Star Wars: Knights of the Old Republic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Tänään sain päätökseen Kotor 2:sen, hyvän puolella pelasin. Oli vähän vaisu loppu mielestäni. Meni kuitenkin yli 50 tuntia tuohon, pelasin aika paljon niitä lisätehtäviäkin. Loistopeli kyllä, pakko pelata pahankin puolella läpi!

:hyper: Siis paljo toi peli maksaa pc:eelle? oisko kukaan teistä valmis myymään?

BigBucks sanoi:
:hyper: Siis paljo toi peli maksaa pc:eelle? oisko kukaan teistä valmis myymään?

Itsellä on Xbox versio, mutta pc version näyttää saavaan jo uutenakin aika halvalla.
Verkkokauppa.comissa näyttää olevan KOTOR I PC:lle hintaan 23.90 ja kakkonen 49.90. Tuota kakkosta tosin ei vielä ole Suomessa julkaistu (julkaisupvä 11.2.)

Olen tossa pelaillut Kotoria nyt noin viikon päivät ja kerran läpi light-sidella. Ehdottomasti parhaita pelejä, joita ole koskaan pelannut.

Hahmon kehitykseen tarvitsisin hiukan neuvoa. Otanko tavallisen lightsaberin vaiko kaksiteräisen sauvan?

Jedi Consularina olen yleensä pelaillut, kun se saa eniten voimapisteitä ja porukkaa on hauska paiskoa seinille Force Wavella. Onko puoltoa Guardianille tai Sentinelille?

Missä järjestyksessä olette yleensä pelaillut maailmoja? Eka peli meni Taris - Dantoiine - Manaan - Tatoiine - Korriban - Kashyyyk - Unknown world ja Star Forge.

Vinkkejä tohon Pazaakkiin ja yleensä rahatilanteeseen... tuntuu että ne loppuu jatkuvasti :mad:

Dragon sanoi:
Olen tossa pelaillut Kotoria nyt noin viikon päivät ja kerran läpi light-sidella. Ehdottomasti parhaita pelejä, joita ole koskaan pelannut.

Hahmon kehitykseen tarvitsisin hiukan neuvoa. Otanko tavallisen lightsaberin vaiko kaksiteräisen sauvan?

Jedi Consularina olen yleensä pelaillut, kun se saa eniten voimapisteitä ja porukkaa on hauska paiskoa seinille Force Wavella. Onko puoltoa Guardianille tai Sentinelille?

Missä järjestyksessä olette yleensä pelaillut maailmoja? Eka peli meni Taris - Dantoiine - Manaan - Tatoiine - Korriban - Kashyyyk - Unknown world ja Star Forge.

Vinkkejä tohon Pazaakkiin ja yleensä rahatilanteeseen... tuntuu että ne loppuu jatkuvasti :mad:

Olen pelannut ton läpi molemmilla puolilla ja tykkäsin ehdottomasti enemmän dark-sidesta. Enemmän tappeluja, vaihtoehtoisia toimintatapoja ja muutenkin valinnanvaraa, puhumattakaan siitä etteivät rahat päässeet missään välissä vähiin.

Noista lightsabereista olen tullut siihen tulokseen että kaksi lightsaberia voittaa yhden tuplateräisen. Toisella torjuu lyönnin ja toisella antaa itse takaisin-periaatteella. Ja muutenkin, 4 kristallia vs 2 kristallia? Helppo päätös.

Mä olen tykästynyt tohon Guardianiniin. Fortitudesta hipareita ja kunnon höökillä päälle. Force Jump peliin ja keskelle vihollisrykelmää sillä välin kun muut pehmittelevät kranaattimiehiä.

Mulla taisi mennä järjestyksessä Taris - Dantoiine - Tatoiine - Kashyyk - Manaan - Korriban - Unknown world - Star Forge. Korribanissa tuli vierailtua moneen otteeseen kun siellä oli hyvät kaupat ja expaisia tehtäviä. Samapa tuo missä järjestyksessä nuo maailmat käy, hahmojen erikoistehtävät saa kuitenkin laukaistua oikeastaan missä tahansa maailmassa.

Pazaakiin vaan kaikilta vendoreilta erikoiskortteja. Ja niistä oikein kurko pakka. Itse Pazaakin peluusta: Jos pääset 19:sta tai paremmin, ei ole välttämättömän pakko käyttää erikoiskortteja. Ilmankin tulee toimeen. Kone heittää yllättävän mukavasti 2 tai pienempää. Ja jos menee yli, +/- korteilla saat tiputettua aika hyvin takaisin 21:een.
Niin ja kun voitat niitä muita pelureita, he laittavat lopulta koko pakkansa peliin.

Rahatilanteesen auttaa kun vähän uhkailee aina kun voi ja ottaa vastaan rahat mitä tarjotaan, ja joskus kerjää/vaatii lisääkin.. Ja myy aina turhat aseet ja haarniskat pois. Kaikilla koko ajan parhaat kamat päällä ja ylimääräset myyt pois, hyvin tili kasvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom