt pelittää hieman paremmin mulla. Ainakin suosittelen peliä Orcs Must Die! hintaan 3,49€. Hauskaa Tower Defensee jossa ammutaan/hakataan ite messis. Sanctum samanlainen, mutta LANiin helmi, vain 2,49€. Mass Effect 1+2 myös yhteensä 17,50€, noista eeppisyyksistä se on vähän.

M8kez.webp

Tietty jos tuon voittaisi, niin kannattaa varmaan lottokin heittää viikonloppuna.

Vähän on ongelmia saada toi The Great Gift Pile -sivu auki, muuten skulaa hyvin.

Kyllä steamin alessa on pelejä uskomattomaan hintaan. Myös noi valmistajien paketit lähtee hyvään hintaan, kun max 2pelin hinnalla saat koko tuotannon! Mä tein tuossa viikko sit asiokseen paypal tunnukset, joten pitää muutama helmi poimia päältä. Jos joku tuttu sattuu spelailee ja omistaa steamin, niin myös pelin lahjaksi ostaminen käy kätevästi, ilman prismassa jonotusta :joulu6:
Do-Daily-Steam-Sales-Cause-Your-Wallet-To-Cry-1077575.jpg

Normaalisti Steamin pelit ovat aika kaukana edullisista, mutta jouluna on kyllä hyviä tarjouksia. Itse olen nyt ostanut Duke Nukem Foreverin vitosella ja Mass Efectit yhteishintaan 8,73 €. :rock:

Mua vähän vituttaa kun huomasin noi Mass Effectit myöhässä, eihän niitä tarjouksia siellä enää ole. Nyt kun pitää noi ostaa, menee 17e yhteensä.

Hmm en uskaltanut ostaa Mass Effectejä kun en oikeen innostunut trailer/gameplay videoiden perusteella. Portalin ostin tänään (4,49e), vaikuttaa kyllä tosi hauskalta puzzle juoksentelulta. Saa tosiaan käyttää älyä. Jos tää tulee pelattua tässä joululoman aikana, vois ostaa myös kakkososan, joka on kuulemma vielä paljon parempi :)

Kuten sanoin, hitto noita joidenkin pelien hintoja. COD MW3 lähtee tänään 25% alennuksella = 44,99 €, normaalihinta 59,99 €. Ihan käsittämätön hinta, kun ko. pelin saa muualta ilman alennustakin kotiin toimitettuna alle 30 €.

Muuten on taas ihan kelpo tarjouksia, esim. Batman Arkham Asylum 4,99 € ja Fallout 3 7,49 €. Molemmat ovat Game of the Year -versioita, eli lisäosat tulee mukana. Jos ei ole pelannut, niin suosittelen ehdottomasti.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eihän steamista todellakaan kannata ostaa muita kuin näitä tarjouspelejä. Virtuaalicopyna kun hödyttää myydä vaikka eurolla, toisin kuin aitona kotelona. Noita vanhoja todellisia helmiä tuolta on kiva kalastella, esim. jos Borderlandsia ei ole pelannut, GOTY irtoaa 4,95e joka on käytännössä ei mitään.

Orcs must die! 3,50€ + Muutama lisäkenttä ja aseita 1.47€ = 4,96€

Örkit hyökkää ovista sisää, ja erilaisilla ansoilla/aseilla pitää puolustaa niitä. Hauskaa mättöö nyt hyvään hintaan..

Kaikkeahan sieltä tarttui.

Deus Ex + lisäri yht. joku 20€... heh, ei paha. LA Noire tarttui myös, vaikka ei mitään käryä pidänkö ollenkaan, vaikuttaa vaan niin erilaiselta. Bastion ja Tropico 4 löytyi myös.

Täältäkin suositus Killing Floorille. Kyllä harmittaa ku täl hetkel ei oo ketään kaveria kenen kanssa pelata. Tosin vaikeustaso-skaalaus on tehty tosi hyvin, vaikeimmalla saa saamarin hyvät pelit pystyyn myös tuntemattomien kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom