Star Wars: The Force Unleashed

PeeCeellä joskus aikoinaan jotain star warssia olen pelannut ja se oli yllättävän hyvä. En kuulu mihinkään Star Wars lahkoon, mutta traileri näytti niin hyvältä että jos peli saa hyvät arvostelut niin varmasti hommaan. Jos peli jää keskivertoiseksi niin jää hyllyyn, koska en mikään Star Wars fani ole.

Voe helvetti. Juuri eilen mietin Full HD-tykin ja PS3:n ostamista. Nyt se on sitten pakko. Pelasin Jedi Knightiä, Jedi Outcastia ja Star Wars: Galaxiesia ihan täpinöissäni ja tämä näyttää vielä paremmalta.

Ei sitten osteta Wii:tä. Voi homo kun tuommoinen olisi täydellinen peliorgasmi, jos pääsisi veivaamaan valomiekkaa mihin päin huvittaa. Xboxilla mennään siis.
Yksi ongelma mikä tuossa vapaassa heiluttelussa tulisi vastaan on se, että mitä kun vastustaja pistää miekan miekkaa vastaan, niin sehän pysähtyy kesken iskun, mutta weemote sun kädessä jatkaa matkaa sen "viillon" loppuun asti. Ole siinä sitten wiimote iskuvalmiina alhaalla kun miekka heiluu vastakkaisessa yläkulmassa. :D

Joo tää on kyl taas yks ehdottomasti ainankin harkitsemisen arvonen peli. Eipä hirveesti hyviä pelejä ookkaan vielä ittelläni pleikkarille. MGS 4 nyt on ihan hemmetin hyvä, GTA4:ään jotenki petyin ja tota ennen omistamani motorstorm, resistance, virtual fighter ja timeshift oli kaikki aikamoista kuraa. Toivottavasti tää olis taas odotuksen arvonen. Jos saa hyvät arvostelut ni ostan ehdottomasti, ku muutenki pidän star warsista.

Edit. tossa pääsee vielä alussa pelaa vaderilla, joka sinänsä on varmaan kans pirun siistiä.

Kovin on kyllä paskat arvostelut saanu, eikä tuo demokaan oikein iskeny.

Kyllä se on ihan hankkimisen arvoinen peli. Demon pelasin pari kertaa läpi ja ihan hupaisaa oli. Voimien kanssa leikkiminenhän tuossa on etusijalla, valomiekalla ei oikein pärjää vähääkään isompaa porukkaa vastaan. Äänet ja musiikit oli myös elokuvista tuttuja, mikä on iso plussa. Ainoa mikä vähän vitutti tossa demossa, oli se automaattitähtäys/lukitus. Sitä ei oikein mitenkään saanut haluamaansa viholliseen lukittua, vaan aina piti arpoa mihin se osuu.

Taidan silti ostaa ennemmin Mercenaries 2:n ja odottaa että tän saa alennuksesta.

Kyllä se on ihan hankkimisen arvoinen peli. Demon pelasin pari kertaa läpi ja ihan hupaisaa oli. Voimien kanssa leikkiminenhän tuossa on etusijalla, valomiekalla ei oikein pärjää vähääkään isompaa porukkaa vastaan. Äänet ja musiikit oli myös elokuvista tuttuja, mikä on iso plussa. Ainoa mikä vähän vitutti tossa demossa, oli se automaattitähtäys/lukitus. Sitä ei oikein mitenkään saanut haluamaansa viholliseen lukittua, vaan aina piti arpoa mihin se osuu.

Taidan silti ostaa ennemmin Mercenaries 2:n ja odottaa että tän saa alennuksesta.

Mua se demo ei oikein vakuuttanut, joten en heti lähtenyt ostamaan.

No, kaveri osti viime viikolla Force Unleashedin, itse ostin Mercenaries 2:n ja ainakin tällä hetkellä näyttää siltä, että mun ratkaisu oli parempi :D

Kaveri on pelannut tuon Force U:n melkein kokonaan läpi ja on kuulemma melkoista putkijuoksua koko peli. Tarina kuitenkin ihan ok. Itse en siis todennäköisesti sitä osta, ehkä sitten lainaan kaverilta tai jotain.

Mercenaries 2 on ihan viihdyttävä peli ja etenkin co-oppina ihan pirun hauskaa touhua. Ei mikään aivan huippu, mutta kuitenkin hauskaa pelattavaa ja se kai se tärkein juttu on :)

Aika lyhyttä hupia oli juu. Kaverilla oli tuo ennakkotilauksessa enkä onneksi itse sitten ehtinyt hankkia ennen kuin pääsin kokeilemaan. Parin illan huvista ei täysihintaisen pelin hintaa huvita maksaa.

Mua se demo ei oikein vakuuttanut, joten en heti lähtenyt ostamaan.

No, kaveri osti viime viikolla Force Unleashedin, itse ostin Mercenaries 2:n ja ainakin tällä hetkellä näyttää siltä, että mun ratkaisu oli parempi :D

Kaveri on pelannut tuon Force U:n melkein kokonaan läpi ja on kuulemma melkoista putkijuoksua koko peli. Tarina kuitenkin ihan ok. Itse en siis todennäköisesti sitä osta, ehkä sitten lainaan kaverilta tai jotain.

Mercenaries 2 on ihan viihdyttävä peli ja etenkin co-oppina ihan pirun hauskaa touhua. Ei mikään aivan huippu, mutta kuitenkin hauskaa pelattavaa ja se kai se tärkein juttu on :)

Putkijuoksujahan nuo yleensä tuppaa olemaan. Eipä mua se pahemmin häiritse tuollaisissa peleissä, jossa pääpaino on toiminnassa. Tunnelma on tärkeämpi. Ja se oli katossa, kun imperial march pärähti soimaan. :D

Tuo Mercenaries 2 vaikuttaa kyllä niin hyvältä, että pakko se on hankkia. Vielä co-oppikin, vaikka Pelit-lehdessä ei mitään mainintaa moisesta ollut. PC:lle sitten vielä Fallout 3 ja Far Cry 2, tulee kalliiksi taas.

Offiksi menee mutta Merc2 yllätti mukavuudellaan, huonoista arvosteluista huolimatta... co-op on aika nastaa tuossa (ja yksinpeli tietty myös,.. valinnanvapautta toteuttaa tehtävät riittää..)

Offiksi menee mutta Merc2 yllätti mukavuudellaan, huonoista arvosteluista huolimatta... co-op on aika nastaa tuossa (ja yksinpeli tietty myös,.. valinnanvapautta toteuttaa tehtävät riittää..)

Ja offtopic jatkuu...

Juu, ei kyllä oikein aina noita peliarvosteluja ymmärrä, mutta eipä niistä kannata paljon perustaa.
Merc2 on imo PALJON parempi peli kuin arvostelujen keskimäärä antaa ymmärtää.
En tiedä, että mitä arvostelijat tuolta peliltä oikein odottivat, mun mielestä sitä on helvetin hauska pelata, räjähdykset on todella komeita ja valinnanvapautta on riittävästi, joten eiköhän se jo tuollaiseen peliin riitä :D

Jotenkin tuntuu, että peli on itseasiassa enemmän suunniteltu co-op peliksi kuin yksinpeliksi, esim monista ajoneuvoista kun saa paljon paremman hyödyn kaverin kanssa, ne AI liittolaiset kun ei osu niillä ajoneuvon aseilla mihinkään :D

Merc kakkosen ostin kanssa pari viikkoa sitten, hauska on. Löytyiskö ketään kaveria, jos vedettäis livessä co-oppina? Heinosen Tommin kanssa pelattiin Halo 3 co-oppina ja oli helvetin kivaa.

Löytyy :)
Mä olen co-oppia yhden Englantilaisen kaverin kanssa vääntänyt, mutta tuosta sais varmaan vielä enemmän irti, jos voisi kommunikoida ihan Suomeksi + peliajat varmaan sopisi paremmin yksiin.

Niin ja jos achievementit kiinnostaa niin mulla on se "Played with a developer or with someone who already has this achievement", joten sen saa "bonuksena" mun kanssa pelatessa :D

Löytyy :)
Mä olen co-oppia yhden Englantilaisen kaverin kanssa vääntänyt, mutta tuosta sais varmaan vielä enemmän irti, jos voisi kommunikoida ihan Suomeksi + peliajat varmaan sopisi paremmin yksiin.

Niin ja jos achievementit kiinnostaa niin mulla on se "Played with a developer or with someone who already has this achievement", joten sen saa "bonuksena" mun kanssa pelatessa :D
Voiko en koko paskan vetää läpi co-oppina jos aloitettais alusta? Pistä privaa peliajoista.

Diggana co-opista, jos vedetään tarina läpi, pelkkä mättäminen ei ole kivaa.

Back
Ylös Bottom