Stand-up?

Onko muita stand-upin ystäviä? Itse olen seurannut tuota jenkeissä tulevaa "Last comic standing" tv-sarjaa ja nyt olisinkin kiinnostunut laittamaan nauruhermot koetukselle ja lähtemään paikanpäälle kattomaan esityksiä. Kysymys kuuluukin: missä näin kesäisin esitetään stand-uppia? Hyviä/huonoja paikkoja pk-seudulla missä kannattaa/ei kannata käydä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lapon mainitsemalla Seisomapaikka-klubilla on tullut käytyä varmaan reilut kymmenen kertaa. Useimmiten ollut pirun hauskoja reissuja ja vatsa on ollut nauramisesta kipeänä. Myös ilmaisella Alipaineklubilla on tullut joskus pari kertaa pyörähdettyä. Ihme homma kun stadissa saa maksaa noista samoista esityksistä tupla- tai triplahinnan vaikka ihan samaa läppää heittää.

Onko suomalainen stand-up oikeasti livenä hauskaa...? Siitä on nimittäin saanut aika hirveän kuvan televisiossa näytettyjen pätkien perusteella. :jahas: No, ei se kai auta kun mennä jossain vaiheessa katsomaan jokin esitys.

On the Rock´sissa taitaa edelleen olla stand up-iltoja. Siellä on sekin hyvä puoli että voi nauttia pilsneriä jolloin nauru on herkemmässä.

Onko suomalainen stand-up oikeasti livenä hauskaa...? Siitä on nimittäin saanut aika hirveän kuvan televisiossa näytettyjen pätkien perusteella. :jahas: No, ei se kai auta kun mennä joku päivä katsomaan joku esitys.

Livenä todella hauskaa, television kautta katseltuna ei yhtään hauskaa. Paikan päälle katsomaan vaan, et kadu! :rock:

Stand Up on livenä paljon hauskempaa kuin tv:stä katsottuna. Itse en katsele noita ohjelmia lainkaan, vaan käyn paikan päällä katsomassa heitä. Olen aika paljon käynyt katsomassa noita ja ehkä kerran pari olen nähnyt tyypin, jonka jutut eivät ole naurattaneet oikeastaan olenkaan. Pääsääntöisesti he ovat aika hyviä ja ajan kanssa sitä alkaa erottamaan helmet joukosta. Välillä pitää tosin pitää pieniä taukoja tiettyjen tyyppien kanssa, jotta ehtivät uusimaan ohjelmistoaan.

http://www.suomenstandupclub.fi/ajankohtaista.html

Onko suomalainen stand-up oikeasti livenä hauskaa...? Siitä on nimittäin saanut aika hirveän kuvan televisiossa näytettyjen pätkien perusteella. :jahas: No, ei se kai auta kun mennä jossain vaiheessa katsomaan jokin esitys.

Kyllä se on livenä ihan pirun hauskaa, tai siis suuri osa siitä. Telkusta melkein kaikki jutut kuulostaa ihan paskoilta. Ois hauska päästä katsomaan jenkkien stand-upia livenä kun se ainakin on telkussa ihan loistavaa. Pitääpä kattoa jos menis Pabloa kuuntelemaan.

Pakkohan tota Pablo Franciscoa on mennä kattomaan. Koneelta löytyy "Bits and pieces" ja muuta matskua ja ei voi muuta todeta kuin että nerokas äijä :worship:

Suosittelen syksyllä taas starttaavaa Kiirastuliklubia Manalassa. Itse olen monet kerrat ollut siellä millon isommalla, millon pienemmällä porukalla.

Ja stand up ei todellakaan toimi televisiossa nykymuodossaan. Tunnen muutamia koomikoita, ja he ovat valitelleet sitä kun leikkaajat eivät tiedä miten sitä pitäisi leikata ja se mm. latistaa tunnelmaa. Paikan päälle ehdottomasti vaan!

Lisäksi siihen hauskuuteen vaikuttaa aika pitkälle se koomikon ja yleisön vuorovaikutus, joka on parhaimmillaan silloin kun on itse läsnä paikalla - ei kotona sohvannurkassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom