Stand up meeting Studio Pasilassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhdyn edellisiin puhujiin. Voe elläimen käsi, että olikin kivaa! En muista millon olisin nauranut lähes tauotta 2h putkeen... :hyper:

...ensin kaupattiin vispilöitä ja sitten ällikällä päähän, BÄNG!!

Hehe, kävin kerran vatsapäivän jälkeen stand up-komiikkaa katsomassa. En suosittele. Sattui niin pirskatisti ja silti piti nauraa! :D

En nyt kuolemaksenikaan muista muita kuin illan päätähden, Andre Wickströmin. Andre oli mielestäni aivan loistava, ammattitaitoinen koomikko.

Olen myös kuullut, että Andre olisi livenä hauska. Ei todellakaan uskoisi telkkariohjelmien perusteella. Telkkarissa Andre on vähän kuin suomalainen versio Jerry Seinfeldistä. Ei naurata, mutta ei oikein itketäkään.

Tomi sanoi:
Olen myös kuullut, että Andre olisi livenä hauska. Ei todellakaan uskoisi telkkariohjelmien perusteella. Telkkarissa Andre on vähän kuin suomalainen versio Jerry Seinfeldistä. Ei naurata, mutta ei oikein itketäkään.

Tuo Wickströmin esitys oli mulle hienoinen pettymys Teemu Vesterisen (olihan se tää se ällikkäjätkä?) jälkeen. Teemu kävi lavalla pariinkin otteeseen illan aikana, ja oli todella hyvin rakennetut esitykset. Semmoinen vähän "yksinkertaisempi" huumori kai iskee sitten meikäläiseen paremmin :D Mutta pitää käydä uudestaankin tuolla, suosittelen kaikille, oli kyllä tosi mahottoman hauskaa!! :hyper:

http://www.clubactone.com/index.htm

Tomi sanoi:
Samaa itsekin ajattelin, mutta yllätin kyllä totaalisesta miten rento ja hauska se sälli oli.

PMLats sanoi:
Tuo Wickströmin esitys oli mulle hienoinen pettymys Teemu Vesterisen (olihan se tää se ällikkäjätkä?) jälkeen. Teemu kävi lavalla pariinkin otteeseen illan aikana, ja oli todella hyvin rakennetut esitykset. Semmoinen vähän "yksinkertaisempi" huumori kai iskee sitten meikäläiseen paremmin :D Mutta pitää käydä uudestaankin tuolla, suosittelen kaikille, oli kyllä tosi mahottoman hauskaa!! :hyper:

Vesterinen ja Wicström ovat tyyliltään hieman erilaisia. Itselleni molempien esitykset kolahtivat aivan täysillä, kerrassaan loistokamaa. Vaikutelma joka illasta jäi oli se, että Andren tyyli on rauhallisempi, ehkä enemmän älykköhuumoria ja jättää kuulijalle itselleen enemmän pääteltävää. Vesterisen huumori oli enemmän kansantajuista ja loppuun asti selitettyä, joskin erittäin hauskaa. Molemmat olivat todella hauskoja ja muutkin esiintyjät jaksoivat naurattaa. Edelleen, suosittelen. Stand up todellakin toimii Suomessa ja suomeksi!

:rock:

Tuota pitäisi kyllä ehdottomasti käydä katsomassa.
Itselläni ei ole minkäänlaista kokemusta suomalaisesta stand up:ista, eli selkeä aukko on sivistyksessä :)

Hieman aihetta sivuten, tuli hankittua Pablo Franciscon Bits and Pieces dvd ja sitä katsoessa saa myös nauraa vedet silmissä. Tai ainakin minä nauroin.

Ehdottomasti kannattaa käydä kattomassa! Ite olin aluks sillä asenteella, että ei siellä kuitenkaan ne jutut naurata, mutta kyllä sitä joutu jossain vaiheessa päästämään kunnon räkänaurut pihalle. Mitä tohon Wickströmiin tulee, mun mielestä se oli pieni pettymys. En oo varma, onko pettymys oikee sana, vaan tarkotan, että ne muut koomikot oli aivan törkeen hyviä. Niiden huumori iski muhun vielä paremmin kuin itse "päästaran". Vinkkinä vois sanoo, että toi stand up -näytös olis aivan loistava keissi viedä mimmi deiteille. Osottais ehkä ittestäänkin jotain omaperäisyyttä "läheks leffaan" sijasta. Jossain vaiheessa, kun sopivaan henkilöön törmään, niin varmaan on joku lauantai Studio Pasilassa ohjelmaa tiedossa :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom