Stam1na - Raja

on se kyllä perkele, ei vieläkään

arvatkee ärsyttääkö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimii kyllä, kova levy. Hienoa että pysyy taso ennallaan. :kippis1:

Nyt pyörii just soittimessa. Vaikuttaa näin ihan vaan 4:n biisin jälkeen vähä synkemmältä kun stam1nan edelliset jostain syystä. Ei pahaa missään tapauksessa

Ainiinjoo, minä en sitä tilannu mistään, mutta mainihin siskolle, että joo toi ois kiva syntymäpäivälahjaks, ja se tilas sen ennakkoon. Jotain sen suuntasta puhuin sille, että tilais sen suoraan mulle, mutta se pimittikin sitä pari päivää, ennen kun anto, eikä tietenkään myöntäny ennemmin, että on se levy sillä

Paskahan se oli paitsi pakollinen radiosoitto Lääke johon kyllästyy parin kuuntelun jälkee. Eka levyn jälkee ei oo tullu hyvää ja tais jäädä ainoaksi hyväksi levyksi muutenki miun korvii.

Toimi kohtuullisesti mutta kuuntelukertoja takana peräti 1.
UKK:n jälkeen on vaikeaa vakuuttaa.

Nyt on monen kuuntelun jälkeen avautunut koko levy. Ja sen kyllä omasta mielestä ihan mahtava ja sitä on tullu luukutettuakin tauotta tähän päivään asti, kun tuli jo ikävä bluessia ja rokkia :D Ainoa biisi mistä en niinkään välitä on Susi-ihminen, mutta muut on mahtavia (Muuri etunenässä)

Mitä tähän voi sanoo ku että jälleen kerran loistolevy. Aukee toisaan vasta useemman kuuntelukerran jälkeen. Kaikesta huolimatta pikkasen heikompi kuin UKK. Voima vastaan viha:evil:

Levy kannattaa kuunnella useampaan kertaan, että siihen pääsee sisälle. :)

Tämä ei varmaankaan tullut uutisena kellekään ;)

Tyytyväinen olen levyyn, ja jos nyt joitain tässä erittelisi niin Muistipalapelit, Hammasratas ja Lääke iskivät ensimmäisenä omaan makuun. Susi-ihminen ja Vartijaton ovat vähän hakusessa, mutta yhtään kappaletta ei sentään tarvitse skipata yli kuunnellessa. Pääsisipä pian keikoille kuuntelemaan live-vetoja.

Tämä ei varmaankaan tullut uutisena kellekään ;)

Tyytyväinen olen levyyn, ja jos nyt joitain tässä erittelisi niin Muistipalapelit, Hammasratas ja Lääke iskivät ensimmäisenä omaan makuun. Susi-ihminen ja Vartijaton ovat vähän hakusessa, mutta yhtään kappaletta ei sentään tarvitse skipata yli kuunnellessa. Pääsisipä pian keikoille kuuntelemaan live-vetoja.
Mä en tosta lääke-biisistä perusta yhtään. Ei vaan toimi, mutta toi Muuri on jotain uskomatonta! Voisin kuunnella sitä 24 / 7

Jepa, minulla on vähän sellanen tunne että tuo Lääke on tarttuvan kertsinsä puolesta enempi naispuoleisten Stam1nan kuuntelijoiden mieleen..aika oudosti oletettu ja typerää yleistystä muutenkin, mutta näin tunnostaisi.

Enihau, Muuri rokkaa myös kovasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom