Star Wars: Episode III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jambo sanoi:
Hei, oikeastaanhan te kaikki muut jotka ette ole nähneet alkuperäisiä ekoja leffoja teatterissa olette pelkkää wannabe porukkaa. :D

Juuri näin :thumbs:

Hahhaaaa pitkä hahaa . minä ensin. hahaa. olen paras.
Kävin videovuokraamossa hakemassa episode VI. Alunperin siinä lopussa kun ne juhlii niin varmaan luke näkee Yodan ja Obi Wanin "sädehahmon", mutta uudessa dvd:ssä on myös Anakin eli Hayden Cristensen :hyper:

...joo nukkumaan...

jaki_ sanoi:
Hahhaaaa pitkä hahaa . minä ensin. hahaa. olen paras.
Kävin videovuokraamossa hakemassa episode VI. Alunperin siinä lopussa kun ne juhlii niin varmaan luke näkee Yodan ja Obi Wanin "sädehahmon", mutta uudessa dvd:ssä on myös Anakin eli Hayden Cristensen :hyper:

...joo nukkumaan...
¨

Kyllä se alkuperäsessäkin näkee Anakinin mutta sillä toisella vanhalla näyttelijällä.

jedi_anakin.jpg

jedichanges.jpg

Alkuperäisessä oli siis Sebastian Shaw. Todella ehdottoman tärkeä muutos. :rolleyes:

yani sanoi:
Alkuperäisessä oli siis Sebastian Shaw. Todella ehdottoman tärkeä muutos. :rolleyes:

no voi jee,.. olis ees vanhenettu tuota Anakinia sen parikymmentä vuotta eli siihen hetkeen kun kuoli... eihän tuo Obi-Wan:kaan ole nuori tuossa kuvassa vaikka kuoli ennen Anakinia.

number_one sanoi:
Ehkä Anakinin henki "kuoli" kun Obi Wan katkas sen jalat ja jätti palamaan laavaa :)

Ei varmana ollu tuo takki päällä sillon Anakinilla kun ulokkeet lähti, saatana kun vääristäävät TOTUUTTA ;)

niin siis nimenomaan anakin kuoli silloin sinne laavaan, kuvainnollisesti. Obi Wan sanoo lukelle new hopessa että "isäsi tappoi mies nimeltä darth vader" tms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
metalman sanoi:
niin siis nimenomaan anakin kuoli silloin sinne laavaan, kuvainnollisesti. Obi Wan sanoo lukelle new hopessa että "isäsi tappoi mies nimeltä darth vader" tms.

Itse olen aina ymmärtänyt, että Anakin kuoli pahalle puolelle kääntyessään. Unohdatte sen, että Obi-Wan taisteli Darth Vaderia vastaan siellä laavapaikassa, eikä Anakin Skywalkeria.

Karpaasi85 sanoi:
Itse olen aina ymmärtänyt, että Anakin kuoli pahalle puolelle kääntyessään. Unohdatte sen, että Obi-Wan taisteli Darth Vaderia vastaan siellä laavapaikassa, eikä Anakin Skywalkeria.

No mites sitten kun Anakin palasi voiman hyvälle puolelle ennen oikeaa kuolemaansa, silloin kun viskasi Sithin sinne tuuletustorveen Jedin paluussa :) vai otetaan ko snapshot vain eka kuolemassa ;) Sori tää on liian hauskaa :)

Fatso sanoi:
No mites sitten kun Anakin palasi voiman hyvälle puolelle ennen oikeaa kuolemaansa, silloin kun viskasi Sithin sinne tuuletustorveen Jedin paluussa :) vai otetaan ko snapshot vain eka kuolemassa ;) Sori tää on liian hauskaa :)
Can you say metafora?

Mike sanoi:
Can you say metafora?

En ossoo, on liian monimutkainen sana ;) Tykkään julmetusti Sw sarjasta ja minua ei häiritse tuollaiset pikkujutut, epäilen kuitenkin kovasti että Yrjö setällä ei ollut kovinkaan yksityiskohtaisia ep1-3 suunnitelmia silloin kun ep 4-6:ta teki, josta tietty seuraa tälläisiä "metafoorioita" väkisinkin, vähän kuin raamattua lukisi :)

No nyt sekin on käyty kattomas. Ehdottomasti paras noista episode 1:sta ja 2:sta, mutta eihän tietenkän alkuperäisille 4-6 ole vastusta. Homma yhdistyy aika kivasti, meinaa toi 3 loppu ja 4 alku, mutta niinhän se pitääkin.
Arvosana: :3: ja 1/2, jotain siitä jäi puuttumaan, mutta paljon hyvääkin oli.

Kävin kanssa just kattomassa...Odotin kyllä vähän enemmän, mut oli ihan ok...
Anakin meni pimeän puolelle aika hepposesti, ois toivonu siihen vähä enemmän dramatiikkaa.

Teatterissahan tämä oli pakko käydä katsomassa ja kyllä pidin kovasti.
Pari kohtausta pisti vähän hymyilyttämään, mutta muuten kyllä oli kovaa kamaa. Nämä uudet Star Wars -elokuvat ovat hieman erilaisia kuin vanhat, mutta kyllä niitä lisää vaan haluaisi nähdä.

Niin, kohtaus jossa Anakin kääntyy pahalle puolelle oli minusta hieman huvittava, eli tuo "goood"-lausahdus oli hieman huvittava niinkuin joku toinekin tuossa aikaisemmin kommentoi. Samoin olisi Anakinin kääntymistä pahan puolelle olisi voitu johdatella vähän pidemmin, vaikka olihan sitä jo tavallaan aika pitkään suunniteltu, mutta kuitenkin.

Olisiko tuon lasten tappamisen voinut jättää pois? Eihän siinä mitään näytetty, mutta jos vertaa noihin vanhoihin elokuvien ja niiden poikamaisiin seikkailuihin, niin aika synkkähän tämä oli.

Todella hyvistä kohtauksista Anakinin ja Obi-Wanin taistelu oli todella hyvä, Varsinkin Anakinin "tuhoutuminen" oli hyvin tehty.

Minun tähdet koko trilogialle.

Episode I - :4: - Jar jar -hahmon olisi ehkä voinut jättää pois.
Episode II - :4: - Rakkauskohtaukset oli liian pitkiä.
Episode III - :5: - Muutamaa kohtausta lukuunottamatta loistava.

Kolmosepisodin ongelma on se, ettei kahdessa ekassa uudessa elokuvassa tapahtunut oikeastaan yhtään mitään. Kolmosessa tulee sitten hirveä kiire, kun pitää saada yhtäkkiä Anakin pimelle puolelle, tasavalta romahtamaan, keisari valtaan, jne. Ja kaikki pitää tehdä vauhdilla että jää vielä tilaa ylipitkille taistelu- ja efektikohtauksille. Kerronta ja dialogi onkin monessa kohtaa mallia "juosten kustu". Mutta kyllähän tuota ennemmin katsoo kuin selkäänsä ottaa, mahtipontinen musiikki ja elokuvan traaginen perusvire pelastaa paljon.

kalmukki sanoi:

Täysin samaa mieltä. Kolmososan melankolinen sävy teki siitä ehdottomasti paremman kuin osat I ja II olivat yhteensäkään. Nuo olisi kyllä voinut tehdä vasta sitten kun käsikirjoitus olisi ollut valmis. Vanhat Star Warsit kyllä loistavat 10-0 ohi uusista.
Parasta oli mielestäni synkkä pahan kosketus, joka saisi näkyä elokuvissa useamminkin, sillä se tuo vaihtelevuutta totuttuun onnelliseen kaavaan.
Senaatti sitä senaatti tätä läppä voisi joutaa helvettiin. :whip:

Niitä urpoja jotka elävät näiden elokuvien kanssa henkeen ja vereen, en ymmärrä kyllä laisinkaan...jos fanaattinen elokuvien ihaileminen täytyy aina kietoa scifi elokuvien ympärille (kuten se tuntuu aina menevän) niin ovathan Star trekit paljon parempia! :rock:

Spock rules: "If you think logically, Star Wars are full of crap"
spock.jpg

Tuotakoon myös Heikin mielipide julki:

Olen ihan höperönä näihin Star Warseihin. Episodi III oli MAHTAVA!

Mussa tulee aina olemaan pikkupoika joka diggailee scifiä. Kolmosessa se pikkupoika ja tää 32v aikuinen diggasi kimpassa!

Suositut

Back
Ylös Bottom