- Ikä
- 50
jambo sanoi:Hei, oikeastaanhan te kaikki muut jotka ette ole nähneet alkuperäisiä ekoja leffoja teatterissa olette pelkkää wannabe porukkaa. :D
Juuri näin :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jambo sanoi:Hei, oikeastaanhan te kaikki muut jotka ette ole nähneet alkuperäisiä ekoja leffoja teatterissa olette pelkkää wannabe porukkaa. :D
¨jaki_ sanoi:Hahhaaaa pitkä hahaa . minä ensin. hahaa. olen paras.
Kävin videovuokraamossa hakemassa episode VI. Alunperin siinä lopussa kun ne juhlii niin varmaan luke näkee Yodan ja Obi Wanin "sädehahmon", mutta uudessa dvd:ssä on myös Anakin eli Hayden Cristensen
...joo nukkumaan...
yani sanoi:
Alkuperäisessä oli siis Sebastian Shaw. Todella ehdottoman tärkeä muutos.
yani sanoi:Alkuperäisessä oli siis Sebastian Shaw. Todella ehdottoman tärkeä muutos.
number_one sanoi:Ehkä Anakinin henki "kuoli" kun Obi Wan katkas sen jalat ja jätti palamaan laavaa
metalman sanoi:niin siis nimenomaan anakin kuoli silloin sinne laavaan, kuvainnollisesti. Obi Wan sanoo lukelle new hopessa että "isäsi tappoi mies nimeltä darth vader" tms.
Karpaasi85 sanoi:Itse olen aina ymmärtänyt, että Anakin kuoli pahalle puolelle kääntyessään. Unohdatte sen, että Obi-Wan taisteli Darth Vaderia vastaan siellä laavapaikassa, eikä Anakin Skywalkeria.
Can you say metafora?Fatso sanoi:No mites sitten kun Anakin palasi voiman hyvälle puolelle ennen oikeaa kuolemaansa, silloin kun viskasi Sithin sinne tuuletustorveen Jedin paluussa vai otetaan ko snapshot vain eka kuolemassa ;) Sori tää on liian hauskaa
Mike sanoi:Can you say metafora?
kalmukki sanoi:Clip.