Olimme tossa pari viikkoa sitten noin 10 hengen pakkisporukalla katsomassa Stand up komiikkaa Studio Pasilassa ja voin suositella kaikille, oli aivan törkeen hauskaa settiä. Nauroin aivan kipurassa pää ja vatsa kipeänä. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Olen myös kuullut, että Andre olisi livenä hauska. Ei todellakaan uskoisi telkkariohjelmien perusteella. Telkkarissa Andre on vähän kuin suomalainen versio Jerry Seinfeldistä. Ei naurata, mutta ei oikein itketäkään.
Tomi sanoi:Olen myös kuullut, että Andre olisi livenä hauska. Ei todellakaan uskoisi telkkariohjelmien perusteella. Telkkarissa Andre on vähän kuin suomalainen versio Jerry Seinfeldistä. Ei naurata, mutta ei oikein itketäkään.
Samaa itsekin ajattelin, mutta yllätin kyllä totaalisesta miten rento ja hauska se sälli oli.Tomi sanoi:Olen myös kuullut, että Andre olisi livenä hauska. Ei todellakaan uskoisi telkkariohjelmien perusteella. Telkkarissa Andre on vähän kuin suomalainen versio Jerry Seinfeldistä. Ei naurata, mutta ei oikein itketäkään.
PMLats sanoi:Tuo Wickströmin esitys oli mulle hienoinen pettymys Teemu Vesterisen (olihan se tää se ällikkäjätkä?) jälkeen. Teemu kävi lavalla pariinkin otteeseen illan aikana, ja oli todella hyvin rakennetut esitykset. Semmoinen vähän "yksinkertaisempi" huumori kai iskee sitten meikäläiseen paremmin :D Mutta pitää käydä uudestaankin tuolla, suosittelen kaikille, oli kyllä tosi mahottoman hauskaa!!