Star Wars: Episode VII

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt alkaa jo itseäkin melkein hävettää että nillitin siitä miten oikeudet myytiin Disneylle. Sen olisi voinut tehdä itse asiassa jo ennen Episode I:sta.

Hyvältä näyttää! Jopa Harrison Ford näyttää hyvältä :haart:

Silti pelottaa, että kokonaisuutta ei vain millään saada toimimaan... Toivottavasti olen väärässä.

Veikkaanpa että monelle leffa ei tule olemaan mitenkään erikoinen, ihan vain siksi että alkuperäinen Star Wars on alkuperäinen Star Wars. Eri aika, erilainen leffateollisuus. Aika kultaa muistot, jne.

Jeee!! Tosissaan, kerrankin sitä odottaa joulua muunkin kun joulumässäilyn takia. Tossa muutama kuukausi sitten tsiigasin alkuperäsin trilogian putkeen ja ai että oli hienoa. Tältä uudelta leffasta toivon, että tekijät pitäisivät lupauksensa, että siinä käytettäisiin samoja tekotapoja kuin alkuperäistä trilogiaa tehdessä, eli ei helvetinmoista tietokonepaskaa. Sitä uutta trilogiaa katsoessa tuntui, että se olisi yhtä videopeliä. Ja totta kai odotan myös Soloa, Skywalkereita ja Chewia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä ne pölli Revanin maskin tolle Sith-kaverille?

Mistä ne pölli Revanin maskin tolle Sith-kaverille?
Tässä on myös analyysiä tuosta maskista, 2:12 ->.
Meinasin jo aiemmin tänään postaa tän videon, mutta ajattelin että harvaa jaksaa ukkoa kuunnolla. Hieman oma tyyli sillä, MUTTA sillä on varsin pitkälle mietittyjä ja usein tutkittuja spekulointeja. Erittäin mielenkiintoisia videoita toi tyyppi tekee.

Varoitus, sen verran pikkutarkkaa analysiä että melkein spoileriksi voi joku laskea. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
HarrisonFordStarWars.webp

Okay, olen aikamoinen Star Wars-fani. Itelläni on melkoiset odotukset tälle leffasarjalle ja mitä nyt olen viimeisimmän teaser trailerin mukaan nähnyt, niin eiköhän tuosta oivaa matskua ole tulossa. Mikään ei voi pysyä samana, ei edes Galaxy far far away.... Kuka tietää tuosta The Old Republic:sta, niin osaa vähän jo ajatella mitä kaikkea mahdollista voi olla luvassa kun tuodaan jotain uutta mukaan. Sithin maski näyttää Revanin maskilta, mutta mitä sitten, sitähän ollaankin jo tuotu tuossa maailmassa pintaan. Ei kaiken kansan tietouteen, mutta gamerit tietää.

Se kuka on nähnyt tuon viimeisimmän teaserin, niin siinä on se kiiltävän "trooper/bounty hunterin" omaava hahmo ja sitä itse asiassa tulee esittämään GoT:n hahmo, eli Gwendoline (Brienne).

Päästiin tsägällä katsomaan Tennariin katsomaan live streamia SW Celebrationista Anaheimista, jossa esiteltiin uudet hahmot, juteltiin vanhojen hahmojen kanssa sekä näytettiin uusi teaser trailer siinä lopussa. Oli kyllä niin hieno fiilis kun orkkisten näyttelijät (ilman Fordia sillä hetkellä koska oli vielä toipumassa lento-onnettomuudestaan) tulivat lavalle yksi kerrallaan ja pakko myöntää, että tippa siinä tuli linssiin. Kaikki paikalletulijat saivat retro-julisteen ja yksi spessuvoittaja (sattui jopa olemaan oma tuttu) voitti vielä J.J. Abramsin signeeratun SW-julisteen.

Tule jo joulukuu, tule jo saatana!

Oli aika hieno pätkä toi behind the scenes. Tulee erittäin klassista Star Wars fiilistä, nice!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom