http://laam.ath.cx/ruoka.php
mä myönnän, en osaa käyttää tota :wall:
se tahmailee ja ei hyväksy lukuja :curs:
Joten viittiskö kukaan katto meneekö tää nyt yhtään kohdalleen, oon täältä pakkikselta noita ruokavalio vinkkejä lukenut niin paljot, et kyllä sen suurin piirtein kohdallan pitäis olla.
1. ruoka
Aamiainen:
nallekuntokaura 1 desi, rahka 250 g + marjoja + vitamiinit ja kreatiini.
2. ruoka
desi tummaa riisiä, desi paistijauhelihaa + 2 desiä kevytmaitoo + kasviksia.
3. ruoka
2 kuppia kahvia.
4. ruoka
puoli desiä tummaa riisiä, puol desiä paistijauhelihaa + 2 desiä kevytmaitoo + kasviksia + sämpylä, jonka välis 2 viipaletta polar juustoo ( 5% rasvaa) ja yksi ylikypsän kinkun siivu.
5. ruoka
rahka 250 + marjoja.
6. ruoka
proteiini juoma.
viikko mennyt osa puilleendiettaamalla tollasella ruokavaliolla, treeni päivinä oon syöny hiukan enenmän + palautusjuoma jossa on desi heraa ja vajaa puoli desiä maltoo.
paino on tippunu 84 kg -> 83 kiloon. pituutta on 181cm.
mä myönnän, en osaa käyttää tota :wall:
se tahmailee ja ei hyväksy lukuja :curs:
Joten viittiskö kukaan katto meneekö tää nyt yhtään kohdalleen, oon täältä pakkikselta noita ruokavalio vinkkejä lukenut niin paljot, et kyllä sen suurin piirtein kohdallan pitäis olla.
1. ruoka
Aamiainen:
nallekuntokaura 1 desi, rahka 250 g + marjoja + vitamiinit ja kreatiini.
2. ruoka
desi tummaa riisiä, desi paistijauhelihaa + 2 desiä kevytmaitoo + kasviksia.
3. ruoka
2 kuppia kahvia.
4. ruoka
puoli desiä tummaa riisiä, puol desiä paistijauhelihaa + 2 desiä kevytmaitoo + kasviksia + sämpylä, jonka välis 2 viipaletta polar juustoo ( 5% rasvaa) ja yksi ylikypsän kinkun siivu.
5. ruoka
rahka 250 + marjoja.
6. ruoka
proteiini juoma.
viikko mennyt osa puilleendiettaamalla tollasella ruokavaliolla, treeni päivinä oon syöny hiukan enenmän + palautusjuoma jossa on desi heraa ja vajaa puoli desiä maltoo.
paino on tippunu 84 kg -> 83 kiloon. pituutta on 181cm.