Starcraft 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ps. nyt muuten vasta huomasin tuon toisen videon perusteella että siitä chicksistä tuli zerggien "kuningatar"? kun se jätettiin sinne planeetalle. Aika kova veto tarinallisesti.
Kannattaa pelata vanha kunnon Starcraft ja Starcraft:Broodwar kokonaan läpi jos vähänkään pelin juoni kiinnostaa. Pääsee paljon paremmin mukaan ja huomaa juonenkäänteet, kun tuntee edelliset tapahtumat. Vanhoissa Starcrafteissa kerrotaan miten siitä tehtiin zerg-kuningatar, ja Starcraft2:ssa käsitellään miksi niin tehtiin.

Vinkki niille jotka pelaavat vielä campaignia läpi: Tehtävässä 'Media Blitz' (se, jossa tuhotaan paikkoja Odinilla) on piilossa bonus, joka avaa salaisen tehtävän. Jos Media Blitz:in suorittaa ilman bonusta eikä tallenna peliä, joutuu koko kampanjan alottamaan uudestaan jos sen salaisen tehtävän haluaa pelata.

Eilen tuli vedettyä kampanja läpi ja näistä extratehtävistä tän verran:

missähän muualla näitä lisätehtäviä oli, kun itsellä näytti 22/26 (muistaakseni, en jaksa tarkistaa) suoritettuja tehtäviä

Eilen tuli vedettyä kampanja läpi ja näistä extratehtävistä tän verran:

missähän muualla näitä lisätehtäviä oli, kun itsellä näytti 22/26 (muistaakseni, en jaksa tarkistaa) suoritettuja tehtäviä
Varsinaisia tehtäviä on 25. Tähän päälle tulee 1 salainen tehtävä ja 3 vaihtoehtotehtävää. Oot siis missannu muutaman varsinaisen tehtävän ja veikkaan että kyseessä on protoss-tehtävät, jotka löytyy tietyssä vaiheessa aluksen laboratoriosta. Sen jälkeen kun on alottanu tehtävät Char-planeetalla (Zergien kotimaa), ei enää pääse takaisin pelaamaan tekemättä jääneitä tehtäviä, vaan pitää ladata joku tallennus ennen Char-planeetalle lähtöä.

Itse pääsin eilen pelaamaan ja hyvältähän se tuntui. Harmi vaan ,että kone ei pysty tuottamaan parhaita grafiikoita ..:(

Peli vaan paranee mitä enemmän sitä pelaa. Ei oo kyl turhaan hehkutettu.

Oon nyt pelaamassa toiseen kertaan kampanjaa läpi vähän eri valinnoilla. Vinkiksi, että kun kampanjoista saa noita protoss/zerg researcheja niin kannattaa kyl kerätä kaikki, muuten käypi viimeisen kentän läpimeno hankalaksi. Äskettäin teamliquidin poijaat saivat valmiiksi campaign walkthroughn http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Campaign, jos tuntuu, että jää jumiin jossain. Hardilla oon itte pelannu ja jotkut kentät on kyl melko hankalia. Samoilta sivuilta löytyy myös hyvä läjä moninpelin avausstrategioita, joita on SC BW verrattuna huomattavasti enemmän.

Minä sain tänään kampanjan normaalilla läpi ja tuntuu että vielä on toodella paljon puuhaa yksinpelipuolellakin achievementien ansiosta. Jossain vaiheessa sitten pitää ruveta ottamaan turpaan ihmisvastustajilta. Ei muuten ihan huonolla koneella saa noita grafiikoita täysille. Itse ostin uuden näytönohjaimen, mutta käytän silti vielä osittain medium-asetuksia. Suurin osa on high'lla, mutta aika kova kone pitää olla jos ultralla tahtoo pelata. Pitkät latausajat käy välillä hermoille... voisihan sitä muistiakin vielä vähän ostaa :D

No pärkeles, tänään sain tilaukseen ja oli peli lähtenyt liikkeellekin samantien - toivottavasti huomenna löytää tiensä perille!

Minä sain tänään kampanjan normaalilla läpi ja tuntuu että vielä on toodella paljon puuhaa yksinpelipuolellakin achievementien ansiosta. Jossain vaiheessa sitten pitää ruveta ottamaan turpaan ihmisvastustajilta. Ei muuten ihan huonolla koneella saa noita grafiikoita täysille. Itse ostin uuden näytönohjaimen, mutta käytän silti vielä osittain medium-asetuksia. Suurin osa on high'lla, mutta aika kova kone pitää olla jos ultralla tahtoo pelata. Pitkät latausajat käy välillä hermoille... voisihan sitä muistiakin vielä vähän ostaa :D

Aika jännä, mutta itellä on ultrat päällä ja vain hieman laskee FPS ja itelläni on oikeasti vanha mylly. Intelin quadcore 3 ghz ja Radeon 9800gtx, 4 gt rammia. Oonko sitten sokea lagille?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mun masiinassakin pyörii ultrat päällä vaikka ikää on koneella 3 vuotta. Intel Duo 3.16 ghz, Radeon HD 4800 ja 4g ram. Ihan kelpo FPS imo.

Mun masiinassakin pyörii ultrat päällä vaikka ikää on koneella 3 vuotta. Intel Duo 3.16 ghz, Radeon HD 4800 ja 4g ram. Ihan kelpo FPS imo.

Joku(ranko) huomaa taas, että ostamansa IBM Aptiva Mustasta Pörssistä ei ollutkaan niin tehokas kuin myyjä väitti :D hahaa.

Life hits you and it hits you hard ;)

Joku(ranko) huomaa taas, että ostamansa IBM Aptiva Mustasta Pörssistä ei ollutkaan niin tehokas kuin myyjä väitti :D hahaa.

Life hits you and it hits you hard ;)

Heh, tavallaan totta. Mutta en oo myyjän suositusten mukaan ostanu vaan ihan ite halpiskoneen hommannu ku en niin paljo pelejä enää pelaa että haluaisin kallista konetta nurkkiin vanhenemaan käyttämättömänä. Ajattelin ostaessa että jos joskus rupee pelit takkuamaan nii sitte päivitellään.

AMD dual 2.3, 2ghz, radeon hd 4670.

E: niin ja en ostanu Mustasta Pörssistä :)

Heh, tavallaan totta. Mutta en oo myyjän suositusten mukaan ostanu vaan ihan ite halpiskoneen hommannu ku en niin paljo pelejä enää pelaa että haluaisin kallista konetta nurkkiin vanhenemaan käyttämättömänä. Ajattelin ostaessa että jos joskus rupee pelit takkuamaan nii sitte päivitellään.

AMD dual 2.3, 2ghz, radeon hd 4670.

E: niin ja en ostanu Mustasta Pörssistä :)

Vielä ihan mielenkiinnosta, että paljonko keskusmuistia?

Oho! Syksyllä alkaa GomTV Starcraft2 Open League turnaus, jonka palkintopotti on yli $170 000. Voittaja saa tosta $85 700. Aika saatanan hurjat numerot kyl tietokonepeliturnaukseks.:wtf::wtf::wtf:

Tuo 2 gigaa joka siinä lukeekin. Niin ja sanotaan nyt vielä että kyllä peli hyvin tuollakin myllyllä pyörii, poislukien hitaat latausajat ja se ettei grafiikat ole tapissa.

Pilkunnussintaa, itseasiassa siinä luki 2ghz, joka viittaa prosessorin kellotaajuteen(Gigahertz), ja koska se oli heti prossun jälkeen, niin minäkin luulin, että tarkoitat prossun kelloja. Eli kuinka paljon sun prossussa itseasiassa on kellotaajuus? Massamuistin määre on GB tai Gt, eli Gigabyte tai suomeksi Gigatavu eli 2000 MB/Mt.

/ End nussinta.
:)

Kertokaas tyhmemmälle: Onko tässä pelissä oma kenttä editori? Tai onko mahdollista pelata siten että olet itse terrain ja vastasssa 4kone joukkuetta vaikka zerg ja olet yksin niitä vastaan? (pahoittelut ei tullut tuon peli moden nimeä mieleen)

Kertokaas tyhmemmälle: Onko tässä pelissä oma kenttä editori? Tai onko mahdollista pelata siten että olet itse terrain ja vastasssa 4kone joukkuetta vaikka zerg ja olet yksin niitä vastaan? (pahoittelut ei tullut tuon peli moden nimeä mieleen)

On ja on. SC2 kenttäeditorilla voi tehdä mitä tahansa, vaikka FPS pelin, jos haluaa. Kyllä tuo 1v4 tietokoneita onnistuu myös helposti.

Perkele. Eilen tuli pätsi, jonka jälkeen peli on alkanut kaatuilemaan. Esimerkiksi moninpelissä kerkeää pelata noin 10 minuuttia, jolloin crashaa, yksinpelissä ei lataa savea loppuun ennen kaatumista. Asensin näyttikseen uudet ajurit, tsekkailin lämmöt yms enkä keksi muuta ongelmaa ku että päivitys teki tepposet.

Onko muilla ollu samanlaista ongelmaa? Apuja? On jo vierotusoireita :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom