Star Wars: Episode III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan viihdyttävä pätkä. Samanlaista menoa kuin aiemmissa jaksoissa. Vaikka oli pitkä, niin ei päässyt kyllästymään.

Hyvä pätkähän tuo oli ja mielellään sen katseli. Ainoa harmillinen asia oli se, että Anakin muuttui Lord Vaderiksi ja sai haarniskansa vasta niin lopussa. :4: +

PS. Kiitos helvetisi tälle mukavalle pissa-laurille, joka setvi kovaan ääneen välejään puhelimitse ~14v tyttöystävänsä kanssa! :curs:

Oli kyllä melko hyvä leffa, paras tuosta trilogiasta. Sisälsi monia voimakkaitakin kohtauksia. Kömpelö dialogi häiritsi ajoittain.

Eniten vitutti sen otuksen ääni, millä Obi-Wan ratsasti. Myös droidien kömmähdykset perheen pienimpien viihdyttämiseksi ei iskenyt. Jar Jar Binks ei sanonut sanaakaan :worship:

:4:

Leffa on nyt vuotanu nettiin Suomenki puolelle. Joku leiköpöytäversio ilmeisesti DVDr:nä. Kaveri just kattelee, ja minä alotan tuossa 20min päästä katsomaan :)

jarhu sanoi:
Leffa on nyt vuotanu nettiin Suomenki puolelle. Joku leiköpöytäversio ilmeisesti DVDr:nä. Kaveri just kattelee, ja minä alotan tuossa 20min päästä katsomaan :)

Jaa onko vuotanut? Pirate

Hyvähän tuo oli, mie tykkäsin. :4:

Vähän mun kävi sääliksi Vaderia siinä lopussa :(

Mun mielestä se Anakinin sekaantuminen Windun ja Palpatinen matsiin ja kääntyminen pahalle puolelle oli jotenkin heikko... ei kovinkaan vakuuttava. Toinen häiritsevä tekijä oli se, että Windu paisko Palpatinea lähes miten vaan mutta Yoda räpelsi ties mitä... surkea vihreä kääpiö saatana

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Kylläpä olikin hyvä leffa, etenkin musta fiilis oli loistava.
ja tosiaankin Binks vilahti muutaman sekunnin ja senkin ajan piti ärsyttävän turpansa kii

Olivat sentään jotain oppineet edellisistä osista.
Siis Jar-Jarin suun kiinnipysymisen suhteen :D

Tosin omasta mielestä ei yllä noiden alkuperäisten IV-VI -osien tasolle. Äksönkohtaukset oli todella hienosti suunniteltuja kyllä.

Se oli hieno kun Anakinilta/Vaderilta lähti raajaa irti. :D
Ja kanssa Dookun kuolema oli aika siisti. Grievouksen salovapeleille repeilin hieman.
Ensin oli valosapeli, sitten tuplavalosapeli ja sitten neljä. :rolleyes: Kumulatiivista kehitystä sarjan myötä.
Ja se oli kanssa hienoa, että yleensäkin noiden valosapeleiden raakuus aseina näkyi aiempaa selvemmin. Kytevät raajojenpätkät oli rankkoja :whip:

PS. Mike, se Hy-Pro oli aivan yliherkkuperseellisen hyvä. :kuola:
Pakko tulla ostamaan laatikko joku päivä.

number_one sanoi:
a.k.a. Mace Windu on(oli) äijä :rock:

Katoin just leffan ja ensimmäiset sanat kaverille oli, että Mace oli kyllä da man! :D

Leffaa häiritsi, että se oli pirun epätasainen. Paljon mielenkiintoista tavaraa
kuten esim. Keisarin tarinat dark sidestä ja erittäin hyvä dueli Emperorin ja Macen välillä, joka oli IMO elokuvan taistelullinen huippu. Raina ei saannut samaa nostetta loppukamppailuissa. Keisarin ja Yodan matsaaminen jäi aika kuivaksi ja helvetti se nelikätinen valomiekka-roboottikone :D kaikkea se Lucas keksii.

Ai niin suututetaan Star Wars fanit(myös minä mukaan lukien) ja annetaan episode kolmoselle :3:

Ihan jees pätkä, paljoa en oikeastaan odottanut 1. ja 2. osan jälkeen, joten yllätti positiivisesti. Taistelukohtaukset (muutamaa lukuunottamatta) todella hienoja. Dialogi oli välillä aivan uskomattoman kökköä, mutta oli siinä pari ihan ok roolisuoritusta. Leffaan oli saatu tosi hyvin tunnelmaa mukaan, vaikka ei vanhojen osien tasoa ollukkaan. Ankun näyttelijä hoiti hommansa tosi hyvin.

kävin eilen kattoos ja oon vieläki ihan täpinöissä :eek: oli kyl niin hiton upee leffa ja hieno päätös saagalle :5: ja ikävä star warsseja tulee todellakin.

tosin en ollu yli vuoteen käyny leffoissa, joten se että leffa tuntus niin hienolta voi johtua siitäki ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom