Okay, olen aikamoinen Star Wars-fani. Itelläni on melkoiset odotukset tälle leffasarjalle ja mitä nyt olen viimeisimmän teaser trailerin mukaan nähnyt, niin eiköhän tuosta oivaa matskua ole tulossa. Mikään ei voi pysyä samana, ei edes Galaxy far far away.... Kuka tietää tuosta The Old Republic:sta, niin osaa vähän jo ajatella mitä kaikkea mahdollista voi olla luvassa kun tuodaan jotain uutta mukaan. Sithin maski näyttää Revanin maskilta, mutta mitä sitten, sitähän ollaankin jo tuotu tuossa maailmassa pintaan. Ei kaiken kansan tietouteen, mutta gamerit tietää.
Se kuka on nähnyt tuon viimeisimmän teaserin, niin siinä on se kiiltävän "trooper/bounty hunterin" omaava hahmo ja sitä itse asiassa tulee esittämään GoT:n hahmo, eli Gwendoline (Brienne).
Päästiin tsägällä katsomaan Tennariin katsomaan live streamia SW Celebrationista Anaheimista, jossa esiteltiin uudet hahmot, juteltiin vanhojen hahmojen kanssa sekä näytettiin uusi teaser trailer siinä lopussa. Oli kyllä niin hieno fiilis kun orkkisten näyttelijät (ilman Fordia sillä hetkellä koska oli vielä toipumassa lento-onnettomuudestaan) tulivat lavalle yksi kerrallaan ja pakko myöntää, että tippa siinä tuli linssiin. Kaikki paikalletulijat saivat retro-julisteen ja yksi spessuvoittaja (sattui jopa olemaan oma tuttu) voitti vielä J.J. Abramsin signeeratun SW-julisteen.